Samsung Galaxy Buds zilver - Reviews

Kleuren
zilver
Soort
oordopjes

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds zilver op Kieskeurig.nl.

VinceJ 17-11-2019

Galaxy Buds

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Ze zitten erg comfortabel. Maakt gelijk connectie met de Samsung Wearable app. Super makkelijk in bediening.

Chiel99 13-11-2019

Even wennen maar nu kan ik niet meer zonder

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Ik was altijd bedrade oortjes gewend, draadloze oordopjes leken me wel handig maar ik zag de voordelen niet zo, eerder de nadelen van kwijtraken of oortjes met een lege accu. Na de eerste kennismaking van enkele dagen was ik nog niet direct overtuigd van de meerwaarde en liet ze al vrij snel thuis. Ik ben niet iemand die gebruiksaanwijzingen leest want hoe moeilijk kan het gebruik van een oortje nu echt zijn, maar ik bleek daardoor net die informatie te missen die het draagcomfort en geluidsweergave aanzienlijk verbeterden, sterker nog; nadat ik de juiste draagpositie had gevonden met de juiste fit (3 maten worden standaard meegeleverd) en het tikken op de touchbutton doorhad ging er een wereld voor me open en zijn mijn buds een onmisbaar attribuut voor mij geworden. De bedrade heb ik in de la gestopt en ik gebruik niks anders meer dan de buds. Ook op mijn tablet gebruik ik nu de buds en dat is met name bij het kijken van een film erg prettig, en de buds zijn niet beperkt tot Samsung apparatuur. De recente updates zorgden voor een foutloos gebruik. Het goede geluid en de instellingsmogelijkheden daarvan zijn beduidend beter dan ik met bedrade oortjes gewend was. En het kwijtraken? Ze zitten perfect en vallen er niet spontaan uit en als ik ze even eruit wil halen stop ik ze meestal zo los in de broekzak. Opladen doe ik thuis wel, want ik kan er lang mee vooruit en als ze dan eens leeg zijn dan laad je ze simpel op via de powershare functie van de nieuwste Samsungs of op mn draadloze oplader. Waar ik ook erg blij van word is dat ik bij veel omgevingslawaai als ik wil slapen ze 's nachts nog wel eens wil in doen met de juiste ontspanningsmuziek op de playlist ben ik snel vertrokken.

Finn 18-04-2019

Passen niet in mijn oor

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Welke oor wings ik ook probeer ze blijven niet in mijn oor zitten helaas.
Verder vind ik de geluids kwaliteit matig en de meeste standaard ingebouwde equilizer settings zijn niet zo goed.
ben wel erg tevereden dat de bas nog goed klinkt en het is natuurlijk erg handig dat ze zo makelijk mee zijn te nemen.
Maar helaas dus niet bruikbaar voormij... een ook geen andere wingtips te vinden op het internet voor de galaxy buds.

Vivalaviv 27-11-2019

Een verademing voor je oren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Ik gebruik de Galaxy buds nu een aantal maanden.
Ik heb de witte variant en het koppelen met mijn Samsung s10 ging zeer makkelijk.
De buds worden snel herkend zodra je het dekseltje van het doosje waar de buds in zitten, opent.
In de Galaxy wearable app kan ik op mijn telefoon alle instellingen veranderen die je maar kan wensen. De app is zeer gebruiksvriendelijk en heel overzichtelijk ingedeeld. Er zit een equalizer in, je kunt de meldingen aanpassen, het functioneren van de touchpad van de oortjes en je kunt de oortjes updaten via deze app.
Fijn ook dat je telefoon bij het koppelen van de oortjes aangeeft wat het batterijniveau is.
Het opladen van de oortjes gebeurt via het opbergdoosje van de oortjes.
Plaats de oortjes in het doosje en steek de USB c stekker in het doosje en de stekker in het stopcontact en opladen maar.
Opladen gaat gelukkig vrij snel dus je hoeft niet lang te wachten om ze weer te kunnen gebruiken.
De accu's gaan vrij lang mee en het is fijn dat de oortjes vast klikken in het opbergdoosje d.m.v. een magneetje. Dat zorgt er ook voor dat ze niet zomaar uit het doosje vallen.
Ik had af en toe ruzie met de oortjes als ik ze per ongeluk aanraakte als ze in mijn oor zaten. Soms registreert een oortje dat ik deze 2x aanraak terwijl dat maar 1x is. En met het in doen van de oortjes raak je ze eigenlijk áltijd aan. Dat zorgt ervoor dat ik hetgene wat ik wil luisteren eigenlijk altijd pas aanzet als ik de oortjes al in heb. Dat voorkomt skippen van nummers of doorspoelen van series.
De verschillende groottes van de siliconen omhulsels van de dopjes is ook erg prettig. Zo kun je de buds makkelijk goed passend maken voor jouw oren.
Ze zien er aan de buitenkant alleen wat log uit omdat ze behoorlijk uitsteken uit je oren.
Ik kan de buds in ieder geval aanraden!

Dylan0903 27-11-2019

Prima product met goed geluid!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Werkt prima! goed geluid en laadt snel op, het grootste nadeel vind ik dat het lastig is om het oortje zelf samen te stellen dus het rubber zelf te vervangen.

Rudy Van Klinken 26-11-2019

Samsung earbuds

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Nadat ik diverse tests en beoordelingen had gelezen en op YouTube had gezien, had ik de indruk dat deze buds een behoorlijke geluid konden produceren. Echter nadat ik ze had gekocht en getest met muziek, blijkt dat het geluid zeer vlak is en vrijwel zonder bas. De instelmogelijkheden via de eigen Samsung wearable app. Zijn echt zeer matig, om niet te zeggen slecht. Bij deze kwaliteit past een prijs van €25,-. En geen €120,-!! Het enige positive is de pasvorm, waarbij moet worden opgemerkt, dat als je de oorschelp passing rubber monteert, deze niet meer in het opbergdoosje passen, waar ze weer opgeladen moeten worden. En nee, ik beveel dit product niet aan, en zeker niet voor de huidige prijs. Advies is dus ook, gewoon laten liggen. Ik denk toch dat ik voor de Sony earbuds ga.

Pluspunten

• Pasvorm

Minpunten

Dzjeedy 24-11-2019

Fantastisch geluid en dat zonder snoer.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Ze zien er stoer uit, in tegenstelling tot de meeste andere snoerloze oortjes. Mooi vorm gegeven en uitstekende pasvorm. Ook ideaal dat je ze via je telefoon op kunt laden. De bediening via te tiptoetsen is even wennen, maar eenmaal gewend bevalt het prima.

Smurfray 23-11-2019

Uitermate tevreden doen het perfect goed geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Ik had het vorige model die waren binnen een paar uur leeg.
Mijn ervaring van deze Galaxy Buds is uitstekend ze zitten goed het geluid is ook lekker ik zou ze zo weer kopen als ik ze niet bij mijn telefoon zou krijgen.

Ark3 23-11-2019

Vallen vaak uit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Kan alleen geüpdate worden als beide oortjes aan zijn vaak valt of links of rechts uit dat is vervelend

Anoniem 22-11-2019

Zitten fijn in het oor en hebben mooi geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

De galaxy buds zitten fijn in je oor en hebben mooi geluid, de equalizer bij de wearable app is heel handig en met het dolby atmos geluid maakt het het nog beter. De bediening is makkelijk en samsung music werkt ook heel goed. De functie om je omgeving te horen of anderen werkt alleen wat minder omdat je nog steeds niet echt anderen hoort. Fijn dat je de oortjes kan opldaen met je s10, jammer dat je de case van de oortjes alleen niet als powerbank kan gebruiken, miss komt dat ook door het aantal mah wat er in de case komt, maar is een idee.

Daniella1971 21-11-2019

Uitstekende buds qua bediening, geluid En gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Gebruiksgemak is super, eenvoudig te koppelen met je Phone en het geluid is uitstekend. Opladen bijna niet nodig en de buds zitten ook prettig! Waar voor je geld als je ze wil aanschaffen! Nu wil ik de watch zeker graag erbij

Kenneth15 21-11-2019

heel fijn en goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

De Galaxy Buds zijn heel fijn met goede kwaliteit.
Ze blijven goed in je oor zitten door die soort haakjes aan de bovenkant.

marciemarc1982 21-11-2019

Lange accu duur, veel instel mogelijkheden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Ik ben zeer tevreden over de buds. Lange accu duur, veel instel mogelijkheden, perfecte pasvorm. Wat wil je nog meer?

yassir94 21-11-2019

Goed maar kan altijd beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

het product doet het goed , maar voor alles is er verbetering ,
bijvoorbeeld een licht geven bij aanraking van je buds

Hulk 21-11-2019

Mooi nice chill sexy

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

IK HAD DE JBL MAAR DEZE ZITTEN BETER IN DE OREN EN ZIJN LEKKER HANDIG OM MEE TE NEMEN....MENU IS OOK GOED TE BESTUREN..

Gilbèrt29 20-11-2019

Sublieme oordopjes, op de bluetoothverbinding na

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Ik heb de Galaxy Buds nu meerdere maanden in mijn bezit. Het geluid is gewoon erg goed en makkelijk naar je eigen smaak te zetten via de Galaxy Wear app op je telefoon. Ook de Omgevingsgeluid optie is erg handig wanneer je toch wat meer van je omgeving silt meekrijgen. Helaas is deze optie alleen te gebruiken icm de Galaxy Wear app op je telefoon. Wanneer ik de oordopjes met mijn Galaxy Gear Sport gebruik is deze optie niet te gebruiken. Dit vind ik persoonlijk heel jammer, want juist wanneer ik buiten ga hardlopen krijg ik graag toch nog iets van mijn omgevingsgeluid mee. Verder blijkt de bluetooth stabiliteit ondanks de vele updates de laatste maanden zeer slecht icm de Galaxy Gear Sport. Als ik begin met hardlopen begint ook direct de verbinding behoorlijk te storen, ongeacht of ik in een drukke straat of in een afgelegen natuurgebied ben, dus interferentie lijkt het ook niet te zijn. Daarbij heb ik hier totaal geen last van als ik andere bluetooth oordopjes gebruik. Het enige dat ervoor zorgt dat ik storingsvrij kan hardlopen is de Galaxy Gear Sport om mijn rechterpols doen en vooral niet te veel met mijn arm bewegen.
Verder zijn de oordopjes ivm met een telefoon gewoon helemalal goed, daar treden ook geen enkele storingen in de verbinding op.
Oftewel, qua geluid en comfort, super product.
Ik raad dit product dan ook gewoon aan, tenzij je er graag mee wilt gaan hardlopen icm een Galaxy Gear Sport, kijk dan vooral verder.

Dirk87 19-11-2019

Mooi, duurzaam, muziek goed, telefoneren minder!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

De Galaxy Buds heb ik ontvangen bij de Samsungpromotie. Erg mooi vormgegeven, gaan lang mee en zitten stevig vast. Bediening is wat onhandig, maar het went wel. Denk hierbij het geluid harder en zachter zetten, maar ook het skippen van nummers. Telefoneren is een klein drama. De ander verstaat mij niet of het klinkt net alsof ik onderwater zit. Al met al, voor muziek is het een perfecte gadget en zeer snel om in gebruik te nemen. Raad het product zeker aan!

XWendolala 19-11-2019

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Perfect geluid!! Perfect gevoel!! Perfect de hele dag door!! Samsung Galaxy buds in één woord perfect!! Zei ik nou al dat ze perfect zijn!! XXX

Rosanne 19-11-2019

Prima, ruimte voor verbetering.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Ik ben zeer tevreden met de buds, ze zijn ideaal voor bij het sporten. Er zijn wel een paar dingen die beter kunnen. Bij mij liggen de oortjes niet helemaal gelijk aan elkaar en goed in het doosje, waardoor het doosje niet helemaal goed dicht gaat. Zie bijgevoegde foto's. Het zou misschien ook een idee zijn om ervoor te zorgen dat je via de oortjes ook je volume hoger en lager kunt zetten.

AThomY 18-11-2019

Uitstekende oortjes voor een redelijke prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zilver

Ik gebruik de Galaxy Buds nu een half jaar en ze bevallen uitstekend. Het design is mooi. De pasvorm is goed, alleen de buitenste ringen hadden voor mij iets groter gemogen. De standaard functies zijn aanwezig, maar ik zou het fijn vinden wanneer ik in de app meer mogelijkheden heb om de functies aan te passen. De accuduur is lang en ze zijn makkelijk en snel op te laden.