JBL TUNE 220TWS wit

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Pleb 27-01-2021

Matig

Geschreven voor: JBL TUNE 220TWS wit

Geluid is prima. Goede balans.
Helaas is het kastje van hard plastic en valt makkelijk kapot. De oortjes zelf maken te vaak geen contact met het kastje waardoor je ze er leeg uit haalt. Superirritant, geen aanrader.

Pluspunten

• Goede balans
  • Zitten goed

Minpunten

• Snel kapot
  • Laad niet altijd op
  • Activeert niet altijd bij in doen

Bert2004 26-11-2020

Goed genoeg voor de prijs die ze kosten

Geschreven voor: JBL TUNE 220TWS wit

Ik heb deze goedkoop kunnen kopen voor 40 Euro bij een actie van AH en toen ging er ook nog eens een tientjes vanaf met de Airmiles. Ik heb vergelijkingsmateriaal met de Airpods 2.
Ik moet eerlijk zijn, de kwaliteit van de Airpods word niet gehaald, maar voor het bedrag en zeker wat ik er voor betaald heb een schappelijk geluid. Het mist bassen, die wel aanwezig zijn bij de Airpods. Veel hoog, weinig midden gebied en weinig bassen. De connectie vriendelijkheid is ook ver te zoeken en ging in het begin ook niet lekker. Ik heb ondervonden dat je eerst je oortjes uit het doosje moet nemen en dan je muziek opzoeken, had veelal geen connectie. Het opnieuw resetten van mijn netwerkinstellingen gaf verbetering. Eerlijk gezegd vind ik ze die 69 Euro die ze normaal kosten niet waard. Ik ben geen Apple fan, hoewel ik zelf wel een iPad heb, vind ik dat er niets boven de Airpods 2 gaat.

• Redelijk voor zijn geld

Minpunten

• Mist bassen en midden gebied

Loes 09-11-2020

Drama

Geschreven voor: JBL TUNE 220TWS wit

1e exemplaar terug gestuurd deze deed het meteen al niet. Tweede paar een paar keer goed kunnen gebruiken, maar plots kon ik hem wederom niet meer connecten met mijn telefoon. Nu een nieuwe telefoon en wederom niet te connecten.

Daan___ 02-06-2020

Super geluid. accu is oke.

Geschreven voor: JBL TUNE 220TWS wit

Hele fijne bas en super geluid, ze zitten heel goed in de oren en heb zelf geen last gekregen zelfs niet na 2 uur. Enkel wel een klein beetje jammer dat ze geen draadloos opladen hanteren.

Pluspunten

• Geluid
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Draadloos opladen

Petrol 16-04-2020

Goed geluid, slechte accu

Geschreven voor: JBL TUNE 220TWS wit

Dit product gekocht en na 1 week liep de accuduur terug van 70 minuten naar 45 minuten. Teruggestuurd naar coolblue voor garantie. Zit comfort was prima. Ook geluid was niets op aan te merken. Maar ik fiets naar mijn werk en dat kost meer tijd dan de oortjes in gebruiksduur meegaan. Had gehoopt op nieuwe van coolblue helaas krijg ik een tegoed bon.

Pluspunten

• Geluid
  • Draagcomfort

Minpunten

• Accuduur en opladen

djahrod heikens 29-12-2019

Goede prijs

Geschreven voor: JBL TUNE 220TWS wit

ik heb ze gekocht klinken fantastisch 3uur is goed genoeg en met de case een hele dag perfect
maar jammer geen draadloos laden

Pluspunten

• lange batterij duur
  • goede bass

Minpunten

• geen draadloos laden