Monster Inspiration Active Noise Canceling wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Monster Inspiration Active Noise Canceling wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

staneltink 04-06-2013

Ik heb vele koptelefoons geprobeerd en natuurlijk blijft muziek en geluid heel persoonlijk en kun je niet echt spreken van "de beste koptelefoon". Ik wilde in elk geval een around-ear koptelefoon en er ergens tussen de 300 en 400 EUR max uitgeven wat natuurlijk al een behoorlijk bedrag is. Aangezien ik echt een (voor mij) top koptelefoon wilde, was ik bereid er dat aan uit te geven. Veel geluisterd want dat is gewoonweg heel belangrijk. Ik had headphones geluisterd van onder andere Beats, Sennheiser, AKG, en Denon. Totaal verschillend en zo ook het geluid en bij geen enkele had ik het wow gevoel. Gezien de vele lovende reviews over de Bose QuietComfort 15, toch ook maar eens moeite genomen om "Bose" te gaan beluisteren. Zij scoren het beste in de Noise Cancelling techniek maar voor mij was die op deze headphone echt TE heftig. Zet de muziek maar eens uit en je zult het ervaren (onder water ervaring zoals veel mensen het noemen op forums en ik kan me daarbij aansluiten). Dan een headphone van The House of Marley...veel bas maar ook heel veel meer. Naar MIJN mening een vrij agressieve en heftige koptelefoon. Voor mij bleven er 2 over; de T350 Ferrari by Logic3 en de Monster Inspiration. Uiteindelijk heb ik voor de laatste gekozen. Waarom? Ik vind dat verschillende muzieksooorten schitterend klinken, hoog....midden en laag. De lage tonen zijn goed aanwezig zonder dat ik vind dat het storend is. Ik heb ook bewust de headphones getest op een iPod/iPhone want hoezo dan...??...koptelefoonversterker en andere apparatuur, ik wil ook graag dat muziek onderweg/op vakantie e.d goed klinkt. Als laatste en zeker niet belangrijk maar wel een mooie bijkomstigheid is de styling van deze headphone en die is buiten vele andere pluspunten een dikke 10 waard. De koptelefoon is in 3 kleuren, Titanium, Wit en Zilver. Ik heb gekozen voor zilver met een bruine (verwisselbare) leren band bovenop. Ik zeg: TOP! Deze koptelefoon is zijn geld zeker waard, ik blijf echter zeggen dat muziek en geluid persoonlijk is en dus mijn advies; GA LUISTEREN!