Sony MDR-RF855RK

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Wim 25-02-2021

goede accuduur, maar slappe constructie

Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Vanwege onmogelijkheid in gebruik draadloze hoofdtelefoons bluetooth zonder vertraging ben je afhankelijk van RF transmissie. Deze Sony op zich goed, lange gebruiksduur, comfortabele schelpen (wel n beetje groot) en geluid is goed/ acceptabel. Maar, ten opzichte van het vorige model is de van de schelpbeugel niet sterk en tevens het zwakste punt. Deze scheurt nogal makkelijk en losse steunen zijn NIET te koop. Sony reparatie heeft hiervoor géén oplossing en helpt ook niet dit op te lossen, met gevolg dat je zo'n hoofdtelefoon met oplader weg kunt gooien.

Pluspunten

• lange gebruikstijd accu
  • makkelijk opladen door standaard

Minpunten

• erg zwakke constructie

Wim 07-11-2020

na langer gebruik de review

Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Ten opzichte van de vorige is het terugzetten van de hoofdtelefoon in de oplader echt verbeterd. Het geluid en afstand draadloos gebruik is zoals je mag verwachten van deze RF hoofdtelefoons, hierin ontlopen de verschillende merken elkaar niet veel. Helaas zijn de beugels voor de oorschelp veel te zwak en vooral ten opzichte van het vorig model (MDR RF620R) . Ze scheuren in en gaan stuk. Natuurlijk buiten de garantie. Aanspraak maken op levensduurgarantie gaat niet omdat de behandelingskosten sowieso al 70 euro zijn en daar komen de daadwerkelijke reparatiekosten nog bij. Eigenlijk onsportief en je staat machteloos. Dan maar lijmen en provisorisch maken. Goed geluid maar geen degelijke constructie.

Pluspunten

• goed geluid
  • gemakkelijk op te laden

Minpunten

• erg zwakke oorschelpbeugels
  • geen service onder de 70 euro

J. 14-06-2018

Waar voor je geld

Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Ik heb er een gekocht met als doel de buren niet te storen met harde muziek. Ik doe dat via de TV. Ik gebruik hem nu een jaar en voor mij voldoet hij aan alle eisen. Ik hoor nu beter als vroeger, alle klanken worden goed weergegeven. Het zoeken naar de juiste afstelling is ietwat ingewikkelder. Ik heb het met een tape nu vastgeplakt. Soms stoot je er per ongeluk aan en dan is de afstelling wel weg ( nadeel) De hoofdtelefoon ziet er goed uit. Kan tegen een stootje. Het is een goed product tegen een gewone prijs. Betaalbaar voor bijna iedereen.

Pluspunten

• Geluid
  • Degelijk
  • Prijs
  • Kleur

Minpunten

• Afstellen hoofdtelefoon met TV

Wim 30-11-2016

Gewoon goed

Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Een prima hoofdtelefoon voor een draadloze hoofdtelefoon een heel acceptabel geluid.
Wel moet de bron iets hoog ingesteld zijn om reserve op de hoofdtelefoon te hebben.
Wat betreft het bediengemak vind ik dit een sterk punt de hoofdkussens zijn zacht en verstelbaar daar is goed over nagedacht deze Sony kan ik dus aanbevelen een goed product ook sterk is de automatische functie die de hoofdtelefoon afzet.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk bedienbaar

Frans 04-10-2016

goed zonder meer

Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Comfortabele goed werkende koptelefoon. Een beetje ruis als je hem niet goed instelt, maar eenmaal de juiste kanalen gevonden: Super. En.... zijn geld zeer zeker waard!

Pluspunten

• comfort
  • geluid
  • prijs

Johan Vandevelde 07-03-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Prijs/kwaliteit zeer degelijke headphone.
Af en toe lichte ruis, die wel weer verdwijnt.
Kan er mee door het gehele huis rondwandelen, zonder aan geluidskwaliteit in te boeten.
Ben tevreden.

jk2477 17-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Sinds enkele weken in gebruik. Erg handig dat de koptelefoon zichzelf uitschakelt als je hem niet draagt. Goed geluid, weinig ruis en dat allemaal voor een prettige prijs.

Fons 10-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

prima koptelefoon, past goed op het hoofd en er komt goed geluid uit. De koptelefoon staat stevig op de meegeleverde standaard.

Tatiana 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Ben nu een aantal weken in het bezit van deze hoofdtelefoon en hij bevalt me zeker! Er is soms een beetje ruis ( eigenlijk te verwaarlozen) maar ik denk dat dit altijd wel is als het draadloos gaat en je in beweging bent. Zit ook wel comfortabel en zeker niet te zwaar. Zeker een aanrader!

Martin 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Hij zit iets te los op mijn hoofd en valt er soms vanaf, mijn vrouw heeft dat probleem niet. Het is me nog niet gelukt hem te verstellen. Jammer dat die mogelijkheid er niet op zit om hem aan te passen aan ieders hoofd, ik zal zelf een oplossing moeten bedenken. Qua design en materiaal had ik meer van Sony verwacht. Hij ziet er relatief eenvoudig uit. Bij hoger volume is er enige ruis. Het volume is instelbaar via de koptelefoon, maar niet handig als hij toch al redelijk los op je hoofd zit. Vooral niet schudden met je hoofd, want bij mij valt hij er dan af !

Annete van de Heijden 03-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Een fijn en prettige zittende koptelefoon met een goed geluid voor waar ik hem voor aangekocht heb, het luisteren van tv en spelen van games. De koptelefoon is eenvoudig te installeren en daardoor snel in gebruik te nemen.

De geluiden in de omgeving worden licht doorgegeven dit is prettig voor mij, omdat ik hierdoor niet geheel ben afgesloten van de omgeving.

Kortom een goede koptelefoon met de een juiste prijs kwaliteitsverhouding.

Rick 31-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Hij zit comfortabel en hij gaat pas aan als de hoofdband op je hoofd omhoog gaat. Scheelt weer in accu/batterijverbruik. En de dockingstation is ook zeer handig zodra ik klaar ben met luisteren hoef ik hem er maar in te plaatsen en hij laad weer op. Geen gedoe met kabels inpluggen.

Hans 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Deze koptelefoon vooral aangeschaft om geluid van tv ook in een kamer waar gesprekken worden gevoerd goed te kunnen verstaan, zonder de tv erg hard te zetten.

Daar voldoet deze koptelefoon goed voor. Wel van belang is de bron behoorlijk hard te zetten, omdat anders het volume van de koptelefoon flink open moet en dan heb je behoorlijk veel ruis. Gelukkig kan ik het volume van mijn tv afzonderlijk instellen voor de koptelefoonuitgang. Helemaal zonder ruis wordt ie niet, maar het is dan ook geen koptelefoon van een paar honderd euro.

Het draagcomfort krijgt van mij een iets lagere beoordeling, omdat het gewicht toch wel merkbaar wordt als je een film in een ruk uitkijkt en vooral luistert dus.

Vormgeving is oké, vooral de standaard waar je hem in bewaart en waardoor je dus altijd met een volle batterij zit. Af en toe ben ik wel het volumeknopje een beetje kwijt, maar dat zal wel een kwestie van tijd zijn voor ik daar aan gewend ben.

Duurzaamheid kan ik niet veel over zeggen, maar wel dat ie degelijk aanvoelt. En ik zou geen Sony kopen als ik daar geen vertrouwen in had.

Al met al: geen spijt van deze aankoop en voor deze prijs zeker een aanrader!

Voncken 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

We hebben de headphone nu drie weken en het is toch wel een geweldige verbetering t.a.v het apparaatje dat we voorheen hadden . Makkelijk te installeren, opladen gaat prima en de geluidskwaliteit is zeer goed. O f we lang plezier van de headphone zullen hebben? Ik denk het wel, want het is een stevig ding

RKR Alkmaar 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Na lang wikken en wegen gekozen voor de Sony MDR-RF855RK en ik moet zeggen hij voldoet aan mijn verwachtingen. Mijn voorgaande headset had niet bereik van de Sony maar geluidstechnisch heb ik wel in moeten leveren. Zeker tijdens de pauzes tussen de muziek is een ruis hoorbaar die zou kunnen irriteren. Maar mij stoort het in geringe mate en ik ben dan ook blij met de aankoop zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding.

Dubbelman 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Tot nu toe zeer tevreden. Gebruiksvriendelijk. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Hopelijk heb ik lang plezier van de koptelefoon. Als je een goede draadloze koptelefoon zoekt voor binnenshuis en je wilt niet superveel betalen raad ik deze zeker aan!

bert 28-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

voor die prijs een uitstekende koptelefoon. sluit het oor goed af. al met al een goede koop. duurzaamheid nog niet bekend na 1 maand

LeoHellevoet 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Nadat ik het juiste kanaal had ingesteld had ik een perfect geluid zonder ruis. De koptelefoon is licht van gewicht en voelt zeker niet beklemmend aan. Heerlijk om zo naar muziek te kunnen luisteren zonder anderen te storen of anderen mij

joop 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

sinds een maand ben ik in bezit van deze koptelefoon.de aankoopreden was,dat ik slechthorend en voorzien van twee hoorapparaten,zeer slecht het gesproken woord in rechtstreekse T.V. uitzendingen kan volgen,met de achterlopende teletekstondertiteling,dit is alleen maar ergenis.Deze telefoon werkt prima,kan het zonder ondertiteling prima volgen.Is licht op het hoofd,makkelijk op het station te plaatsen,alleen de omgevingsgeluiden dringen wel door. Alles bij elkaar genomen, erg blij met deze telefoon,aan te bevelen!

tilburger 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Prima headphone, die makkelijk aan te sluiten is en goede ontvangst geeft. Prima prijs-kwaliteitverhouding

Kees 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Draagt heerlijk. Helder geluid. Groot bereik.
Alleen wat kort audiosnoertje, maar dat valt te regelen

xavier 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Doet wat ik verwacht had , gemakkelijk koppelen = plug& play, vrij goede geluid, ideaal om na de tv te kijken tijdens blok en examens van kinderen !

Moekuk 22-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Draagcomfort wordt minder naar mate het gebruik. Na wat langere tijd wordt de hoofdtelefoon wat zwaar.
Geluid is uitstekend zonder hinderlijke bijgeluiden

M72 22-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Qua draagcomfort zit de MDR-RF855Rk iets te los op[ mijn hoofd. Hij valt er soms af. Het is me nog niet gelukt hem beter te laten aansluiten. De vormgeving viel me tegen. Ik had bij het merk Sony meer verwacht. Het is een simpele uitvoering. De geluidskwaliteit is goed al hoewel ik wel last heb van ruis af en toe. Ik kan hem niet heel hard zetten. Ik weet niet of dat aan mijn tv ligt. Qua duurzaamheid ben ik er nog niet uit. Ik weet niet of je er andere goedkopere oplaadbare batterijen in kan gebruiken of dat je de dure van Sony nodig hebt !

Rlamain 14-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF855RK

Mooie koptelefoon. Comfortabel. Goed bereik. Goed geluid op normale tot redelijk harde volumes. Boven de grens waarop je trommelvliezen zouden ontploffen ruist hij een beetje. Maar zulke volumes zijn toch niet aan te raden.
Als met al een mooie koptelefoon