Philips SHL3100/00 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHL3100/00 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

reviewerxx 16-04-2013
Geschreven voor: Philips SHL3100/00 zwart

Ik vind deze koptelefoon jammergenoeg wat tegenvallen. Het eerste wat opvalt is het korte snoer. Helaas maakt het geluid ook niet de beloftes waar. De bas is niet overweldigend, de middentonen vallen weg en de boventonen zijn wat aan de schelle kant. Vooral als het volume omhoog gaat wordt de balans scheef en het geluid gewoonweg lelijk. De afdekkende oorschelpen dempen weinig omgevingsgeluid. Ik ben niet gewend een hoofdtelefoon te dragen die op het hoofd rust, misschien dat het daarom komt dat na zo'n twee uur dragen de band begint te irriteren.
Ik heb de koptelefoon een week lang op mijn werk gebruikt, maar hij ligt nu al een tijd losgekoppeld op mijn bureau en ik gebruik weer mijn goedkope Lenco-in-ear doppen. Die dempen het omgevingsgeluid veel meer, zijn ook makkelijk in af-op / in-uit gemak en de geluidskwaliteit doet helemaal niet onder voor deze philips.

Duurzaamheid weet ik niet omdat ik het product nog maar net heb en ook niet veel meer zal gebruiken.

Dirk-maaike 07-04-2013
Geschreven voor: Philips SHL3100/00 zwart

Vol, warm en helder geluid, alsof je bij een concert bent!

Betreft uiterlijk is deze headphone niet vernieuwend. Echter betreft geluid wel! Het lijkt net alsof je je in een concertzaal bevindt! Het geluid komt van alle kanten en het is vol, warm en helder! Ook voel je de hoofdtelefoon nauwelijks over je oren en omgevingsgeluiden worden goed gefiltert waardoor het concertgevoel versterkt wordt.
Verder heeft het een handige flip over, voor als je DJ bent of voor als iemand uit je omgeving iets tegen je wil zeggen.
Kortom, een headphone voor een concertbeleving! Wie wil dat nu niet?!

Pluspunten: Gebruiksvriendelijk, vol warm helder geluid

Minpunten: qua uiterlijk hetzelfde als andere headphones, kabel mag langer