Sennheiser RS 120 II zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser RS 120 II zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

George Ladru 01-10-2018

Mooi geluid.

Sommige films of tv programma’s kan ik moeilijk volgen omdat mijn gehoor wat minder wordt. Daarom heb ik dit product aangeschaft. Installeren (op mijn leeftijd ;-) was een fluit van een cent. Dit product had ik veel eerder moeten aanschaffen. Mijn huisgenoten kunnen nu weer een gesprek met elkaar voeren omdat het geluidsniveau van de de TV (radio, video enz.) nu weer normaal staat en niet meer zo hard waardoor de ramen soms stonden te trillen in hun sponningen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Uitstekend geluid
  • Zelfs op andere locatie in huis goede ontvangst.

Hoofdtelefoon Sennheiser RS12 II 09-11-2017

Mooi geluid

Gemakkelijk en snel aan te sluiten, zowel op de audio unit als op de TV.
Kwestie van 10 minuten. Mooie kleine uitvoering. Kan naast de TV geplaatst worden of opgehangen aan de wand.

Pluspunten

• compact
  • goed afsluitende oorschelpen
  • mooie vormgeving
  • draadloos

Ingrid 19-03-2017

Draadlose koptelefoon Sennheiser RS 120-II Hoofdtelefoon

Geweldige koptelefoon Ik heb hem al 20 jaar elke dag in gebruik voor reallife programma's te luisteren als ik werk
Ruim gebruik in en rond mijn huis van beneden toe achter in de tuin en zelfs op de zolder hoor
ik alles perfect zuiver zonder ruis
verschillende keren gevallen en tot verbazing blijft hij het doen ,
Hij is super snel opgeladen
Ik zou weer dezelfde kopen als die kapot was
door de jaren heen natuurlijk wel wat duurder geworden

Pluspunten

• All 20 jaar elke dag in gebruik ,is perfect
  • Bereik van benedenverdieping /zolder en rond huis
  • Duidelijk zuiver geluid geen ruis - snel opgeladen
  • Draadloos en de ontvanger kan op 1 plek blijven
  • Bijdraai wieltje & knopje ander kanaal & uit /aan

Minpunten

• soms wat los op het hoofd mag wat meer klemmen
  • verder geen minpunten maar moet dit invullen

henk 22-12-2016

prima geluid geen ruis

ik had al een soortgelijke sennheiser die goed beviel dus zonder aarzelen deze sennheiser 120 hdr gekocht deze bevalt ook goed, prima geluid geen ruis goede bass bij de vorige koptelefoon moest je niet voorover bukken dan viel hij van je hoofd af is bij de nieuwe ook nog zo maar toch is het prijs/kwaliteit verhouding een aanrader.

Pluspunten

• prima geluis
  • goede bass
  • geen ruis
  • niet echt duur
  • makkelijk op te laden

Minpunten

• je moet niet bukken dan valt hij op de grond

gradje57 07-01-2016

Ik had een oude draadloze Sennheiser koptelefoon.
Was eigenlijk van plan om er eentje met noise reduction te kopen. Door de winkel deze aanbevolen. Perfecte keuze.
Het geluid is vol en zuiver! Bij de TV is het net alsof je bij de mensen aan één tafel zit.

Fatman 03-01-2016

Werkt perfect geen ruis,zuiver geluid, groot bereik en goede pasvorm.
Je moet wel alles ffff goed instellen.

F 28-11-2015

Rotzooi van de bovenste richel. Waarschijnlijk in een van de lage lonenlanden in elkaar gezet en daarbij gebruik maken van de voormalige goede reputatie. Kraken, kort gebruik kunnen maken van de batterijlading, mietert zo van je hoofd af. Zou niet verkocht mogen worden. TROEP !

Fatman 03-01-2016

Werkt perfect geen ruis, kraak helder,groot bereik en goede pasvorm.
Je moet alles ffff goed instellen

Opajaap 04-11-2015

HDR120 II was vervanger van een vergelijkbaar model dat waarvan na lange tijd de hoofdband barstte. De hoofdband van de HDR120 II zit niet goed en valt bij het minste geringst van mijn hoofd. Had ik in de winkel moeten testen. Het rode ledje op de zender geeft niet aan dat de accu's volledig zijn opgeladen, wat bij mijn oude koptelefoon wel het geval was. Overweeg een vervanger.

Opajaap 22-02-2016

De HDR120 II staat opgeborgen op zolder en is meteen opgevolgd door een Sony MDR-RF855RK die vrijwel dezelfde goede eigenschappen heeft als mijn oude Sennheiser, maar ook nog eens een koptelefoon heeft die nog ideaal 'zit'.

Liefhebber17 19-12-2013

Zojuist uitgepakt. Prima geluid, maar teveel ruis. Alle 3 kanalen geprobeerd maar allemaal even veel basisruis. Deze gaat terug.

brackeherman 06-12-2014

Heb je er al eens aan gedacht dat deze basisruis niet van de hoofdtelefoon komt maar van uw versterker? Doe de proef en ontkoppel hem van de versterker en je zult versteld staan hoe weinig ruis de rs 120ii produceert.

Liefhebber17 19-12-2013

Heb een 5 ingevuld bij levensduur omdat nvt niet werkte.

cindyveldkamp 12-06-2012

Bereik is slecht vooral in een woonwijk stoort telkens het signaal waardoor je blijft afstellen en zoeken en als iemand in de buurt ook zo model heeft en heeft aan staan kan je niet meer van je eigen gebruiken omdat hij het signaal van de ander op pakt.

P.Mensonides 08-03-2012

De motivatie om een draadloze koptelefoon te nemen was inderdaad om niet te blijven haken of over het snoertje te struikelen.Maar de kwaliteit van de koptelefoons van Sennheiser kennende verwachte ik wel een beter geluid!!!!Ik heb zelf de Sennheiser HD408 en in vergelijk met HDR120II is het geluid veel beter !!! In mijn studio is deze draadloze koptelefoon dus NIET geschikt.Ik begrijp dat kritiek niet altijd wordt door gegeven , dus bij deze. P.M.

heenge 08-02-2012

Prima draagcomfort, erg makkelijk om op te laden.
Erg mooi geluid zowel hoog als laag.
Geen ruis bij lage passage's
goede prijs/kwaliteit verhouding