Antec dBs

Yamaha EPH-R22

8,1

Sastroprawiro 23-09-2014 Product half jaar in bezit

6,5
Ik heb een duo-pack gekocht en beide hoofdtelefoons verliest al geluid aan 1 kant binnen een half jaar. Het geluid is wel erg goed.

labanimal 31-03-2014 Product paar weken in bezit

Verpakking netjes verzorgd.
Geluid is goed, lekker veel bas. Zitten een drietal rubberen plugs bij, welke voor mij niet de ideale maat hebben Geluid is wel iets minder dan mijn Fischer Plugs....maar die waren ook het dubbele van deze. Dus prijs kwaliteit verhouding is prima.
Duurzaamheid is prima,ik val er regelmatig mee in slaap en vindt ze dan 's morgens ergens terug in mijn bed.
Rode kabel geeft enige geluid, maar dat inherent aan het gebruikte materiaal. Zijn wel makkelijk uit de knoop te halen.

agrior 31-03-2014 Product paar dagen in bezit

Onlangs heb ik deze in-ears aangeschaft omdat mijn oude in-ears van Creative aan vervanging toe waren. Dat is dan ook gelijk mijn vergelijkingsmateriaal.

De oortjes zijn goed verpakt en de doos verklapt het direct: het design is opvallend rood met zwart. Het is een kwestie van smaak, maar het bevalt mij wel. Bij het verder uitpakken blijkt alles goed beschermd te zijn. De oortjes worden met drie siliconen eindstukjes geleverd waarvan de middelste maat al gemonteerd is. Verder zit er een clipje bij om bijvoorbeeld het snoer aan de jas te bevestigen. Als laatste valt op dat het snoer omhult is met touw. Dit is onwijs handig. Mijn vorige dopjes hadden dit niet en bleven regelmatig 'plakken' aan mijn jas waarna ik ze uit mijn oren trok. De dopjes zien er kwalitatief uit en wekken hiermee een goede indruk.

Het aansluiten is 'plug and play'. Je hoort een verrassend diepe bas en de hoge tonen komen ook goed naar voeren. Het middengebied had bij mij wat tuning nodig maar dat kon ook aan mijn equalizer instellingen liggen op mijn MP3 speler. Over de geluidskwaliteit ben ik dus zeer tevreden.

De duurzaamheid heb ik nog niet kunnen beoordelen omdat ik het product nog niet zo lang heb, maar het ziet er kwalitatief uit.

Al met al ben ik zeer tevreden met deze oordopjes en staat deze zeer hoog in de afweging prijs/kwaliteit.

Yerk Krey 31-03-2014 Product paar weken in bezit

Draagcomfort:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een hekel heb aan in-ears. Deze lijken (nauwelijks) beter te zitten dan standaard weggooidopjes die je bij de Action haalt. Maar het blijft een gefriemel om ze goed in te drukken.

Vormgeving:
De rode kleur en de nylon draadjes vormen een leuke combinatie.

Geluidskwaliteit:
Prijs/kwaliteit gezien is het erg goed. Ze zijn beter dan standaard goedkope dopjes in de prijsklasse van 10-15 euro, maar voor echte goede kwaliteit zul je toch wat dieper in de portemonnee tasten. Bij mij sluiten de oordopjes redelijk goed de omgeving af, ongetwijfeld ook een factor die meespeelt en iets wat niet voor iedereen opgaat.

Duurzaamheid:
Deze vind ik erg lastig. Door de nylon bedrading denk ik dat de oordopjes erg duurzaam zijn (bij mij gaan oordopjes vaak 1-2 maand mee voordat ze stoppen vanwege kabelbreuk), maar omdat ik ze nog niet lang genoeg in bezit heb, kan ik dit niet zeggen.

bNiels 30-03-2014 Product paar dagen in bezit

Prima oordopjes met een rijke diepe bass. Hierdoor zijn de oordopjes ideaal voor electronische muziek. Maar omdat de kwaliteit van de oordopjes zeer goed is worden andere tonen niet vervormd zodat het beluisteren van alle soorten muziek ook prima kan.

Verder hebben de oordopjes touwtjes i.p.v kunstof koortjes waardoor ze minder snel in een knoop raken.

alex.swelsen 29-03-2014 Product paar weken in bezit

Zeer goede geluidskwaliteit en fijne snoertjes van een kunststof touw! Dopjes zijn aan te passen aan oorgrootte.

FantasyGod 28-03-2014 Product paar weken in bezit

Product:
Doosje en boekjes etc. is wat men er van zou verwachten, en is wat mij betreft ook vrij onbelangrijk. Er zitten zes paar ear-tips in (small, medium, large) van rubberachtig materiaal.
De dopjes zelf zijn gemaakt van een hard plastic wat doet vermoeden dat ze tegen een stootje kunnen. De kabel zelf is vrij dun, er zit een laagje textiel omheen aan de buitenkant waardoor de kabel makkelijker glijd dan de standaard rubberen buitenkant, hierdoor is de kabel ook een stuk makkelijker om uit de knoop te halen.

Geluid:
Persoonlijk vind ik het fantastisch. Als iemand die een geaccentueerde bas waardeert, sluiten deze dopjes perfect aan bij mijn verwachtingen. De bas verpest de mid- en hogere tonen niet. De isolatie van met name de rubberen tips is werkelijk fantastisch. Wanneer je wel eens met het OV reist, of lawaaierige buren hebt, dan kan je al deze irritatie met deze dopjes per direct buiten sluiten.

Prijs:
Hier wordt door verschillende mensen heel verschillend naar gekeken. Sommige mensen vinden 50 euro een groot bedrag voor een paar oortjes, aangezien je ook een paar oortjes vanaf 2 of 3 euro zou kunnen kopen. maar als je toch echt op zoek bent naar oortjes met goede geluidskwaliteit dan durf ik te zeggen dat deze oortjes de prijs zeker waard zijn en zolang je ze gebruikt onder normale omstandigheden kun je er zeker een paar jaar plezier van hebben. Dus als je opzoek bent naar nieuwe oortjes met een goede geluidskwaliteit voor een goede prijs, dan is dit zeker een aanrader!

Chrisler 28-03-2014 Product paar weken in bezit

6,8
Vind ze prima, maar niet top. TIjdens lopen schuurt die mooie gewoven buitenkant van de snoertjes langs je jas of kleren en dat zorg voor een irritant geluid in je oren. De bas uit de oordoppen vind ik ook niet mooi. Verder zijn ze stevig en zien ze er mooi uit.

meezevic 27-03-2014 Product paar dagen in bezit

Wauw, wat een in-ears. De antec oortjes hebben een zeer zuivere geluidskwaliteit. Enkel als het touw tegen een rits komt is er een kleine storing, maar dit valt zeer goed mee. Het comfort van het dragen van deze in-ears zit ook goed, het lijkt alsof je niets in de oren hebt. Het is een zeer goede kabel die gebruikt werd voor de transportering van het geluid van de GSM naar de oortjes zelf. Dit is een soort touw. Het geraakt niet in de knoop, wat bij de meeste andere kabels wel is. Prijs/kwaliteit is het echt een topproduct. Ik ben blij van mijn aankoop

steef94 27-03-2014 Product paar dagen in bezit

Pro's:
- De oortjes hebben een hele fijne nylon kabel die niet snel in de knoop raakt.
- De bas van de oortjes is fantastisch!
- Naast de bas zijn de mid- en hoge tonen ook voldoende aanwezig, alles van vocale muziek tot deep-house klinkt super

Con's
- De medium maat dopjes is nét iets te groot waardoor er op de fiets veel geruis om je oren is. Dit is uiteraard makkelijk te verhelpen door een ander setje dopjes te kopen.
- Geen volumeregeling (indien je dat fijn vind of gewend bent)

Corescar 27-03-2014 Product paar dagen in bezit

Ik ze besteld via Ibood. Goede weergave van geluid en ze zien er ook nog eens leuk uit. De stof om de draad maakt het geheel af.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Enige nadeel vind ik dat tikken tegen de draad doorklinken.

Duurzaamheid heb ik een 7 gegeven omdat het geheel er degelijk uitziet maar ik heb nog geen ervaring met hoe het geheel zich gaat houden.

ferdioss 27-03-2014 Product maand in bezit

Goed: goede bass, niet te veel niet te weinig, past goed in het oor en ziet er ook nog eens mooi uit! zit een handig klipje bij en 3 verschillende dopjes voor in het oor en wordt geleverd in een mooi doosje.
Minder: Onder bij de 3.5mm pin zie ik al een flosje touw los laten maar verder niks bijzonders... gaat volgens mij nog wel even mee hoor!

RVerhagen 27-03-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb de dopjes nu pas 1 dag goed in gebruik en ze zijn tot nu toe top. Geen last van pijn aan mijn oren na langdurig in hebben. De geluidkwaliteit is prima, goede hoge en lage tonen. Over de duurzaamheid kan ik weinig zeggen, ik heb ze net. Verder zien ze er prima uit qua kleur en vorm. Ook komen ze met 3 groottes aan opzetdopjes, zodat er altijd wel 1 past.
Het enige wat ik vervelend is, is dat wanneer je op de fiets zit de wind heel erg doorklinkt via het kabeltje. Dus dat kan soms erg veel ruis veroorzaken. Daarnaast hebben deze in-ears, wat elke in-ears die ik tot nu toe heb gehad had; het doordreunen van geluid door het kabeltje, elk tikje o.i.d. tegen de kabel hoor je.

hconen 27-03-2014 Product paar dagen in bezit

Prettig omdat er twee maten oordopjes bij zitten, geluid is prima en door de stoffen dragen minder kans op draadbreuk.

Jo No 27-03-2014 Product paar dagen in bezit

Oortjes zitten perfect en de kabel in textiel is zeer gebruiksvriendelijk. De geluidskwaliteit is goed met een duidelijk betere bas dan bij bij andere oortjes in dezelfde prijs categorie.

Beverke 26-03-2014 Product paar dagen in bezit

Ik ben erg tevreden met de oortjes van Antec. De rode kleur maakt ze aantrekkelijk om zien en het nylon voelt aangenamer aan dan plastic.
Belangrijker is de geluidskwaliteit die erg goed is, een aangenaam warm geluid met diepe bassen. Telkens ik de oortjes opzet ben ik weer verrast van de rijke klank.
Nog maar enkele dagen in bezit, maar ziet en voelt duurzaam aan.

Misschien toch een nadeel, bij het bewegen van of stoten tegen de kabels hoor je dat in de oortjes. Is op te lossen door op te letten hoe je de kabels draagt.

henkimo 26-03-2014 Product paar dagen in bezit

oortjes om op de bus te gebruiken, omgevingsgeluid is iets meer dan verwacht maar zeker nog niet storend! anderzijds zijn het mooie oortjes en raak de kabel maar moeilijk in de knoop!

geen spijt van de aankoop!

roelando 26-03-2014 Product paar dagen in bezit

Oortjes zitten lekker, werkelijk geen klachten over. Enige reden dat dit niet hoger is komt doordat ze na een (erg) lange tijd dragen ze toch wel degelijk pijn gaan doen.
Vormgeving een 6, standaard vorm oortjes niet heel veel speciaals aan. Geen duidelijk onderscheid op de oortjes zelf welke links en rechts moet zijn (ze worden gebruikt bij een Galaxy s4 waar Adapt Sound op zit, die onderscheid maakt tussen links en rechts). Dit is wat onhandig. Daarnaast is de kabel leuk en inderdaad (zoals geadverteerd) flexibel, enige wat ik na luttele minuten al zag is dat ze iet wat aan het rafelen zijn aan de onderkant (jack aansluiting), dit vond ik ronduit slecht.
Geluidskwaliteit kan ik weinig nuttigs over zeggen als een volledige leek op het gebied, maar het is gewoon goed geluid, en nog verrassend hard (luid) in verhouding tot andere die ik geprobeerd heb. Dit is zeker niet slecht, maar of het kwalitatief ook werkelijk positief is, durf ik dus niet te zeggen.
Wat betreft duurzaamheid blijf ik ook bij het rafelen hangen. Daarnaast heb ik ze niet lang genoeg om te zeggen of ze snel kapot zijn, ik hoop het niet, maar tijd moet dit leren. De algemene kwaliteit lijkt goed, maar ik ben vaker in de steek gelaten door reclame praatjes over kwaliteitsoortjes die dan alsnog binnen enkele weken al overleden waren.

Daphnehartman 26-03-2014 Product paar dagen in bezit

Onlangs 2 van deze oortjes aangeschaft via Ibood, snel ontvangen en nu hebben zowel ik als mijn zoon ze in gebruik. Het met stof omwikkelde kabeltje oogt mooi, even als de rood-zwarte oortjes. Geluidskwaliteit is prima, zeker voor deze prijs. Wel heb je een beetje last van de wind, maar dat is eigenlijk het geval van de meeste in-ear kop telefoons. Mijn zoon verslijt koptelefoontjes bij de vleet, als hij er lang mee doet, dan zegt dat veel over de stevigheid. Zal posten wanneer ze kapot zijn.

Lucretia75 26-03-2014 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid kan ik op dit moment niet goed beoordelen omdat ik het product veel nog maar kort heb/ gebruik.
Vormgeving vind ik mooi en ook leuke kleurencombinatie.
Geluid is boven verwachting - mooi, met best wat bas maar niet te veel.
Stoffen omhulsels voor de kabels is heel handig - ze raken veel minder in de knop dan andere oordoppen die ik heb.
Qua draagcomfort ben ik niet helemaal tevreden - voor mijn zijn beide sets meegeleverde dopjes net wat te groot waardoor ze niet optimaal zitten, helaas. Dit probleem heb ik echter wel vaker dus hoeft dit voor andere gebruikers geen hinder te vormen.
Dit product is zijn prijs meer dan waard volgens mij.