Rolfstone Neo zwart - Reviews

Model
in oor
Noise-canceling
Draadloos

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten voor de Rolfstone Neo zwart op Kieskeurig.nl.

Ron 12-12-2019

Rolfstone Neo Zwart

Perfect draadloze oordopjes.!
Ik heb dit product nu geruime tijd in mijn bezit,en het bevalt uitstekend.
Ondanks dat ik aan mijn rechter oor een gehoorbeschadiging heb,merk ik absoluut geen verschil in geluid.
Het stereo geluid is zo haar zuiver en ook de bass tonen zijn ruimschoots aanwezig.
Ook de achtergrond instrumenten zijn volledig hoorbaar.
Dit is kwalitatief een hoogwaardig product wat zijn prijs zeker waard is.
Alles is erg mooi vormgegeven,en het opladen gaat ook super snel.
Ik zelf heb maar 1 minpuntje,en dat is dat het oplaadkabeltje erg kort is,en ik graag gezien had dat dit iets langer zou zijn.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiksgemak
  • Snel opgeladen
  • Perfect geluid

Minpunten

• Korte oplaadkabel

Bas 07-05-2020

Top product

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

In eerste instantie was ik wat huiverig omdat ik bang was dat de oordoppen niet zouden blijven zitten. Ik koos voor de Neo’s en niet voor de Nova ondanks dat ik ze wilde hebben om te sporten. De Neo’s zien er strak uit.
Van te voren heb ik hierover met Rolfstone gemaild en ze gaven aan dat de meest lastige oren de Neo’s kunnen hebben. En dat was dan ook zeker waar. Doordat er verschillende “rubbertjes” bij zitten kun je de maat enigszins aanpassen. Zo ben ik een paar keer gaan hardlopen met twee verschillende maten om te ondervinden welke het beste blijven zitten. En ik denk dat het klopt dat er voor ieder oor wel een “rubbertje” bij zit dat de Neo’s passend maken.
Dan het geluid. Nu ben ik daar zelf niet zo kieskeurig in, lees ; snel tevreden. Ik vind het geluid prima, de bas is goed en ze sluiten goed af van buiten geluiden.
Heerlijke bewegingsvrijheid.
Ik werd tijdens het gebruik door mijn vrouw en ze vroeg of ik met de Neo’s belde want het klonk alsof ik gewoon met de telefoon belde. Dat is dus ook oke!
Er was even een probleempje met de usb kabel. De oortjes bleven na gebruik aan in de oplaadcase. Daar waar ze normaal aan en uit gaan bij het eruit halen of terug plaatsen van de oordopjes.
Ik heb hierover ge-appt met Rolfstone en binnen een minuut kreeg ik een reactie. Na wat geprobeerd te hebben bleek het bijgeleverde kabeltje niet te werken. Met een ander “oplaadkabeltje” van mijn vorige oortjes laadde hij wel op. Kreeg meteen het aanbod voor een nieuw kabeltje. Had er nog een dus dat vond ik niet nodig. Prima service.
Over de oplaadcase; deze is echt heel klein, heel erg handig om mee te nemen.
Kortom ik ben super tevreden met deze oortjes en kan ze iedereen aanraden!

Pluspunten

• Blijven goed zitten
  • Goed geluid
  • Goed mee te bellen
  • Handige oplaadcase
  • Super service

Barry 31-10-2019

Compact en zeer degelijk

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Deze oordopjes zien er goed uit, de oordopjes en oplaadcase en zijn lekker compact, ze hebben een prima accuduur, vallen niet uit en het geluid is goed.

Het enige minpuntje is dat ze soms de connectie met elkaar kwijt raken (alleen als bluetooth apparaat te ver weg is of je bluetooth uitzet, nooit tijdens het luisteren), dan moet je ze een soort van 'rebooten' door ze in de oplaadcase te doen en dan doen ze het weer. Kortom zeer degelijke oordopjes en nog eens van Nederlands makelij ook. Ze zijn niet de goedkoopste maar wel het geld waard als je het ervoor over hebt.

• Compact
  • Goed geluid
  • Vallen niet uit
  • Prima accuduur

Minpunten

• Soms connecten ze niet

Petra 29-10-2019

Stijlvolle bluetooth oortjes met topgeluid

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Voor mijn zoon had ik de Rolfstone Nova's gekocht voor zijn verjaardag. Hij houdt van vergelijken en alle reviews lezen en die kwamen er erg goed uit. Ik leende die van hem, probeerde de Apple airpods van partner (die vielen bij elke draai uit mijn oren) en kwam tot de conclusie dat het de Rolfstone's werden. Op de site van Rolfstone zag ik deze nieuwe versie. Kleiner en stijlvoller. Inmiddels een maand in mijn bezit en ik ben er ontzettend blij mee. Ze zijn mooi van uiterlijk, ze vallen bijna niet op in je oor máár ze blijven wel heel goed zitten. Opladen gaat gemakkelijk, en het doosje waar ze in vastklikken (magneetje) is klein maar stevig. Eenmaal opgeladen gaan ze heel lang mee, de 6 uur wordt ruimschoots gehaald. Qua kleur geluid: de bas is wat stevig maar niet al te storend (eerlijk is eerlijk, hier winnen de Apple's het wel) Bediening is simpel, zacht indrukken. Kwaliteit en gemak in 1 (eindelijk geen draadjes meer uit de knoop halen ;) ! Aanrader dus.

Pluspunten

• stijlvol uiterlijk
  • blijft goed zitten

Minpunten

• bas wat zwaar
  • alleen in zwart

Anniek 28-10-2019

Perfect geluid & comfort, ik kan niet meer zonder!

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

De oortjes connecten meteen nadat je ze 1x hebt gebruikt, super makkelijk in gebruik. Ze blijven goed zitten dus ook voor tijdens het sporten zijn ze ideaal. Hardlopen in de regen hebben ze het ook overleefd en de batterijduur is ook zeer goed. Ik raad ze zeker aan!

Pluspunten

• comfort
  • geluid

Hans Dissels 28-10-2019

Compacte oortjes met goed geluid!

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Na de zoveelste blamage met kabelbreuk was ik echt op zoek naar draadloze oortjes en als je niet de hoofdprijs wil betalen is dit de gulden middenweg. De oortjes hebben een geweldige accuduur en zitten ook voor langere tijd comfortabel in je oren. De kwaliteit van het geluid is uitstekend en ik kan werkelijk geen minpunt bedenken van dit product.

Pluspunten

• Goede kwaliteit geluid
  • Compact
  • Lange accuduur

Michel 07-07-2020

Rolfstone NEO

Wat een service.
Ik heb de NEO nu twee maanden. Af en toe viel, tijdens het wandelen, het geluid uit
Ik heb dit gemaild naar Rolfstone. Binnen 3 dagen kreeg ik een nieuw setje
TOP bedrijf.
Dank je wel
Gr Michel

Ines 01-07-2020

Goed en mooi

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Aan het begin van de Corona-thuis-tijd móést ik wel betere 'afsluiting' van omgevingsgeluiden hebben om thuis te kunnen werken, aangezien ik niet alles wilde volgen van (het werk van) mijn huisgenoot.
Na een vergelijking voor deze Rolfstone Neo gekozen en geen moment spijt. Goed geluid, zitten goed, zijn mooi, heel lange accuduur, perfect en magnetisch in het kleine 'oplaaddoosje'.
Blij mee, aanrader!

Pluspunten

• draagcomfort
  • accuduur
  • vormgeving

Beata 09-06-2020

Prima draagcomfort en geweldige sound

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Ik wou draadloze oortjes om te fietsen. Ze connecteren onmiddellijk met de iPhone bij het vastnemen. Geweldige sound.

Pluspunten

• draagcomfort
  • uitstekend geluid

SP 09-06-2020

Comfortabel, goede klank en gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Ik heb na lang zoeken deze oortjes besteld, aangezien ze eruit sprongen in vergelijking met alternatieven. Ze passen perfect in het oor door de verschillende maten van dopjes. De batterijduur is uitstekend. Ook nog eens een mooi en strak design. Ze zijn gemakkelijk op te bergen en te besturen. goede prijs kwaliteit. Nog geen negatieve punten op te merken. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• batterijduur
  • klank
  • design

rallef 09-06-2020

prima oordopjes

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

ik draag de oordopjes onder andere tijdens hardlopen en dat gaat prima. Vergeleken met de vorige versie (NOVA) is deze (NEO) verbeterd, wat betreft geringheid en accuduur. Geluidskwaliteit is goed en heb (nog) geen last van haperingen.

Pluspunten

• accuduur
  • prijs

Floor 08-06-2020

Compact en goede kwaliteit

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Ik heb ze nu net een maand en ben erg tevreden!

+ Het is tov andere wat grotere/lompere EarPods een mooi klein model.
+ De in-ear zorgt ervoor dat je je volledigkan concentreren op de muziek, maar daardoor hoor je omgevingsgeluid echt veel minder. Tijdens wielrennen doe ik ook maar 1 oortje in.
+ Ze blijven goed zitten.

- ik heb 2maal gehad dat ze Tijdens het fietsen met mijn stadsfiets niet lekker verbonden met mijn telefoon, hierdoor kon ik niet onderweg bellen.

Overall goed product!

Pluspunten

Minpunten

• 2x slechte verbinding gehad )

Anoek 08-06-2020

Prima oortjes!

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Ik wilde graag draadloze oortjes, dus deze aangeschaft. Werken prima! Goed geluid en lange accuduur. Fijn dat ze opladen in het bijgeleverde doosje.
Ook los van elkaar te gebruiken!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Makkelijke bediening
  • Gaan aan als je ze uit het doosje haalt

Zdb 08-06-2020

Rolfstone neo

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Oortjes zijn zeer comfortabel te dragen en zijn uitstekend van vorm.
Klank is zoals het moet zijn.
Het product voldoet aan al mijn verwachten.
Prima prijs/kwaliteit.
Ook de service bij de aankoop, levering, betaling was in orde.
Ik ben een tevreden klant en erg blij met de aankoop.

Pluspunten

• Comfort
  • Geluidskwaliteit
  • Prijs/kwaliteit

Milax 08-06-2020

Uitstekende oortjes

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Super! De oortjes zijn een uitkomst bij het hardlopen, blijven goed zitten en ook de verbinding met Bluetooth blijft stabiel.

Ook telefoongesprekken aannemen en voeren gaat prima met deze oortjes.

Ongemerkt heb ik ze tegenwoordig heel de dag in, je voelt ze bijna niet zitten.

Kortom, een echte aanrader!

Pluspunten

• Blijft goed zitten
  • Redelijk geprijsd
  • Prima geluid
  • Accu gaat lang mee

Sophie 12-05-2020

Top!

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Omdat ik genoeg had van de knopen in de draadjes van mijn oortjes, kreeg ik de tip van mijn vriend om de draadloze oortjes van Rolfstone te proberen! Omdat ik een student ben en niet zeker wist of ik het gebruik van draadloze oortjes fijn zou vinden, heb ik niet gelijk het duurste model gekocht. De oortjes bevallen me heel goed. Ik gebruik het tijdens het sporten, werken en muziek luisteren. De verschillende maten earplugs zorgen ervoor dat de oortjes goed blijven zitten, dit was bij andere oortjes nog wel eens eens een probleem. Voor het geld wat je ervoor betaald is de kwaliteit van het geluid zelf goed. Daarbij is het opbergdoosje erg handig en gaat de batterij lang mee.

Pluspunten

• draagcomfort
  • Batterij

DennisH 11-05-2020

Goed product

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Omdat ik genoeg had van de knopen en de in de war geraakte draden van mijn huidige oortjes, ben ik opzoek gegaan naar draadloze oortjes. Omdat ik niet zeker wist of ik het gebruik van draadloze oortjes fijn zou vinden, heb ik niet gelijk het duurste model gekocht. Tijdens mijn zoektocht op internet kwam ik via verschillende kanalen terecht bij Rolfstone. Eerste indruk die ik van het product op internet kreeg was erg goed en dus gelijk besteld. Eenmaal toen ik het product binnen heb gekregen is het heel goed bevallen. Ik gebruik het tijdens het sporten, gamen, muziek luisteren en momenteel voor vergaderingen via teams. De verschillende maten earplugs zorgen ervoor dat de oortjes goed blijven zitten. Voor het geld wat je ervoor betaald is de kwaliteit van het geluid zelf voldoende. Ten opzichte van een koptelefoon is er minder bass te horen, maar dat is geen must.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Fijn in gebruik

Ingo 07-05-2020

Overal genieten van muziek

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Ik wilde al heel lang van dat snoertje af, maar kon niet kiezen en vond ze allemaal vrij prijzig en er nog te groot uitzien. Totdat ik de Rolfstone Neo tegenkwam, onbekend merk voor mij, maar toch het risico genomen en direct bij Rolfstone besteld.
Meerdere keren kunnen opladen in de case en super mini. Geweldig geluid, telefoneren gaat prima, goed bereik en de bediening is ook makkelijk. Blijven goed in mijn oren zitten. Nee helemaal geen spijt van!

Pluspunten

• Klein
  • Blijven goed zitten
  • Goed bereik
  • Laad snel op

KVM 07-05-2020

Super

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Hele goede oortjes! Blijft ook goed zitten wat natuurlijk heel belangrijk is!
Geluid is geweldig, mooie zuivere klank en heel goede bass!
Heel blij mee!

mvollenbronck 07-05-2020

Weer met plezier op de loopband en hometrainer.

Geschreven voor: Rolfstone Neo zwart

Als regelmatige gebruiker van de loopband en hometrainer vond ik het vaak bijzonder saai om alleen maar naar dat schermpje te kijken. Sinds kort geniet ik met de Rolfstone Neo oordopjes van mijn favoriete muziek op Spotify tijdens het lopen of fietsen, dat daardoor ook een extra boost krijgt. Geweldig, 2 vliegen in één klap.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Draagcomfort
  • Prijs is alleszins redelijk.