Denon AH-W150

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AH-W150 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

gerhard 09-06-2017

Levensduur

Geschreven voor: Denon AH-W150

Twee jaar gebruikt fijn om mee te sporten, goed geluid en prima in regenachtige weersomstandigheden, jammer na twwe jaar gebruik niet meer op te laden vindt voor de toen hoge aanschafprijs de afschrijving wel erg hoog

Pluspunten

• draagcomfort
  • geluid

Minpunten

• levensduur

wvh23 09-09-2014
Geschreven voor: Denon AH-W150

Ik heb de Denon Exercise Freak earphones helaas maar een paar maanden kunnen gebruiken nadat ik ze cadeau had gekregen. Initieel prima om te gebruiken met hardlopen. De bluetooth verbinding trekt wel snel de accu leeg van de iphone 5 maar 2 uur kun je wel lopen met de favoriete muziek. Maar nu werkt de headset niet meer ondanks geheel opladen. Zelfs een reset heeft geen effect. Gelijk maar contact gezocht met D&M Benelux in Eindhoven, de importeur. Die kwam helaas niet verder als mij van de kast naar de muur sturen en uiteindelijk alle verantwoordelijk af te wijzen nadat ik op hun verzoek wel serienummer etc. heb doorgegeven. Zeer klantonvriendelijk en onbeschoft. Voor mij geen Denon meer.

dynasport 17-03-2014
Geschreven voor: Denon AH-W150

Schrok van de revieuw die er over waren geschreven want had daar van te voren niet nagekeken, gebruik ze met eenIphone4S en moet zeggen dat de verbinding bij mij uitstekend is als ik na het hardlopen binnenkom en leg mijn telefoon op tafel dat heb ik op 2 meter ook nog een goede verbinding ben dus zeer tevreden

PVM72 11-11-2013
Geschreven voor: Denon AH-W150

Koptelefoon zit in beginsel prima en ook met het geluid is in beginsel niet veel mis mee. Het probleem is echter de verbinding. Als je (buiten) rent met de koptelefoon is de verbinding af en toe slecht. Het helpt als je je telefoon aan je rechterbovenarm draagt ipv links, echter ook dan is de verbinding af en toe dramatisch, wat mij bijzonder ging irriteren. ipv lekker te lopen zat ik mij lekker te ergeren. Zelfs binnen het huis op een paar meter afstand was de verbinding niet goed (terwijl ik ook een andere, maar grotere niet geschikt voor fitness, koptelefoon heb die hier geen enkel probleem mee heeft). Jammer. Als Denon dit weet te verhelpen is het een fijn product, maar nu ver onder de maat. Helaas.

fotokees040 13-08-2013
Geschreven voor: Denon AH-W150

Tja de eerste review plaatsen en dan meteen niet al te best is toch jammer, tot ongeveer een week geleden was ik erg tevreden over deze set maar nu ik links helemaal geen muziek of wat dan ook hoor vind ik toch dat deze wel erg snel defect gegaan zijn. het geluid en draagcomfort is niets op aan te merken had ze via iBood ook nog voor een mooie prijs maar als zoiets na een maand of 3 al defect raakt is het toch nog veel te duur betaald. Ik had van een kwaliteitsmerk als Denon meer en beter verwacht.