AKG K619

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AKG K619 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

KRC1988 05-03-2013
Geschreven voor: AKG K619

Ik ben zeer onder de indruk van deze koptelefoon. Hij is simpel, ziet er goed uit, voelt super stevig aan. Zit ook gewoon goed op je hoofd. En dan het geluid. Dat is gewoon geweldig. Als je eenmaal je iPod of iets aanzet, dan hoor je prachtige klanken. De Bas is aanwezig maar niet extreem zwaar. Ook heb je totaal geen last van geluid dat weglekt. Alleen jij geniet van het geluid. En ook al zit er geen actieve noice cancling in. ( wel passieve ) hoor je zo goed als niks meer vanuit je omgeving. Ook de volume regelaar is erg handig. Dit is echt een super goede koptelefoon voor het geld. Ik ga hem nog testen op reis, dat zal ik later nog vertellen.

Ik heb deze koptelefoon tegelijk getest met de beats studio, en wat valt de studio kwa geluid tegen zeg. De beats verliest het duidelijk van deze. De beats mag er dan leuk uitzien maar dat is het prijsverschil niet waard. Ook houd deze veel meer geluid van buiten af tegen dan de beats met zijn noice cancling.

Akg heeft echt weer een top product geleverd.