Skullcandy Ink'd 2 zwart, blauw

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 3 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Calvin 15-03-2019

Snel stuk

Geschreven voor: Skullcandy Ink'd 2 zwart

Oortjes hebben goede geluidskwaliteit, niks mis mee. Echter 1 kant gaat steeds stuk. Ik heb 2 paar van de oortjes gehad en van de ene ging links stuk en van de ander ging rechts stuk. Vanochtend zat ik op de bank muziek te luisteren, met 1 oortje omdat de andere stuk was al, hoor ik ineens gekraak en de oortjes geven helemaal geen geluid meer! Goede kwaliteit qua geluid, maar gaan niet lang mee.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Zitten fijn

Minpunten

• Gaan niet lang mee

daan 17-12-2017

gaan elke 3 maanden kapot..maar wel 2 jaar garantie

Geschreven voor: Skullcandy Ink'd 2 zwart

ik heb deze oortjes al 4 jaar.
Geluid is top, ze zitten goed, button en mic werken goed.
maar elke 3 maanden stoort er iets in de jackplug, een werkt een van de oortjes niet meer.
Ik stuur ze dan op, en ik krijg weer nieuwe, al 4 jaar lang.
Zo gaat het altijd. en dat is natuurlijk niet hoe het zou moeten gaan

Pluspunten

• geluidskwalteit
  • basgeluid
  • garantie (2jr)

Minpunten

• na 3maanden kapot

gradje1963 04-10-2015
Geschreven voor: Skullcandy Ink'd 2 multi

Fantastische prijs-kwaliteitsverhouding. Ten eerste is het geluid ongelofelijk vol en krachtig, met bassen die je je in zulke goedkope oordopjes gewoon niet voor kunt stellen, maar bovendien zijn ze ook nog eens heel degelijk.

Heb Sennheiser en Sony oordopjes gehad die drie keer zo duur waren, en die gaven zeker geen beter geluid, maar vooral waren die steeds na een half jaar kapot; de kabeltjes en de bevestiging aan het dopje zijn gewoon niet sterk genoeg. Maar deze blijven maar heel. Ik heb ze al twee jaar, ze zitten altijd in mijn jaszak en worden een paar keer per week gebruikt, en ze blijven gewoon als nieuw. Prettige platte kabeltjes, niet zo overdreven breed als je vaak bij wat duurdere setjes ziet, maar kennelijk is bij deze de bevestiging van de kabels aan de dopjes dik in orde. Ik heb ze gewoon los, opgerold in mijn jaszak zitten en daar kunnen ze kennelijk gewoon goed tegen.

Kortom, heerlijk onverwoestbare dopjes met een, zeker voor dat geld, ongelofelijk geluid met heerlijke diepe bassen.