Sony WH-CH510 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WH-CH510 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

alexia 28-03-2020

goed maar niet perfekt voor bellen

Geschreven voor: Sony WH-CH510 zwart

ik heb deze koptelefoon gekocht voor bellen en video gesprekken. de bluetooth connectie werkt prima met iphone en ipad. muziek geluid is prima. microfoon werkt ook goed, alleen je hoort je eigen stem in je oor wanneer je praat, als een soort van echo. voor de prijs ze zijn zeker een aanrader maar als je een betere kwaliteit wilt, moet je een duurder model kopen!

Pluspunten

• goedkope

Minpunten

• strak aan de hoofd
  • echo tijdens bellen

Michelle 23-11-2019

Sony koptelefoon met prima geluid

Geschreven voor: Sony WH-CH510 zwart

De koptelefoon heeft een prima geluid, gaat vanzelf uit als hij te lang aanstaat en heeft een lange accuduur

Pluspunten

• Accuduur
  • Geluid

Minpunten

• Vind hem niet fijn zitten

Kevin 20-11-2019

Prima voor de prijs

Geschreven voor: Sony WH-CH510 zwart

De koptelefoon is makkelijk te gebruiken en maakt snelle koppeling via bluetooth.
Het geluid is meer dan prima.
Het draagcomfort is bij lang gebruik minder voor je oren.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • geluid

Minpunten

• draagcomfort

Jeanine v 14-11-2019

Goede koptelefoon voor een leuke prijs

Geschreven voor: Sony WH-CH510 zwart

Deze koptelefoon nu een 2 weken in bezit.
Er prettig in gebruik en makkelijk te koppelen en te bedienen. Het is heel even wenen waar de knoppen zitten maar ook daar was ik vrij snel aangewend.

Geluid is prima voor deze prijs. Een nadeel is dat ik het product erg winderig vind op de fiets. Ondanks dat het bijna niet waaide, had je een soort ruis.

Verder gebruik ik de koptelefoon met stofzuigen, werken, sporten en vind ik hem erg fijn en licht. Ook krijg ik er geen hoofdpijn van de druk op je oren. Wel even wennen met een koptelefoon en oorbellen.

Bereik is super! Ook het opladen gaat super snel!

Product raad ik zeker aan! Zeker omdat het een mooie prijs klasse is!

Pluspunten

• Opladen snel
  • Bereik goed

Minpunten

• ruis geluid op de fiets

Nadine 24-10-2019

Mooi helder geluid en goede bass

Geschreven voor: Sony WH-CH510 zwart

Goed geluid en mooie bass. Vind het wel jammer dat de hoofdtelefoon niet helemaal over de oren zit zodat je van buitenaf niets meer hoort. Verder vind ik het een prima apparaat voor een goede prijs

Pluspunten

• Goede bass