Koss UR40 zwart, zilver

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

quasi 27-12-2010
Geschreven voor: Koss UR40 zwart, zilver

Kan niet eens zijn met de andere positieve reviews hier.
Uit nieuwsgierigheid exemplaartje gekocht Koss ur40
voor 23euro Engeland normale winkel. Was redelijk tevreden over de goedkopere Koss sporta pro(had die ook uit Engeland wilde dit model wel eens uit proberen. Ik wist dat er maar snoertje van 1 meter aan zat lijkt me voor de gemiddelde koper toch iets te kort.Ik wist ook (uit andere reviews)dat het een heel dun snoertje was(zelfde dikte als de goedkope of oordopjes koptelefoons enz.Maar verwachte toch betere klank van dit exemplaar.
Detail in het laag is duidelijk te mager en het hoog heeft ook te weinig trebbel en helderheid.
Zelfs ruim gezien aangezien een iedereen eigen smaak heeft vind ik deze te matig presteren.
Dus tenzij ik hier met een nagemaakt exemplaar te maken heb van de ur40(in het algemeen gezegd niet alleen tassen maar ook hoofdtelefoons e.d. worden blijkbaar nagemaakt in de handel ).
Dus wat hebben we:
kort snoer-een niet zo degelijk bouw en een matige klank in het laag en het hoog. hoofdtelefoon zelf is wel lekker licht dat is het enigste positieve aan dit model.
Voor deze prijs zijn er makkelijk betere modellen te vinden en ik heb het dan over 25 euro.
Nog advies koop hoofdtelefoons in de reguliere winkels vooral bij hogere bedragen om namaak produkten te vermijden.Denk niet dat mijn ur40 een namaak is maar zelfs of juist duurdere als de grote merken worden nagemaakt dus mijn volgende koop ik in de winkel voor de zekerheid .

wim1231 08-02-2008
Geschreven voor: Koss UR40 zwart, zilver

Deze hoofdtelefoon geeft een zeer helder geluid , met een goede verdeling in lage en hoge tonen.
Persoonlijk vindt ik deze Koss ur 40 veel helderder klinken dan de sennheisers die ik uitgeprobeerd heb. deze klinken doffer met te veel bass.

over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen , maar het snoertjes is vrij dun (en 1,2m kort)
De constructie is wat minder degelijk maar voor thuis gebruik goed.
Draagcomfort is prima , evenals defstelmogelijkhden
Kortom na lang zoeken , voor mij de beste keus, alleen de bose vond ik qua geluid nog wat beter, maar wel veel duurder.

Julien 02-07-2006
Geschreven voor: Koss UR40 zwart, zilver

Waanzinnige geluidskwaliteit, zeer helder, zuiver en een mooie bas. Is
superlicht en daardoor comfortabel. Groot minpunt: duurzaamheid. Na ongeveer 4
maanden is de beugel stuk en klikken de oordoppen steeds los (die je overigens
weer terug kan 'klikken'). Ik gebruikte 'm zeer intensief en ging er niet echt
zacht mee om. Voor thuis is ie perfect, maar echt 'portable' niet. Ga nu maar