Jabra Elite Active 75t grijs

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Jabra Elite Active 75t grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

CharlieBulldog 10-02-2021

Goed geluid voor relatief kleine Earbuds

Ik vind de Earbuds goed vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.
De bediening is erg prettig en makkelijk.
Wel moest ik even de Earbuds in mijn oren "draaien" om een optimaal geluid te krijgen; dat heeft waarschijnlijk met mijn relatief smalle gehoorgangen te maken.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Fijne bediening op de Earbuds en met de app
  • Mooie en kleine case

Minpunten

• Veel bas; wel via de app aan te passen
  • Volumeregeling op Earbuds vergt enige gewenning

JaWiHo 10-02-2021

Subliem geluid bij muziek en telefoneren!

Na vele reviews doorgenomen te hebben, stuitte ik op een prachtig set van Jabra. Een merk waar ik al enigszins bekend mee was, door het gebruik van headsets bij onze call center medewerkers.

De Jabra 75T heeft z'n zaakjes goed voor elkaar. Alles ziet er goed uit: Van de verpakking, tot de accessoires en een zeer complete app met legio instelmogelijkheden. Met een recente software release maak je ineens ook gebruik van ACN: Active Noise Cancellation (bij activering hoor je bijna geen omgevingsgeluiden meer; top!). Wil je wel iets van je omgeving meekrijgen, dan gebruik je de hear-through functie. Met klikken op het linker of rechter oordopje stuur je diverse functies aan: Telefoon opnemen of weigeren, geluid harder/zachter, volgende muzieknummer, wisselgesprek etc.
Via de app ook een equaliser met voorgeprogrammeerde stijlen en ook iets bijzonders al music shapes (regengeluiden, zeegeluiden, vogelgeluiden); wordt je relaxed van beweren ze ;).

Heel soms floept er een oordopje uit mijn oor, maar over het algemeen zitten ze strak en fijn in beide oren.

Aanradertje, absoluut!

Pluspunten

• Goede prijs-/kwaliteitsverhouding
  • Accuduur van oordopjes (úren)
  • Accuduur van oplaadcase (úren)
  • Jabra App is top. Veel intuïtieve instellingen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Daisy 04-02-2021

goed geluid en blijven goed zitten

Geschreven voor: Jabra Elite Active 75t grijs

Ik heb deze oortjes speciaal voor hardlopen gekocht. Eerst op loopband uitgeprobeerd en het is even zoeken hoe je ze goed in je oor duwt. Lastig is wel dat met het in het oor duwen, je ook steeds knopjes induwt en er vanalles gebeurd. Echter, als je eenmaal weet hoe ze lekker zitten, geen problemen mee. Ik sluit ze aan op mijn Garmin forerunner music. Die moet ik wel aan mijn rechterpols doen, anders stoort het geluid. Maar dat eenmaal uitgevogeld, ben ik super tevreden. Nu 3x mee buiten gelopen. Geluid is goed, bedieningsgemak is prima met het oplaad doosje. Even onthouden wanneer je welk knopje in moet drukken. Maar ik zou ze zeker aanraden. Erg fijn, geen touwtjes of niets. Speciaal om te sporten, goed schoon te maken. Aanrader!

Pluspunten

• Geen kabels, goed geluid
  • Blijft goed in oor zitten.
  • Makkelijk opladen.
  • mooi design
  • goed schoonmaken

Minpunten

• Stoort als mijn horloge links draag
  • Veel bedieningsopties, lastig onthouden.
  • bij in oor duwen, duw je ook de bedieningsknop in.