Sennheiser HD 25-1 II zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 25-1 II zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

remko_nl 21-12-2013
Geschreven voor: Sennheiser HD 25-1 II zwart

Ik ben reeds jaren in bezit van deze koptelefoon. Gebruik hem zowel voor muziek als voor bescherming tijdens drummen. Dit is het beste wat je kan krijgen. Van laag tot hoog prachtig in balans en in staat een geluidsdruk op te bouwen waar je een gehoorbeschadiging van op loopt. Oppassen dus. De hoofdtelefoon oog wat goedkoop, maar is licht in gewicht en sluit zeer goed af. Valt half op en over de oren. Compromisloze hoofdtelefoon als je het beste van het beste wilt op gebied van geluid en isolatie. Het is niet voor niks dat dit model in studio's, formule 1, en andere settings gebruikt wordt waar geluid en omgevingsgeluid elkaar dwars liggen.

HansH 01-12-2011
Geschreven voor: Sennheiser HD 25-1 II zwart

Ik zocht een gewoon een geweldige gesloten hoofdtelefoon voor mijn ipod/ipad en kwam na talloze reviews op buitenlands sites hierop uit. Iedereen was zo enthousiast, dat ik hem gewoon gekocht heb.

Dit is gewoon geweldig qua klank, gewoon onvoorstelbaar goed. Hij isoleert ook goed maar zit nog wel wat strak. Alle onderdelen zijn los te krijgen en hij schijnt stevig gebruikt te worden in de professionele wereld, dus met die duurzaamheid zit het volgens mij wel goed. Je betaalt er wat voor, maar jongen jongen, wat is dit goed!

Charles020 02-08-2009
Geschreven voor: Sennheiser HD 25-1 II zwart

Het beste wat je kan krijgen. Sluit perfect af. De geluidskwaliteit is top, een goede balans tussen hoog een laag. Deze koptelefoon is zeer licht en toch erg stevig!