Jabra Elite 75t goud

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Jabra Elite 75t goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Arjan Verduin 15-05-2022

Geweldige oortjes!

Geweldige oordopjes voor een nette prijs.

Het geluid is uitstekend. Ook tijdens sporten blijven ze goed zitten. Heb ze (per ongeluk) al eens onder water gehad en ze werken nog perfect, dus over de (spat)waterdichtheid valt niet te twisten. De accuduur is ongeveer een uur of vier zonder terug in de case te hoeven. Inclusief accu van de case gaan de oortjes ongeveer 24 uur mee zonder een snoertje nodig te hebben. De bijbehorende Jabra+ app werkt goed en biedt nog wat extra functies, zoals een equalizer en een White Noise optie.

Heel tevreden over dit product. Echt niets op aan te merken. Ik gebruik ze nu al een jaar of twee en nog nooit problemen mee gehad!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Accuduur
  • Mooi geluid
  • Blijven goed zitten

Richard 03-01-2021

Jabra elite 75

Fijne oortjes, compact en goed geluid. Ook bellen werkt perfect!
Zeker een aanrader, alleen even Wenen vond ik hoe de oortjes in het oor zitten!

Spotflix 09-12-2020

Value for money, top sound!

Zeer fijne oordopjes. Multipoint connecties via bluetooth met max. 8 apparaten. Sinds update van vorige week ook automatic noice canceling . Fantastisch geluid. Heerlijke bas. Prima draagcomfort.
Oordopjes op lekker mee op de bank te zitten, met je telefoon, tablet of om te Netflix-en zonder dat de rest in huis er last van hebben. Online vergaderen via Teams (via de laptop) gaat ook uitstekend. Je bent prima hoorbaar voor anderen en werkt ook met alleen je rechter dopje in je oren, terwijl ook nog eens gelijktijdig met je telefoon verbonden bent. Hele goede accuduur.. Al met al, zeer, zeer tevreden.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Accuduur
  • Geluid
  • Klein opbergdoosje
  • Multipoint bluetooth (8 apparaten)

Minpunten

• Nog niet ontdekt