Apple AirPods Pro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple AirPods Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Sophie 30-07-2021
  • Product gekregen

Top oortjes!

Geschreven voor: Apple AirPods Pro

Super fijne oortjes, vallen niet uit je oor, geluid is helder en ander verstaan jou er ook helder door! Kortom, mega blij mee

Pluspunten

• Goed geluid
  • Compact, makkelijk mee te nemen
  • Vallen niet uit

John 14-01-2021

Goede noise cancelling

Geschreven voor: Apple AirPods Pro

Fijne oordoppen. Handig dat je ze zowel met als zonder noise cancelling kunt gebruiken. Achtergrondgeluiden worden niet volledig weggefilterd, maar wel voor een groot deel. Optimaal thuiswerkplezier!

Pluspunten

• Goede noise cancelling
  • Handig in gebruik, echt plug & play

Minpunten

• duur

Marcel 02-06-2020

Slechte pasvorm

Geschreven voor: Apple AirPods Pro

Ik heb lange getwijfeld over deze forse investering maar ben redelijk tevreden over mijn Air Pods Pro. Echter ik vind het jammer dat je ze vooraf niet kunt passen zodat je weet of ze ook goed passen in je oren. Nu wil het geval dat 1 oor van mij groter is als de L maat van de oor kussentjes. De pasvormtest is bij mij dan ook negatief. Hier voor al bij de winkel geweest waar ik zo gekocht hebt, via Apple support contact gelegd bij beide wordt je van het bekende kastje naar de muur gestuurd waarin support gewoon aangeeft dan breng je ze maar gewoon terug naar de winkel waar je ze gekocht hebt. Maar dat wil ik niet als klant..... Ben ik de enige met een groter oor in de wereld of is er een ander oplossing?

Kemp 26-02-2020

Duur maar goed

Geschreven voor: Apple AirPods Pro

Geluid prima. Werkt als n trein en zit heel lekker. Blijven bij mij uitstekend zitten, wel fijn dat ze niet heel diep in je oren zitten.

Het windgeluid met veel wind of snel fietsen valt me een beetje tegen.

Pluspunten

• Geluid is goed
  • Prima pasvorm
  • Werkt heel makkelijk
  • Voor tijdens t sporten
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• Windgeluid

Henk Hok 12-02-2020

Liever oude earpods

Geschreven voor: Apple AirPods Pro

Ik heb deze earpods gebruikt en ze blijven niet goed in je oor zitten na zo’n 10 min. Dit geldt voor alle 3 de formaten van in ear dopjes. Ben inmiddels weer terug naar de klassieke earpods.

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • Klein

Minpunten

• Vallen uit je oren

MaRieKien 14-01-2020

Slechte Pasvorm!!

Geschreven voor: Apple AirPods Pro

Hiervoor had ik AirPods2, pasvorm van deze is beter dan de AirPods Pro!
Ik kan er alleen maar mee zitten, als ik ga lopen valt het rechteroortje uit. Alle bijgeleverde kussentjes al geprobeerd, maar pasvorm blijft niet goed. Dure grap, ik heb er nu niet veel aan en terugbrengen kan niet want het is een ‘hygieneproduct’.

Pluspunten

• Noise cancellation

Minpunten

• Pasvorm
  • Moeilijk uit de case te halen

Peter 05-11-2019

Vallen uit m’n oren vandaan

Geschreven voor: Apple AirPods Pro

op 30 oktober heb ik de nieuwe Airpods Pro aangeschaft. In eerste instantie was ik tevreden. De sound was goed, diepe bas en ze zagen er stoer uit. Maar de problemen ontstonden snel daarna, geen enkel kussentje was geschikt voor mijn oren. De pasvormtest mislukte altijd, en ze gleden langzaam uit m’n oren vandaan. Ik vermoed de reden dat het eigenlijk geen echte in-ear doppen zijn, maar meer een “on-ear” ze duwen als het ware tegen de gehoorgang aan i.p.v. dat ze er inzitten.
Terugbrengen kan helaas niet meer. De seal is er af en ze zijn gebruikt. Ik ben wel van mening dat Apple evengoed ze moeten innemen want ze leveren tenslotte een product die niet aan de verwachtingen voldoet. Die 20 euro verlies door de verkoop op mp neem ik wel op de koop toe.
Voor mij is dit het slechtste product dap Apple ooit op de markt heeft gebracht.

Pluspunten

• Als ze passen zijn ze perfect

Minpunten

• Duur
  • Passen niet bij iedereen