Sony WF-XB700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WF-XB700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

s*********@l****** 15-08-2021
Geschreven voor: Sony WF-XB700

Ze zijn plomp, ze voelen plomp(groot). Oplaad case voelt niet echt hoogwaardig. Maar geluid (Bass) is diep en clear. Ben blij dat mijn jabra 65 T de geest gegeven hebben (na 20 uur bedrijfstijd). De Sound is way better!!

Marike 02-11-2020

Goed geluid, pasvorm kan beter

Geschreven voor: Sony WF-XB700

Ik heb deze oortjes voor Reviewclub mogen testen. Het geluid is erg goed, vooral voor deze prijs. Er zit een goede, maar niet overheersende bass in. De batterijduur is lekker lang en ze laden snel op. De oortjes verbinden super snel met mijn telefoon, zodra ik ze uit het oplaaddoosje heb gehaald en in heb gedaan zijn ze al verbonden. Ook zitten de knopjes op een fijne plek, zodat ze makkelijk te vinden en te bedienen zijn.
Wat voor mij het enige minpunt is, is dat ze bij mij niet helemaal fijn zitten. Ook al zitten er vier verschillende maten siliconen dopjes bij, ze blijven toch niet in mijn oren als ik beweeg. Als ik aan het werk of fietsen ben kan ik ze ongeveer twee uur dragen voor ze oncomfortabel worden, maar tijdens lopen vallen ze bij mij gelijk uit. Ik heb dit probleem echter vaker met in-ear oordopjes dus dit kan ook een persoonlijk probleem zijn.

Pluspunten

• batterijduur
  • geluid
  • compact
  • fijne knoppen

Minpunten

• pasform

MarlieH 30-10-2020

Super tevreden!

Geschreven voor: Sony WF-XB700

Dit zijn echt super oordopjes. Ik ben zeer tevreden! Lange tijd was ik op zoek naar draadloze oordopjes die wèl zouden blijven zitten. Ik heb zelf nogal kleine oren, waardoor oordopjes vaak uitvallen.

Je ontvangt 4 soorten “opzetstukjes” zodat ze eigenlijk altijd zouden moeten passen. Het is wel even uitvogelen hoe je ze op de juiste manier indoet. Maar eenmaal in blijven ze zeker goed zitten. Ook tijdens het sporten!

Het geluid is ook erg goed. Zelfs de bass is super! Ondanks dat de oortjes geen noice cancelling hebben, vind ik ze toch aardig “afsluitend”.

Het is wel even wennen om de dopjes te bedienen via de knopjes aan de oortjes. Deze zijn erg klein en zeker als ze in je oor zitten minder makkelijk te gebruiken. Ik ervaar dit zelf niet als storend en het is denk ik een kwestie van wennen.

Super draagcomfort, top geluid en ze gaan ook nog eens erg lang mee. Ik ben erg enthousiast!

Pluspunten

• Gaan lang mee
  • Blijven goed zitten

Minpunten

• Bediening is niet altijd handig

CarolienH 29-10-2020

Fijne oordopjes

Geschreven voor: Sony WF-XB700

Ik gebruik deze oordopjes voornamelijk tijdens mijn werk. Ik bel heel veel en dan is het fijn om niet 'vast' te zitten. Het bellen gaat echt heel erg goed, ik hoor de andere kant duidelijk en ik ben zelf ook goed te verstaan.

Tussen het bellen door luister ik graag radio en ook daarvoor zijn ze heel fijn, heel mooi geluid.

De oplaadcase werkt heel erg makkelijk. Ondanks mijn vele gebruik heb ik nooit een lege batterij.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Goed geluid
  • Goede microfoon

Minpunten

• Zien er een beetje gek uit als je ermee videobelt