Philips SHE3590PK/10 - Reviews

Model
in oor
Klankkast
gesloten

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Onderzoeker 09-03-2016

Bijna super

Voor de aanschaf ben ik direct naar een fysieke winkel gegaan zonder eerst het internet af te struinen en specificaties te vergelijken. Het voordeel is dat je het product direct in handen hebt. Het nadeel is dat je achteraf pas beseft dat er eigenschappen ontbreken zijn die je ook graag wilde hebben. Zo mis ik tijdens het dagelijks gebruik op kantoor toch eigenlijk wel een handmatige volume controle op het apparaat zelf. Het volume telkens via de computer regelen is nu eenmaal erg omslachtig. Op dit puntje na ben ik zeker tevreden over mijn aankoop.

Batavier 09-11-2013

Goede oortelefoon voor redelijke prijs !

Het voordeel van dit telefoontje is dat de bassen hier redelijk werken, meestal zijn deze soort telefoontjes nogal blikkerig van klank kleur.

Robdor 18-09-2013

Totaal geen bass. Miskoop!

Deze hoofdtelefoon is prettig om te dragen. Heeft totaal geen basis. Op de verpakking staat dyn bass!

An81 06-05-2013 Product paar weken in bezit

Deze Philips in-ear headphones geven prima geluid voor de prijs van dit product. De bas is erg fijn en overheerst niet. Het enige nadeel is dat de oortjes uit mijn oren beginnen te glijden als ik het warm krijg tijdens het hardlopen.