Shure SRH440 - Reviews

over het hoofd
Klankkast
gesloten

Stijn 3 30-01-2014 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze koptelefoons (we hebben er 2) nu iets meer dan een jaar en ben zeer tevreden!

Het geluid is fantastisch helder en alle frequenties komen er mooi uit.
Het uiterlijk is zoals het moet zijn: zonder veel prulletjes, mooi zwart.
Het draagcomfort is zeer goed, het beste dat van de koptelefoons die ik heb uitgeprobeerd.
De kwaliteit is fantastisch. Superstevig.

Ik heb onze exemplaren gekocht bij keymusic Herentals (België) en de service daar is fantastisch. Je krijgt de mogelijkheid om elke koptelefoon zelf te horen (wat niet in elke winkel in de buurt het geval is).

ls902uts 28-07-2013 Product half jaar in bezit

Qua geluidskwaliteit zeer aan te bevelen.
De koptelefoon kleurt niet, maar geeft het geluid `recht´ en heel helder door.
Hij is een dik half jaar in gebruik, en wordt door omstandigheden en vervoer soms nogal `misbruikt´. Tot nu toe zonder problemen.
Een minpunt(bij mijn exemplaar alleen hoop ik)is dat van een schelp regelmatig het complete beschermingsrubber losgaat. Het is niet stuk, maar om het er weer op te krijgen is vervelend en een langdurig gedoe. Als het tijdens de soundcheck gebeurt is het heel vervelend. Maar aangezien het verder een top koptelefoon is wil ik er verder niet over zeuren. Gekocht bij Bax/shop.nl. Prima winkel. Snelle levering.

rein026 16-12-2014

Voor een nog beter draagcomfort zijn de oorkussens van de 849 of 940 ideaal. Kosten wel tussen de 17 en 20 euro, maar het verhoogt het draagcomfort enorm. Verder kun je wat kraakjes krijgen bij de oorschelp vanwege het plastic. Een beetje siliconenspray tussen de scharnierpunten doet wonderen.