JBL REFLECT FLOW

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL REFLECT FLOW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Neltink 24-09-2019

Zeer fijne hardloopoortjes

Geschreven voor: JBL REFLECT FLOW

Wat een heerlijke oortjes om mee hard te lopen. Ik heb heel veel uren met deze oortjes gelopen en altijd met succes. Ze zitten fijn (er zitten 3 verschillende maten bij waardoor de oortjes voor iedereen goed zitten), het geluid is goed en het bellen werkt ook prima. De batterijduur is voor mij als marathon loper het aller belangrijkste. Ik heb nog nooit met lege oortjes gezeten. Bij deze oortjes wordt een oplaad box geleverd, na het gebruiken stop je de oortjes daarin en ze worden direct weer opgeladen. Dus je kan ze op elk moment gebruiken. Ik raad deze oortjes aan iedereen aan!

Pluspunten

• Accuduur
  • Past perfect
  • Geluid

Anne23 15-09-2019

Totaal niet comfortabel te dragen!

Geschreven voor: JBL REFLECT FLOW

Nee ik ben niet blij met dit product, het is voor mij totaal niet prettig in het gebruik. De oortjes zijn te groot om comfortabel te dragen. Dan heb ik het niet zozeer hoever ze uit je oor steken, dat is op zich best netjes. Maar het apparaatje zelf is net te breed waardoor mijn oren subtiel worden uitgerekt. Een uurtje dragen gaat nog wel, maar daarna doet het gewoon echt zeer. Grijp dus vaak terug naar mijn oude oortjes omdat mijn oren te zeer doen van het dragen van deze dingen. Ik gebruik alle kleine hulpstukjes, maar dit helpt niet. Ik heb nooit eerder ervaren dat mijn oren klein zijn, dus dit is een erge tegenvaller! Wellicht onvoldoende op vrouwenoren getest door JBL?
Ander groot nadeel is dat er geen mogelijkheid is om volume aan te passen vanaf de oortjes zelf. In combinatie met mijn Garmin sporthorloge is dit niet werkbaar, omdat de volumeregulering van Garmin niet werkt met de oortjes. Als ik via mijn Garmin wil luisteren kan dit alleen op vol volume, ondoenbaar!
Vanwege deze nadelen ga ik het product sowieso niet houden. Jammer want ik was aanvankelijk erg enthousiast om het te gebruiken.

Pluspunten

• Mooi doosje

Minpunten

• Oortjes zijn te groot
  • Zeer slecht draagcomfort
  • Geen volumeregulering

Brashna 11-09-2019

Fijne oordoppen voor tijdens het sporten!

Geschreven voor: JBL REFLECT FLOW

De oortjes zijn erg prettig in gebruik. Het koppelen en instellen is super makkelijk en spreekt voor zich. Ook zitten ze goed vast in je oren. Doordat er verschillende formaten zijn (S/M/L) kun je ze makkelijk aanpassen en blijven ze goed zitten, ook door het 'haakje' wat in je oor valt vallen ze er niet uit tijdens het sporten (rennen / springen / etc).

De kwaliteit van de muziek is goed en kraakt of stoort niet. Ook het bereik van de bluetooth is goed. Wanneer ik mijn telefoon op de tafel laat liggen kan ik het grootste deel van de benedenverdieping rondlopen zonder storen. De Ambient Aware en Talk Thru functie zijn handig, een pauzeknop was in plaats van de Talk Thru functie echter ook voldoende geweest.

Het design is ook prima en je hebt niet zo'n gygantische doppen in je oren zitten, in tegenstelling tot die van andere merken.
Al met al dik tevreden over deze oortjes!

Pluspunten

• goed geluid.
  • Draadloos.
  • Blijven goed zitten.

Robcwisse 10-09-2019

Goed product

Geschreven voor: JBL REFLECT FLOW

De JBL Reflect Flow is een zeer fijn apparaat in het gebruik. De doppen zijn op veel verschillende manieren aan te passen zodat ze de juiste pasvorm hebben voor jouw oren. Mijn grootste zorg was of de doppen tijdens het fitnessen, fietsen en hardlopen wel goed bleven zitten. Na dit uitvoerig te hebben getest, kan ik zeggen dat ze dit zeker doen. De geluidskwaliteit van de oordoppen is ronduit geweldig te noemen. Er komen mooie zuivere tonen uit terwijl de bass diep en helder wordt overgebracht. De Ambient Aware en Talk Thru zijn zeer prettig. Met een klik hoor je de omgevingsgeluiden goed terwijl je je muziek luistert. Dit is, zeker in het verkeer tijdens het hardlopen en fietsen, zeer welkom. Bij een extra klik worden de omgevingsgeluiden versterkt en de muziek verder gedempt waardoor een gesprek voeren zeer goed te doen is zonder de doppen uit te doen.
Zelfs onder mijn motorhelm gebruik ik de JBL. Het is prettig om muziek te kunnen luisteren terwijl ik me volledig bewust ben van mijn mede weggebruikers. De waterdichtheid heb ik nog niet durven testen. Maar gezien ze zich tijdens mijn workouts prima houden, verwacht ik dat dit helemaal goed zit. Een goed product wat zijn geld meer dan waard is.

Pluspunten

• Goede pasvorm
  • Vertrouwde JBL sound
  • Snelladen
  • Talk Thru

Minpunten

• Kan irriteren bij lang gebruik

Marloesduijf 08-09-2019

Compact en krachtig

Geschreven voor: JBL REFLECT FLOW

De JBL Reflect Flow springt eruit door zijn strakke en moderne vormen en prachtige geluid. Na de handleiding te hebben gelezen kon ik volop genieten van de opties welke de JBL Reflect Flow bezit. Met name de noisecancelling werkt goed waardoor de muziekbeleving positief wordt beïnvloed. Echter vereisen de opties dat er een flinke druk moet worden uitgeoefend op de oortjes. Hierdoor komt er een vervelende druk op de oren te staan. De oordoppen blijven goed zitten ook bij het hardlopen. Een flink minpunt aan de JBL Reflect Flow vind ik dat er een irritant windruis optreed bij het fietsen. Dit is dermate hinderlijk dat de muziek hierdoor bijna niet meer te verstaan is.
Binnenhuis of in de auto is de geluidbeleving subliem. Afhankelijk van de wensen van de gebruiker is het een prima product. Als je de oordoppen echter met name wilt gebruiken tijdens activiteiten (hardlopen en fietsen) is de JBL Reflect Flow wellicht het beste product.

• Pasvorm
  • Accuduur

Minpunten

• Windruis bij het fietsen
  • Kort snoer bijgeleverd
  • Geluid niet te bedienen via oortjes

LenenLo 08-09-2019

Top product, goede draagcomfort en mooi geluid.

Wat een super product!
Helder, mooi geluid met een goede bass wat je muziekbeleving goed doet.
Draagcomfort is top, door de 3 verschillende hoesjes nog beter aan te passen naar extra draagcomfort
Ambient Aware-functie is zo fijn, hup druk op de knop en de muziek wordt aangepast.
In het begin even wennen of je nu links of rechts voor een bepaalde functie moet hebben maar went snel.
Het opladen is fijn, niet altijd stroom nodig is erg fijn.
De case waar de oortjes in zitten is handig, Op deze manier kun je ze veilig opbergen.
Bellen en gebeld worden werkt ook fijn. Goed geluid, geen gekraak etc.
Een nadeel vind ik dat je altijd 2 oortjes in moet om van alle specificaties gebruik te maken.
Als je 1 oortje in de case doet gaat de andere ook automatisch uit.
De oortjes staan ook nog niet in de jbl app, weet dus niet of dit extra pluspunten met zich meebrengt om die erbij te gebruiken.
Heb zelf nog niet geprobeerd om siri te gebruiken, ben niet zn fan van siri. Ligt dus niet aan de oortjes.

Pluspunten

• fijn draagcomfort
  • helder, mooi geluid met goede bass
  • waterdicht
  • snelle verbinding
  • fijne batterij duur, opladen

Minpunten

• je moet altijd 2 oortjes in
  • staat nog niet in de jbl app

ES90 03-09-2019

Mooi product, goede kwaliteit

Geschreven voor: JBL REFLECT FLOW

Mooie set draadloze oordoppen van JBL welke ik nu enkele weken in gebruik heb. De oordoppen zien er goed uit en komen in een mooi bijpassend "bakje" om ze in te bewaren/mee te nemen. Naast de accu's in de oordoppen zelf zit er een accu in het "bakje" waardoor de oordoppen weer opladen als je ze daarin stop. In totaal levert dit een erg lange accuduur op voor de doppen wat erg prettig is.

De oordopjes blijven goed op hun plek en zitten comfortabel, ook tijdens sporten is dit het geval. enige nadeel is dat je wel wat last kan hebben van wind op de oordoppen, bijvoorbeeld als je gaat fietsen. Dit kan als storend ervaren worden.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • afwerking
  • accuduur