Philips O'Neill SHO7205WT/10 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips O'Neill SHO7205WT/10 wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martijn 40 03-12-2013

Veelal zijn mensen te spreken over het geluid van de Beats-koptelefoon. Ik heb de Beats en deze Philips een paar dagen naast elkaar gebruikt. Ik vond de bas van de Beats te zwaar voor de muziek die ik graag luister. Bij deze Philips is het geluid prachtig en gedetailleerd. Vol en goed gebalanceerd. Prettig draagcomfort en - het oog wil ook wat - mooi en stijlvol in haar vormgeving.

Bien85 18-05-2013

Super vette koptelefoon met een goed geluid. Zit lekker en ziet er ook nog eens mooi uit. Een aanrader om te kopen!

nickvdsanden 03-09-2012

Goede koptelefoon die erg fijn draagt! Het geluid is van goede kwaliteit en er komt weinig geluid van buitenaf binnen! Met deze koptelefoon ben je 1 met de muziek!!

i233250 31-08-2012

Ik ben sinds 1 maand in het bezit van de philips SHO7205wt/10 en tot dusver levert hij de geluidskwaliteit die ik verwacht bij een dergelijk kostenplaatje. Het geluid is zuiver, vol en blijft scherp bij zowel lage als hoge tonen. Daarnaast sluiten de oorkussens goed af waardoor je geen achtergrondgeluid hoort en je tevens geen geluidshinder veroorzaakt, onafhankelijk van het gehanteerde volume!! dit is voor mij zeker een pre!!

doordat ik aanvankelijk alleen gebruik maakte van in-ear headsetjes, moest ik wel erg wennen aan het dragen van deze hoofdtelefoon. Doch kan ik beamen dat het draagcomfort prima is, zowel tijdens een lazy dagje bankhangen (de NS is de snelste niet meer) als tijdens het hardlopen. Hij zit stabiel, geeft geen drukkend gevoel en ziet er daarnaast ook nog eens gelikt uit.

Echter wat er voor mij vooral uitspringt is de kabel en het verbindingselement. dit ziet er degelijk uit wat veelbelovend is t.a.v. de duurzaamheid. vorige headsets zijn bij mij kapot gegaan doordat de kabel 'gebroken' was. Doordat deze kabel niet of nauwelijks in de 'knik' kan schieten, met name rondom het verbindingselement, lijkt dit probleem te zijn verholpen.

Kortom: wanneer je op zoek bent naar een hoofdtelefoon die er modern en strak uitziet, goede geluidskwaliteit biedt en daarnaast ook nog eens prettig draagt is dit zeker een aanrader!