Samsung Galaxy Buds+ wit - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds+ wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maurits26 23-11-2022

Netjes

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Ik ervaar de oortjes goed want werken makkelijk en zitten in een klein doosje maar ze gaan toch lang mee en de oortjes hebben goede kwaliteit dus ben erg blij met de aankoop

Anoniem 31-10-2022

Wil niet meer terug

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Ik gebruik mijn buds dagelijks, voor prive (muziek en films) als voor werk, veel telefoongesprekken. Zowel buiten als binnen. Geluid is altijd goed, mits je zorgt dat je de juiste pasvorm van rubbertjes hebt. Passen makkelijk in je zak, mooi desgin. Ik ben er heel tervreden mee.

Perwien 11-10-2022

Samsung Galaxy Buds+

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Goeie oordopjes van Samsung, mooie vormgeving, goed geluid, makkelijk te bedienen via je telefoon en voelt niet zwaar aan.

Anoniem 01-10-2022

Uitstekend geluid en batterij in een compacte body

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

De buds zijn lekker licht in je oren je voelt nauwlijks dat je ze draagt. Daarentegen zitten ze lekker stevig en ze vallen hierdoor niet uit je oren. Met de equalizer kun je het geluidsprofiel aanpassen naar smaak en de touchpads hebben diverse functies zoals omgevingsgeluid, skip forward of skip backwards en een extra functie is de sensor bovenop aan beide oortjes waarmee je het volume harder zet met rechts en zachter met links.

Jkolmus 23-08-2022

Helder en zacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

De buds zitten lekker in je oren. Hebben een helder en zacht geluid, wat gelijk ook wen verbeterpunt kan zijn. De buds geven geen explosieve bass sensatie, maar blijven een bescheiden geluid geven. De batterijen gaan lang genoeg mee, met gebruik van het opbergdoosje.

Julion420nl 19-08-2022

Lekker geluidje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Hele fijne apparaatjes! Lekker geluid batterij gaat lang mee! Echt heel fijn mee op vakantie of naar werk

JERbeem 30-07-2022

geweldige samsung buds goed geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

ik vind dat zeer mooi uitzien en dat het geluid goed en dat ze goede batterij duur hebben
ze verbinden ook vrij snel

Lev Evers 23-07-2022

Prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Prachtige geluid en een de buds hebben helen goeie noise cancelling. En een comfortabele gevoel in de oor en ze zien er goed uit niet te zwaar in je oor. Perfect voor iedereen echt een aanrader. Galaxy buds+

Anoniem 20-07-2022

Goed!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Ik vind het fijn om het te gebruiken! En het echt een aanrader om het te gebruiken als je ouders zeggen geluid uit!!! En je vriend echt een aanrader

Gebruiker27 15-07-2022

Geweldige kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Ze werken heel goed en verbinden snel met mijn telefoon, muziek is ook goed te horen! Ze zitten heel fijn

Anoniem 10-07-2022

Geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Ik ben erg blij met mijn product. Ze geven mooi geluid zien der goed uit. En werken gewoon fantastisch.

Keank 05-07-2022

Beoordeling galaxy buds

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Ik vindt dat ze echt lekker zitten en dat ze naar mijn mening de beste noice canceling hebbe ik ik ken

Anoniem 22-06-2022

Geweldige Geluidskwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Zeer goede oortjes, kwaliteit is goed zitten lekker je kan ze lang dragen en dan verneem je ze niet eens meer. Oftewel geweldig

Dyvano 17-06-2022

Fijne oortjes

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Super fijne oortjes met erg goede kwaliteit, zowel de geluidskwaliteit en het hoesje. Hij verbind snel met mijn Samsung Galaxy s10 en zelfs op mijn Samsung watch kan ik hem makkelijk verbinden

Mranda 05-06-2022

Prima oortjes, jammer dat ze niet meer blijven zit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Ik heb jaren lang met veel plezier de gewone galaxy buds gehad. Dus was de keuze om over te stappen naar de pro niet heel moeilijk. Maar helaas kan ik de buds niet meer via de app koppelen aan de i-phone. Kan ze wel gebruiken maar niet meer instellen. En de pasvorm is veranderd waardoor ze bij de kleinste beweging van mijn oren eruit vallen. Ik baal als een stekker, vooral omdat ik mij heb laten vertellen dat ik ze niet terug kan brengen en ik dus met een paar dure buds zit waar ik persoonlijk niets aan heb.

Anoniem 30-04-2022

Voortreffelijk geluid, en blijven goed zitten!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Zeer handig met omgevings geluid dempen. Haand8g voor op de fiets, muziek en toch de omgeving waar nemen.

Anoniem 21-04-2022

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Echt een super telefoon loopt niet snel vast is echt super snel zelfs als de batterij laag is laad snel op maakt goeie foto's. Prijs verhouding is super . Zoek je nog een telefoon koop dan zeker deze.

Anoniem 19-04-2022

Mooi geluid!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Hele fijne oortjes! Gaan niet snel leeg en kan er dus heel lang mee luisteren. Ook zitten er verschillende maten bij die je er omheen kan doen.
Een nadeel is wel dat ze uit sommige poten vallen, gelukkig niet die van mij. Alleen na verloop van een lange tijd gaan ze zeer doen omdat je net iets te groot zijn. Dan kan jij natuurlijk een kleinere er omheen doen maar dan is het geluid een stuk slechter. Dus advies is maak een kleinere maat.

Yeheh 11-04-2022

Geweldig kwaliteit en zit heel fijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Het is heeft echt een goede kwaliteit. Zit heel fijn en ik zou dit echt aanraden aan mijn vrienden dit was mijn recentie

Anoniem 04-04-2022

Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ wit

Top product. Ik raad het aan voor iedereen. Opa's,oma's, vaders, moeders, meiden, jongens, jongeren, tieners. Dus eigenlijk iedereen