Rolfstone Neo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 103 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rolfstone Neo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sjarel 02-12-2021

Nooit meer

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Ik heb de JBL tws 300 gehad helaas zijn deze gestolen, na het lezen van alleen maar positieve review over de rolfstone neo heb ik deze gekocht....nooit meer! Zitten niet goed in het oor en wanneer je ze terug wilt duwen dan duw je op de stopknop, altijd verbindingsproblemen met de telefoon maar ook met de dopjes zelf. Misschien ben ik de enige maar wanneer je JBL gewend bent is dit echt een tegenvaller ook qua geluid.

Pluspunten

• Accuduur
  • Oplaadsnelheid

Minpunten

• Verbinding
  • Gevoeligheid
  • Geluid
  • Blijven niet zitten

j***********@h********** 14-09-2021

Perfectie

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Was al een poosje op zoek naar goede maar niet te dure oordopjes (ben en blijf een zuinige Hollander) ergens kwam ik een advertentie tegen van Rolfstone, daar vond ik de Neo.
Ook ben ik gaan zoeken naar referenties van Rolfstone, degenen die ik vond deze maakten mij bij voorbaat al blij, gezien kwaliteit en service.
Heb ze besteld, en enige weken vaak gebruikt, maar na verloop van een paar weken, laden de dopjes niet meer goed op in de case, contact opgenomen met Rolfstone na een paar mailtjes, ben ik keurig geholpen, en kreeg keurig netjes nieuwe toegezonden, met daarin ook gelijk de retour sticker voor op de doos te plakken, om de oude voor onderzoek terug te sturen.
Heb nog geen moment spijt gehad van deze aankoop, ik kan ze aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• heel goede prijs kwaliteit verhouding
  • Heel goed geluid (ook voor deze muziek gek)

Minpunten

• niets kunnen vinden

Mies 05-09-2021
Geschreven voor: Rolfstone Neo

Ik heb de Rolfstone oordopjes enkele maanden gebruikt. Conclusie te veel storingen. Haperend geluid , geheel uitvallen van geluid. Ik heb enkele keren contact gehad met Rolfstone perfect geholpen. De dopjes zijn zelfs enkele keren vervangen. Op een gegeven moment was ik er klaar mee en heb een ander merk gekocht.

Pluspunten

• Goede service

Minpunten

• Geluid

Loek 10-08-2021

Wat n kwaliteit

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Wat een goede oortjes. Verrast door het goede geluid , zuiver en goede bas. Geweldig. Zeker gezien het kleine formaat. Had eerder andere en duurdere maar wat n verschil !!

Pluspunten

• Zeer goed en betaalbaar

Poeniee 08-08-2021

Goed product

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Goed geluid, goede pasvorm. Mooi design ook en ze zijn mooi compact. Ook mooi dat de opbergcase gelijk ook een oplaadstation is. Super handig dat je het daarin kan opbergen. Dit ziet er ook gewoon mooi uit en de oordopjes klikken er heel gemakkelijk in met magneetjes. Je kunt de oordopjes meerdere keren in de case opladen.

• Klein van formaat
  • Handige oplaadcase
  • Goed geluid

Minpunten

• Linker oordopje ging helaas stuk na 1 jaar

Moesashi 22-06-2021

Goed geluid. Slechte microfoon

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Het geluid van de Rolstone Neo is perfect. Ook het ontwerp is goed. Ze blijven goed zitten en de batterij gaat lang mee. Echter, de microfoon is slecht. Ik heb deze oortjes gekocht voorzet thuiswerken. Maar helaas kunnen de mensen waarmee ik videobel mij slecht verstaan. Ze zijn daardoor niet bruikbaar voor het doel waar ik ze voor gekocht heb.

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving

Minpunten

• Microfoon

a**************@g******** 07-06-2021

TOP oordopjes

Geschreven voor: Rolfstone Neo

DE service was perfect en het geluid wat ik hoorde was echt gaaf
Ik wil graag dit produkt verder uitproberen.
Vandaag pas gekocht maar tot nu helemaal TOP

Pluspunten

• prijs
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• soms verbreekt de verbind als je in de auto rijdt

Jato 26-05-2021

Tot nu toe, mijn béste keuze!!!!!!!

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Heb ze bij Rolfstone zelf gekocht, er zit een geluid in, waar ik echt van onder de indruk ben, makkelijk in te stellen via bluetooth, en hun klant behandeling is ook perfect, kortom een super keuze, en ikke happy!!!!

Pluspunten

• Past goed
  • Prachtig en zuiver geluid

Michel 18-05-2021

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Na wat problemen bij het begin in het gebruik, heb ik telefonisch overleg gehad met Rolfstone. Ze hebben het probleem binnen twee dagen opgelost.
De dopjes bevallen prima
- zuiver geluid
- goed bas geluid
- makkelijk in te brengen
- blijven met sporten goed zitten
- volume makkelijk te regelen
- handig met telefoon gesprekken
Een echte aanrader
TOP aankoop

Willy 19-03-2021

Een aanrader !

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Zitten heel comfortabel, ideaal bij gebruik van laptop voor beluisteren van nieuwsuitzending of bij een netflix-filmpje. Iets minder voor jazz, ik mis de bastonen maar dit ligt aan het kleine formaat denk ik. De volgende NEOversie mag wat mij betreft een dubbele connectie hebben naar 2 toestellen, laptop of ipad en naar iphone tegelijk zolas bij mijn BOSE. Ik ben er alvast heel gelukkig mee.

Pluspunten

• comfort
  • snelle verbinding
  • klein

Minpunten

• bas komt niet goed door
  • mag een dubbele connectie hebben

Moesashi 04-03-2021

Mooi geluid, microfoon valt tegen

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Enkele maanden geleden de Rolfstone Neo gekocht omdat ik bij het thuiswerken graag draadloos wou videobellen. Het geluid en draagcomfort van de set is prima, maar de microfoon valt tegen. Mensen met wie ik videobel zeggen dat ze mij slecht horen en dat het geluid blikkerig is. In de praktijk gebruik ik de set nu niet waarvoor ik hem gekocht heb. Als ik muziek wil luisteren gebruik ik hem wel, maar niet als ik met anderen wil bellen gebruik is toch mijn JBL-earphone met een draadje.

Pluspunten

• geluid
  • draagcomfort

Minpunten

• microfoon

Hans, Texel 24-02-2021

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Fantastische oortjes. Geluid echt super en ziet er ook nog eens goed uit. Blijven prima zitten. Snelle levering ook. Kortom, een echte aanrader van een mooi NL product uit Alkmaar!

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Geluid

Yvonne 10-02-2021

Blij mee

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Bij Rolfstone zelf gekocht.
Superservice via WhatsApp, ook al voordat ik de oordopjes had gekocht.
Zitten oké in de oren, maar zouden ietsje kleiner fijner passen in mijn kleine oren. Mooi geluid, makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Makkelijk te bedienen
  • Mooie vormgeving
  • Super vriendelijke whatsapp service
  • Koop bij Rolfstone zelf

Michel 28-01-2021

Michel

Fijne oordopjes Een aanrader
Eerste setje had ik wat problemen, dit werd gelijk door Rolfstone opgelost. Via whatsapp gecommuniceerd ging perfect. Binnen een paar dagen nieuwe ontvangen.
Top bedrijf
Top oortjes

Pluspunten

• Een aanrader

Leon 18-01-2021

Aanbevolen!

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Ik heb lang getwijfeld wat voor oordopjes ik wilde hebben.
Na lang twijfelen en veel reviews lezen kwam ik op de de Rolfstone Neo uit.
Deze waren prijs technische interessant en kwamen goed uit de reviews.

Ik heb ze nu 5 maanden in mijn bezit en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Het geluid is heel goed. Waar ik bij andere oordopjes na een tijdje zere oren kreeg heb ik hier geen last van.
Met sporten (hardlopen) zitten ze goed en vallen niet uit.
Je krijgt ook meerdere eartips mee zodat je altijd de juiste maar kunt gebruiken (S-M-L)
Ik heb 1 min puntje en dat is dat bij een telefoon gesprek dat het voor de beller klinkt of je ver weg bent.

Al met al zeer tevreden met deze aankoop.

Rolfstone Neo 13-01-2021

betreurenswaardig

Geschreven voor: Rolfstone Neo

heb de neo touch gekocht , klankkwaliteit is echt barslecht . heb eq moeten installeren om het beluisterbaar (nog steeds slecht) te maken . nu 2de week ; linkeroortje wil niet meer pairen . dus onbruikbaar.
enige pluspunt voor mij is dat ze letterlijk niet uit je oren vallen, maar comfort kan je het niet noemen allesinds .

Rijk 07-01-2021

Top ontwerp, matig geluid

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Ben kort eigenaar geweest van de Rolfstone Neo. Kort omdat ik ze heb teruggestuurd. Had de Neo gekocht vanwege de goede bas wat ik in verschillende recensies las. Welnu, dat viel ronduit mij tegen. Ik realiseer mij dat geluid erg individueel is, wellicht dat andere gebruikers er anders over denken. Wat wel top is bij Rolfstone is de communicatie. Zonder mitsen of maren kon ik de Neo's gratis retourneren en per omgaande is het aankoopbedrag teruggestort. Dat vind ik dan weer top!

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Gemakkelijk verbinden met Bluetooth
  • Prima draagcomfort

Minpunten

• Matige bas

Maarten Boot 23-12-2020

Ervaring na paar maanden gebruik

Geschreven voor: Rolfstone Neo

In de zomer de Rolfstone Neo gekocht. Ik gebruik de oortjes voor muziek luisteren tijdens het sporten en ook veelvuldig bij conf. calls, Zoom- en Teams sessies. Verbonden met mijn telefoon en laptop. Geluid is erg goed en draag comfort is perfect. Opvallend is de kwaliteit van de microfoon. Ik ben erg goed te verstaan en tijdens calls vrij om te bewegen (verstandig!). Ook met 1 oortje in perfect! Voordeel is dat je heel natuurlijk geluid hebt en niet afgesloten bent van je omgeving.

Verbinden met je apparaten is super simpel en stabiel. Kan lang bellen zonder op te laden. Ideaal bij duursport en lange vergaderingen. De Neo is een echte aanrader!

Pluspunten

• Geluid
  • Draagcomfort
  • Gebruiksduur
  • Degelijkheid

Pippel69 05-12-2020

Zitten perfect, klinken helder, prijs/kwaliteit ++

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Sinds de situatie met Corona werk ik 100% thuis. Door de vele vergaderingen online ben ik weer opnieuw op zoek gegaan naar goede en betaalbare draadloze oortjes. Ik was hier voor Corona ook al naar op zoek voor het sporten. Ik zocht dus naar een set die multi functioneel inzetbaar is. Voor bellen en videobellen, maar ook voor het sporten en om muziek te luisteren.
IN mijn zoektocht had ik al gekeken naar Apple en Bose. Beide hebben goede reviews maar ik vind de prijs van rond €200 echt te hoog. Toen viel mijn oog op de Rolfstone Neo. De vele uiterst positieve reviews trokken me over de streep.
Daar voeg ik nu, na ze ongeveer een maand in gebruik te hebben, graag een positieve review aan toe. Ze zien er goed uit, vallen nauwelijks op, klinken goed, ik ben goed verstaanbaar, muziek luisteren is een feest en ook tijdens het sporten zijn ze super. Ze zitten goed, blijven zitten en klinken goed, zonder dat je al het omgevingsgeluid kwijt bent. Dat laatste vind ik echt een pluspunt bij sporten in het normale verkeer. Ik heb ermee deelgenomen aan inmiddels vele videohalls, ik heb ermee gebeld, ik heb ermee gesport (hardlopen en wielrennen) stuk voorstuk goede ervaringen. Ik kan deze oortjes iedereen aanraden. Ze zitten ook nog eens in een prachtig doosje waarin ze worden opgeladen, mooi klein en compact. En je kan ze los van elkaar gebruiken, dat betekent wel 10 uur te gebruiken zonder opladen.

Pluspunten

• uiterlijk
  • gebruiksgemak
  • comfort
  • geluidskwaliteit
  • pasvorm

Sharbel 04-12-2020

Prima oortjes

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Ik vindt ze fijn omdat ze zo klein zijn en het geluid prima is .
Makkelijk te koppelen is aan je telefoon .
Al met al een goed oortje
Mvg

Lester 29-11-2020

Super geluid

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Zeer tevreden met de aankoop. Ze zitten prettig in je oor met een lange gebruiksduur. Snel weer opgeladen en makkelijk te bedienen. Geluidskwaliteit is super

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • accuduur
  • gebruiksgemak
  • bedieningsopties

Minpunten

• klein doosje

Bijl 28-11-2020

Bijl

Geweldig product.
Super mooi geluid, goede bass .
Ze passen voortreffelijk.
Kortom , ik zou ze zo weer kopen.

Pluspunten

• Geluid
  • Pasvorm

Geert 28-11-2020

Prima oordopjes

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Oordopjes bevallen goed. Blijven goed zitten onder het hardlopen. Touch bediening werkt goed, soms een beetje traag (paar seconden).

Pluspunten

• Blijven goed zitten

V. Meijer 28-11-2020

Rolfstone Neo Zwart (okt. 2020)

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Goede functionerende kleine oordopjes. Met de veel meegeleverde oorplugs prima af te stemmen met je oren. Waardoor deze heerlijk zitten zonder dat het begint te irriteren of storen.

Mijn persoonlijke smaak had er meer bass in gemogen. Ook jammer dat je niet via een app zelf je oordoppen kan instellen qua geluid.

Qua batterij duur gaan ze oke lang mee. Door dat de oplaad case klein en makkelijk mee te nemen is is het batterij duur geen probleem eigenlijk. Wel is me opgevallen dat als de case leeg is en de oordopjes in de case zitten ze alsnog verbinden met mijn telefoon. Dit is dan op te lossen door je bluetooth uit te zetten van je telefoon. Voor mij nog niet storend geweest

De touch knoppen werken prima. In het begin even zoeken hoeveel ze nodig hebben om te gebruiken qua touch. Maar zodra je dat door heb is het makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Licht
  • Goede draag comfort
  • Super prijs verhouding
  • Prima geluid

Minpunten

• Iets meer bass
  • Connect standaard wanneer case leeg is

Kim J.Z. 27-11-2020

Fijne oordopjes, ook voor sport

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Deze oordopjes blijven goed zitten door de vele formaten aan rubbertjes die je erbij geleverd krijgt, maar ook omdat ze klein genoeg zijn om meerdere kanten op te dragen en dus te draaien tot ze goed zitten. Hierdoor blijven ze ook tijdens het joggen goed zitten.
Het geluid is erg goed voor deze prijsklasse. Mijn vriend is in ieder geval jaloers.
In tegenstelling tot wat in andere reviews wordt gezegd, is het volume bij mijn versie (nieuwer?) wel te regelen via de dopjes.

Pluspunten

• goed geluid
  • goede fit
  • staan goed
  • fijne touchbediening

Minpunten

• volume gaat op aanraakduur, is minder nauwkeurig