Sony WI-C200 wit

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WI-C200 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

S.Pamhier 04-12-2021

Prima headset

Geschreven voor: Sony WI-C200

Ik heb de Sony WI-C200 nu 4 maanden en ik ben nog steeds heel tevreden.
Eerst had ik de bedrade in-ear oordopjes die meegeleverd waren met mijn Nokia en de geluidskwaliteit daarvan is prima, maar ik gebruikte die bijna nooit want het is een gedoe om die kluwen draadjes uit elkaar te halen en je blijft overal achter haken. Dat probleem is met deze headset opgelost. De geluidskwaliteit is eveneens zeer goed en omdat de draad achter de nek plat en stevig is, raakt er niets in de knoop.
Je trekt ook makkelijk één of beide oordopjes uit je oor als iemand iets tegen je wil zeggen. Als je ze alletwee losdoet, dan haken de magnetische oordopjes aan elkaar en vormen een halsketting die je niet makkelijk verliest.
Je doet een hele tijd met een acculading. De prijs-kwaliteit verhouding vind ik heel gunstig.

Pluspunten

• goed draagcomfort
  • Accu ruim voldoende
  • goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Niet makkelijk te zien of hij aanstaat

Japostma2810 12-04-2020

Wi-c200 heeft een uitstekende geluidskwaliteit

Geschreven voor: Sony WI-C200 wit

De Bluetooth oordopjes zijn goed te dragen en geven een uitstekende geluidskwaliteit. Afstand is ook uitstekend. Je kunt overal in de buurt naar je favoriete muziek luisteren. Koppelen met Bluetooth is wat trager. Maar dat is niet irritant. Dit is echt een aanrader.

Pluspunten

• Super goed geluid
  • Draagcomfort
  • Afstand
  • Je hoort of de bluetooth aan staat of uit
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Kleine oplaad draad

Gc 02-04-2020

Goed voor de prijs

Geschreven voor: Sony WI-C200

Ik gebruik deze als callagent thuis. Gekocht in nood, door corona lag mijn vaste headset nog op het werk.
Voor de prijs verbaasd dit setje mij.
Goede geluidskwaliteit, zeer helder en zuiver.
Enkel is de noise-reductie zo goed als onbestaande en hoor je de geluiden rondom je . Echo-cancellation werkt dan wel weer goed.
Comfortabel en zelfs na een hele dag calls te doen voel ik geen pijn en zitten te goed.
Ook goed gebalanceerd aan beide kanten en glijden niet weg bij normaal gebruik.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Makkelijke pairing
  • Heldere microfoon
  • Geen pijn en goedzittend
  • Goede batterijlevensduur

Minpunten

• Omgevingsgeluid hoorbaar
  • Trage pairing eerste keer
  • Laadkabel zeer kort

Priscilla 19-08-2019

Prijs kwaliteit is top!

Geschreven voor: Sony WI-C200

Voorheen had ik de Apple EarPods, maar die vielen steeds uit mijn oren. De Sony WI-C200 oordoppen zijn vergeleken met de EarPods echt ideaal voor mijn oren en blijven erg goed zitten en het geluid was ook boven verwachting

Sporten & comfort
Zoals ik eerder vermeld heb, deze oordoppen blijven erg goed zitten en zijn veel fijner dan de volledig draadloze oordoppen.

Geluid
Het geluid is boven verwachting en zeker voor de prijs!

Verbinding & bediening
Het verbinden ging supersnel en is dus zo gebeurd. Alles spreekt voor zich. Enige nadeel is dat je het maar met 1 apparaat tegelijkertijd kan verbinden.

Pluspunten

• Prijs Kwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• 1 apparaat tegelijk verbinden

Talisa66 16-08-2019

Comfortabel

Geschreven voor: Sony WI-C200

Ik ben aangenaam verrast door dit product. De accu gaat lang mee, en het draagcomfort is een groot pluspunt. Mooi geluid ook.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Accuduur
  • Goed geluid

R_e_m_c_o 07-08-2019

Prima geluid, maar helaas slechte bluetoothverbinding

Geschreven voor: Sony WI-C200

Deze draadloze oortelefoon was prima verpakt. De bijgeleverde handleiding was goed en het product kan direct gebruikt worden. Het product ziet er mooi uit. Het belangrijkste is natuurlijk het geluid en dit is bovengemiddeld. De accuduur is prima en de pasvorm van de oordopjes waren geschikt voor mijn oren.

Helaas de bluetooth verbinding valt regelmatig weg tijden fietsen, hardlopen en bij bewegen in het algemeen. Ik heb het met twee smartphones geprobeerd om uit te sluiten dat het wegvallen aan één specifiek product ligt, maar bij beiden viel de verbinding regelmatig weg. Ik weet dat dit wel kan, ik bezit momenteel ook een 'grote' draadloze koptelefoon die ik gebruik in verbinding met mijn tv en deze verbinding is nog nooit weggevallen, ondanks dat deze bluetooth verbinding over vele meters in stand gehouden moet worden. Ook bij het bewegen naar de keuken, tuin etc. Het kan dus wel.

Het wegvallen van de verbinding is irritant en daarom raad ik dit product niet aan.

Pluspunten

• geluid
  • accuduur
  • pasvorm oordopjes

Minpunten

• bluetooth verbinding

ste-fanr 05-08-2019

Goede kwaliteit geluid, lange accuduur

Geschreven voor: Sony WI-C200

Ik ben erg blij met mijn nieuwe oordopjes. Het kan niet tippen aan een goede kwaliteit koptelefoon, maar voor dopjes uit deze prijsklasse is het geluid wat eruit komt erg goed. Connecten met bluetooth werkt vlekkeloos en ik ben erg tevreden over de accuduur. Enige nadeel is de onhandige kabel - maar aangezien ik mijn Apple earpods nu al 2 keer kwijt ben geraakt, is dit ook wel weer een uitkomst.

Pluspunten

• Accuduur
  • Prijs kwaliteit verhouding
  • Geluidsdichtheid
  • Geluidskwaliteit
  • Bluetooth connectie

Minpunten

• Snoer tussen de 2 dopjes

Jelle102 02-08-2019

Een ideale aanvulling

Geschreven voor: Sony WI-C200

Ik gebruik deze oortjes als aanvulling op mijn gewone hoofdtelefoon. Die is niet geschikt om mee te sporten, en niet altijd even aangenaam als ik pendel bij warm weer. Dit model is scherp geprijsd en doet ook wat ik wil/verwacht.

Sporten & comfort
Ik ben al een paar keer gaan hardlopen met de oortjes, en ze zijn écht ideaal. De eerste keer was even zoeken omdat de oortjes soms uitvielen. Dat was snel verholpen door het 'bedienbakje' en het equivalent aan de andere kant onder m'n t-shirt te stoppen. Daarna heb ik ook nog de standaardmaat van het deel dat in je oren moet veranderd door de meegeleverde kleinere versie. Past perfect!

Geluid
Omdat ik de oortjes gebruik als aanvulling, had ik er maar een bepaald budget voor over. Dan weet je dat de geluidskwaliteit niet top zal zijn, en toch wisten deze oordopjes me af en toe positief te verrassen. Natuurlijk blijft er altijd een ruim verschil met een goeie hoofdtelefoon, maar dat was te verwachten.

Verbinding & bediening
De verbinding met andere apparaten gaat vlot. Een minpuntje is dat je maar met één apparaat tegelijk kunt verbinden. Ik switch best vaak tussen iPod en smartphone, maar dan moet je altijd opnieuw naar de instellingen van je apparaat om de verbinding opnieuw te doen werken. De verbinding op zich gaat redelijk vlot, en doe je met het paneeltje aan de linkerkant. Daarmee beheer je de muziek en het volume ook. Dat dingetje voelt vrij goedkoop aan, maar als je luxe wil, moet je gewoon in een andere prijsklasse gaan zoeken.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Comfortabel

Minpunten

• Eén verbinding
  • Batterij net geen 15u

Tamara_Z 02-08-2019

Fijne oortelefoon!

Geschreven voor: Sony WI-C200

De WI-C200 draadloze oortelefoon bevalt mij tot nu toe heel goed!
Hij is meteen en makkelijk in gebruik te nemen en het handigste is dat de oortelefoon je niet alleen visueel maar ook auditief ondersteund!
Hij ligt stabiel in je nek vanwege het dubbele gewicht aan beide kanten van de kabel. Bij bewegen blijft hij gewoon op z’n plaats zitten. De magnetische dopjes blijven aan elkaar zitten waardoor je niet bang hoeft te zijn om ze te verliezen wanneer je ze even uit hebt.
De kwaliteit van het geluid is heel goed en hij sluit andere geluiden goed buiten waardoor je lekker kunt genieten van je muziek op je IPhone of iPad. Je kunt urenlang blijven luisteren vanwege de lange accuduur en het opladen is ook zo gebeurd.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Auditieve ondersteuning
  • Lange batterijduur

EsWest 01-08-2019

Ideale draadloze headphone!

Geschreven voor: Sony WI-C200

Inmiddels de WI-C200 een tijdje in huis en al veelvuldig gebruikt!

Design & comfort
Allereerst het design, de in-ear oortje sluiten passen goed en vallen zeker niet uit. Er worden andere maten dopjes meegeleverd, mochten ze niet direct goed zitten.
De oortjes wegen bijna niks dus tijdens het dragen vergeet je eigenlijk dat je ze in hebt. Doordat de oortjes zo goed aansluiten in je oor, werkt het als een soort ‘natuurlijke’ noise cancelling.

Connecten & opladen
De oortjes zijn heel eenvoudig te connecten met je Bluetooth apparaat, je hoeft enkel de multifunctionele knop in te houden waarna je de oortjes eenvoudig kan pairen. Daarnaast laad je ‘m eenvoudig op met het meegeleverde USB-kabeltje.

Geluidskwaliteit
Het geluid is goed te noemen! Uiteraard niet te vergelijken met een over-ear headphone, maar die gebruik ik dan ook voor andere doeleinden. Tot nu toe vind ik deze oortjes ideaal tijdens het sporten en zit er nog een aardige bass in ook.
Verder vind ik het ook ideaal wanneer het wat warmer weer is om deze oortjes te gebruiken, bijvoorbeeld op de fiets. Je oortjes nooit meer in de knoop en blijven nergens meer achter hangen😉!

Accuduur
Ik heb ze tot nu toe maar 1 keer opgeladen en toch al veelvuldig gebruikt. Sony geeft aan dat deze 15uur meegaan, dat moet deze zeker halen.

Al met al een prima draadloze headphone, met goed geluid & die je multifunctioneel kan gebruiken.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Accuduur
  • Geluidskwaliteit