Sony WH-H910N rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WH-H910N rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maikel 25-01-2020

Wanneer geluidskwaliteit en NC heel belangrijk is!

Geschreven voor: Sony WH-H910N zwart

De Sony h.ear on 3 is een hoofdtelefoon met uitstekende prestaties. De geluidskwaliteit is goed en gecombineerd met NC zonder achtergrondgeluiden. Althans, de NC filtert de meeste achtergrondgeluiden goed weg waardoor het luisteren in drukke ruimtes aangenaam wordt zonder harde volume. Verder draagt de lichte koptelefoon best prettig. De bediening is wennen vanwege de touch bewegingen, maar niet verkeerd. Een minpunt vind ik de bijgeleverde opbergtas. Ik had liever een meer hardcase beschermtas gehad voor vervoer in de rugzak.

Pluspunten

• Goed, gebalanceerd geluid
  • NC erg prettig
  • Draagcomfort
  • Lange accuduur

Minpunten

• Geen hardcase opbergtas

Maikelt 12-01-2020

High-end koptelefoon met goede audiokwaliteit en NC

Geschreven voor: Sony WH-H910N blauw

Pluspunten

• Goed, gebalanceerd geluid
  • NC erg prettig
  • Draagcomfort
  • Lange accuduur

Minpunten

• Geen hardcase opbergtas

Daan Boon 12-01-2020

Prachtige draadloze koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-H910N blauw

Wat een mooie draadloze koptelefoon. De koptelefoon zit erg comfortabel, en is niet zwaar. De H910N koppelen aan je smartphone gaat geruisloos. Mooie volle bas en de midden- en lagetonen zijn erg goed. Noise cancelling is ideaal, zeker als je buiten bent. De koptelefoon gaat niet knellen, en blijft goed zitten. Opladen gaat makkelijk, en de accu gaat lang mee. Wat een fijne kopelefoon

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Noise cancelling
  • Accuduur
  • Draagcomfort

Goo 07-01-2020

Aanrader!

Geschreven voor: Sony WH-H910N blauw

Deze hoofdtelefoon van Sony is erg fijn in gebruik. Hij is licht van gewicht, waardoor je hem langdurig kan dragen, zonder dat je last krijgt. De accu gaat lang mee. Het geluid is goed en de noise cancelling werkt prima! Het verbinden met je telefoon gaat eenvoudig door de 'Headphones' app van Sony.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Noise Cancelling
  • Accuduur
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Kort oplaadsnoer

Roy 03-01-2020

Mooi geluid en top noise cancelling

Geschreven voor: Sony WH-H910N blauw

Geluidskwaliteit van deze koptelefoon is erg goed. Ik hoor details in films en muziek die ik nog niet eerder heb gehoord. Daarnaast is de noise cancelling erg goed en filtert ontzettend veel omgevingsgeluid weg.
De bijbehorende app voor zowel iOS als Android werkt erg prettig en door de equalizer zijn zelf de instellingen aan te passen.
Enige nadeel vind ik dat er geen harde cover bij zit om de hoofdtelefoon in te vervoeren. Het stoffen tasje doet qua bescherming natuurlijk niet zo heel veel.

Pluspunten

• Top noise cancelling
  • Goed geluid
  • Lange accuduur

Minpunten

• Stoffen draagtasje