Philips TAPH805BK zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TAPH805BK zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

j********@h********** 01-09-2021

SLECHTE KOPTELEFOON

PHILIPS TAPH805BK ZWART IS EEN SLECHTE KOPTELEFOON
HIJ GAAT NAMELIJK STUK AAN DE STELBAND IS OVER GEBROKEN HEB HEM NOG GEEN JAAR VALT NIET ONDER
DE GARANTIE WORDT MIJ VERTELD.
GEEN AANRADER.

Pluspunten

• ZIT GOED
  • ACCU GAAT LANG MEE

Minpunten

• HIJ VOELT GOED KOOP AAN
  • GOUW STUK

Bart 27-03-2021

Helaas zijn er geen onderdelen voor??

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

September 2020 gekocht. Wordt intensief gebruikt. Zit prima en geluid is erg goed. Nu begint echter 1 van de oorkussens los te laten. Het schuim dat binnenin zit komt er uit... Philips service verwijst mij door naar de winkel. Ook daar zijn er echter geen onderdelen voor. Is niet erg goed geregeld voor een dergelijk product!

Pluspunten

• prima geluid
  • Zit goed

Minpunten

• Geen oorkussens los verkrijgbaar
  • Geen onderdelen

Bennie 28-06-2020

Fijne koptelefoon, bluetooth niet snel genoeg.

Geschreven voor: Philips TAPH805BK zwart

Heerlijke koptelefoon. Voor muziek is die perfect. De bediening werkt prettig, het eenvoudig kunnen aansturen van Google is super. Bij video is die echter minder, de audio loopt dan iets achter op het beeld, dat ben ik beter gewend, maar is op te lossen door hem bedraad te gebruiken. Hij zit ook lekker als je op je rug ligt.

Pluspunten

• pasvorm
  • accuduur
  • bediening
  • degelijk

Minpunten

• bluetooth vertraging

nlBennie 16-10-2020

Inmiddels heb ik hem wat langer in huis. Binnen is die prima te gebruiken (als je de vertraging niet erg vindt). Buiten wordt het toch snel een ander verhaal. Onder een capichon leeft de touchbediening een eigen leven als het regent. Ook zit het bedieningsknopje vrij laag en steekt dusdanig ver uit dat contact met de kraag van je jas al snel wordt gezien als volgend of vorig nummer. Erg jammer.