Shure SRH940 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Shure SRH940 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

TheSkyline 14-04-2015
Geschreven voor: Shure SRH940 zwart, zilver

Ik heb deze koptelefoon een paar maanden in bezit en gebruik deze enkel achter mijn PC, ik neem de koptelefoon dus niet mee op stap. Ondanks zorgvuldig gebruik zijn er al snel barsten in de verstelbare armen ontstaan. Kennelijk moet je de koptelefoon verder uitrekken om op te zetten dan waar hij op berekend is. Na onderzoek kwam ik er achter dat dit een vaak voorkomend probleem blijkt te zijn, internet fora staan er vol mee. Ik heb de koptelefoon op advies van een vriend gekocht, na mijn constatering is hij ook gaan kijken naar zijn koptelefoon en blijkt het zelfde probleem te hebben. De geluidskwaliteit van de koptelefoon is prachtig, ik ken geen betere gesloten koptelefoon met een dergelijk neutraal en zuiver klankbeeld. Maar de bouwkwaliteit is dramatisch slecht, als ze de armen hadden verstevigd met metaal of een minder broos kunststof dan was het een prima koptelefoon geweest. Nu is het helaas geen aanrader.

Laterveer 14-09-2012
Geschreven voor: Shure SRH940 zwart, zilver

Naar aanleiding van reviews verkozen boven een dr. Dre. Absoluut geen spijt. Zeer goed geluid. Nadeel is dat slechtere opnamekwaliteit hoorbaar wordt. Goed draagcomfort en lekker lange kabel. Geleverd in een handige transportdoos met reserveonderdelen. Hoop hier lang mee te doen.