Apple MD827ZM/A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MD827ZM/A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Wiep 03-10-2018

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Naar mijn mening zijn de oortjes zeer goed. Er zit een goede bas in, de kwaliteit is top, en het geluidsvolume kan van heel zacht tot behoorlijk hard. Ook is het goed betaalbaar dus echt een aanrader!!

Pluspunten

• Goede bas
  • Goede kwaliteit
  • Echt apple
  • Blijft goed zitten

Markos 13-03-2017

Geen aanrader

Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Het geluid van het product is nog we goed maar de pasvorm is niet fijn. Het begint na een tijdje pijn te doen aan je oren en dan kan je ze daarna even niet meer opdoen omdat het pijn doet. kortom: het geluid is goed maar het draagcomfort is gewoon pijnlijk

Pluspunten

• geluid
  • kan links en rechts makkelijk vinden

Minpunten

• Doet pijn aan oren
  • Voelt niet fijn aan

dwarssan 02-10-2016
Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Apple Earpods zijn prima, maar niet kopen bij Apple-oordopjes.nl want dat zijn oplichters. De oortjes heb ik nooit ontvangen. Ik was een beetje te snel en heb de site niet goed gelezen. Geen telefoonnummer niks. Balen. Jammer dat er zulke mensen bestaan die dit doen. Bah.

J 02-10-2016

Ja, ik heb precies dezelfde ervaring (eind sept 2016): NIET daar kopen dus.

Mike 13-07-2016

Goed geluid maar pijnlijk

Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Goed geluid, mooi design, maar na een kwartier gaan ze echt pijn doen. Ook vallen ze snel uit mijn oren.

m.ingenhoes 13-02-2014
Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Bij mij doen ze binnen een kwartier gewoon pijn in mijn oren,en echt mooi vind ik ze ook niet.
Maar laten we eerlijk zijn ze zitten gewoon bij mijn iPad Air dus ja ik denk dat ik maar de Sony,de Shure of de Philips ga kopen. Eerst veel lezen en daarna luisteren. Maar dit is niets voor mij.

niekjansen96 23-01-2014
Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Hele fijne oortjes met goed geluid en een goede prijs.
Ik heb 2 setjes van deze oortjes gekocht allebei zijn ze helaas al 1x kapot gegaan maarja 3 jaar garantie bij Dixons dus kreeg gewoon weer nieuwe na 1 maand wachten.
Geluidskwaliteit is super goed met goede klank en kunnen lekker hard.
ze zitten bij mij wel goed maar dat ligt wel een beetje aan je oren bij een vriend van mij zitten ze waardeloos en vallen ze steeds uit zijn oren bij mij blijven ze goed zitten.
De bedieningsknop aan de bovenkant is heel erg handig gebruik de oortjes eigenlijk alleen maar op de fiets of tijdens sport en dan wil je niet steeds je iphone uit je broekzak halen om het geluid harder te zetten of naar een ander nummer te gaan.
Ook makkelijk is dat er een microfoon in zit waardoor je er ook goed mee kan bellen.
Als je een iPhone hebt is het ook erg makkelijk dat je nummers kan oproepen met Siri je zegt gewoon het nummer wat je wil horen en Siri speelt het nummer af werkt helaas niet heel erg goed met Nederlandse nummers.
Zeker een aanrader voor deze prijs hier kunnen veel dure koptelefoons en oortjes zeker niet tegenop.

Trejan 09-11-2013
Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Voor de duurste mp3-speler die er is zijn dit wel erg waardeloze oordopjes. Vanmiddag even mee gefietst en ze waaide om de haverklap uit m'n oren, en nog maar te zwijgen over de wind die in je oren blaast...
Zonder wind klinken ze overigens niet echt veel beter, je moet eigenlijk constant die dingen in je oren blijven duwen om er wat fatsoenlijk geluid uit te krijgen.
Weet iemand een goed alternatief?

PPPPP 16-05-2013
Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Heb ze vandaag binnen gekregen en ben er erg blij mee! Goed geluid, veel beter ten opzichte van de vorige oortjes! De bas komt goed naar voren! Het geluid gaat zegmaar direct je oor in waardoor het geluid nog beter is! Zitten ook erg lekker. Ik kan zoals hiervoor ook al gezegd is nog niks over de duurzaamheid zeggen maar ik moest iets invullen

Conclusie: de Apple EarPods zijn veel beter dan de vorige! Zeker open

osck 28-02-2013
Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Een verbetering ten opzichte van de vorige Apple earpods. Maar nog steeds een niet goed.
Ze zitten verschrikkelijk slecht; veel te los. Het geluid is matig. De bas komt niet goed over en het omgevingsgeluid overheerst, waardoor je je muziek nog altijd niet goed hoort.

Ze zien er leuk uit, maar daar heb je geen moer aan.

Niet op de merknaam afgaan. Voor het zelfde geld heb je een beter product.

Zach Van aken 19-02-2013
Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Super goede en prettig zittende oortjes. Veel beter dan de oude oortjes beter geluid en zitten ook lekkerder.

Jorick-s 18-02-2013
Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Geweldige oortjes, veel beter als de versie hiervoor. Lekkere bass. Ben niet zo van in ear maar dit zit echt geweldig. Zeker een aanrader!!

McNNlt 05-02-2013
Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Net de nieuwe ear-pods binnen gekregen. Het geluid is vele malen beter dan de oorspronkelijke oortjes die bij de iPod geleverd worden. Draagcomfort is ook beter evenals de vormgeving. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen maar ik moest wat invullen.

Jjoosstt10 12-01-2013

supergoede oortjes, zitten 10x beter dan vorige, 10x beter geluid
top oortjes

KOPEN!!!!!

de afstandbediening is ook superhandig

koen241 22-09-2012
Geschreven voor: Apple MD827ZM/A

Deze oortjes vind ik erg prettig. Het zijn geen ear-in oordopjes, die ik zelf erg onprettig vind. Daarom heb ik deze aangeschaft, geen ear-in maar het geluid gaat toch direct je gehoorgang in. De kwaliteit is inderdaad verbeterd. Ze zitten erg prettig en het hoesje kan handig zijn. Een grote verbetering ten opzichte van de gewone oordopjes!