Audio-Technica ATH-A500X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Audio-Technica ATH-A500X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Gideopie 06-05-2013
Geschreven voor: Audio-Technica ATH-A500X

Deze audio technica is de de beste hoofdtelefoon die ik tot nu toe in mijn bezit heb! Het draagcomfort van deze hoofdtelefoon is echt geweldig! Het automatische aanpassen van de hoofdpads werkt precies waarvoor ze zijn gemaakt en geven geen drukkent gevoel op je hoofd. Er zit echter wel 1 nadeel aan, ik zit veel op de fiets en draag 99% van de tijd een hoofdtelefoon. Wanneer je een klein kuiltje of iets anders raakt met je fiets zat de hoofdtelefoon wel wat meer naar beneden op je hoofd waardoor hij minder fijn zit en je hem weer wat omhoog moet doen. Met uitzondering van dat heb ik er niks over te klagen want je zet de hoofdtelefoon op en je hoeft verder niks te doen en het comfortniveau is maximaal.

Het geluid van de hoofdtelefoon is het beste wat ik tot nu toe te horen heb gehad. Wanneer je hoge kwaliteit audio bestanden luistert komt deze hoofdtelefoon het best tot zijn recht. De lage tonen worden ontzettend duidelijk en niet overdreven weergegeven precies zoals het hoort. De midden en hoge tonen worden ook heel duidelijk weergegeven maar ook goed afgestemd tegen de lage tonen zodat alles mooi in balans wordt weergegeven. De 53mm drivers, die naar je toe zijn gekanteld, komen volledig tot zijn recht bij deze hoofdtelefoon. Veel hoofdtelefoons zijn precies goed voor maar 1 of 2 stijlen muziek maar deze hoofdtelefoon kan elk genre volledig tot zijn recht laten komen!

Kort samengevat: het comfort is helemaal top. Het geluid wordt weergegeven zoals je het wilt horen en je hoort alle lage, midden en hoge tonen precies zoals je ze wilt horen.