Beats by Dr. Dre Studio

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Studio op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

fre4ked 05-08-2013
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Studio

De geluidskwaliteit is werkelijk geweldig, mensen klagen wel eens over de te zware bass, maar ik ben iemand die dat juist geweldig vind. ik heb daar geen last van, ik vind dat hardstikke mooi!

Hij zit heerlijk, hij is mooi vormgegeven..
Maar hij gaat veel te snel kapot.
Ik heb in anderhalf jaar 3 koptelefoons versleten. Bij de eerste ging het contactje in het oor kapot. Bij de tweede scheurde de plastic hoofdband. Bij de derde ook. Ik ben zwaar teleurgesteld over het kwaliteit plastic. Ik hoop dat ze dat bij de nieuwe studio (er komt vanaf 5/8/013 een nieuwe Beats by Dr Dre Studio op de markt) is dat hopelijk verbeterd. Ik raad iedereen die van plan is om meer dan een halfuur per dag te gebruiken (wat ik bij een van deze koptelefoons heb geprobeerd) deze koptelefoon niet aan te schaffen, want hij gaat gewoon te snel kapot. Niet kopen dus! Spaar wat extra geld en koop een Pro als je per se een Beats wil (zoals ik).

Yann'97 16-08-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Studio

Ik vraag mezelf nog steeds af of het geld het waard is, maar een ding is zeker: geweldige koptelefoon. Hij zit goed het geluid is kraak helder en de bass erin is echt lekker. de vraag is heb je niet de zelfde geluid/en comfort bij een minder prijsige koptelefoon. Ik denk van wel. al zou ik zo niks kunnen opnoemen al is het design ook belangrijk voor mij en die is echt mooi. Al met al geen koptelefoon voor aleen binnen of iets dergelijks maar als je ermee de straat op gaat ziet het er mooi uit. een groot minpunt is dat hij erg gehorig is als je hem op een normaal volume hebt staan kunnen mensen wel mee luisteren al hoor je zelf echt niets van buiten.

mathijs fox 25-06-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Studio

ik heb de beats nu een paar weken, ze bevallen heel erg! ik vind het alleen een beetje jammer dat er batterijen in zitten, dat zijn dan ook weer extra kosten.

al met al, de studio beats zijn echt een aanrader!

Sjoerd van der Gouw 03-07-2012

koop een setje oplaadbare batterijen, echt een aanrader!

Maupy 16-04-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Studio

Na eerst enkele nep Beats te hebben gebruikt, toch besloten originele echte Studio's aan te schaffen. De neppers geven erg goed geluid, eigenlijk nauwelijks slechter dan de echte, maar ze zijn niet stevig. Het plastic en de kabels geven vaak problemen, breekt vaak. Dus ga niet voor nep! Deze originele heb ik overgenomen want de volle mep van bijn 300 Euro te betalen vind ik te veel voor dit soort gadgets. Als gitarist ben ik gek op goed geluid en zal deze Beats niet als studiokoptelefoons willen aanduiden. Daarvoor is er heel wat beters in de markt voor deze prijs (met name de B&W).

Maar voor gebruik met iPhone zijn de Beats geweldig. Super bass, hoge tonen ook ok, midden wat minder. Maakt niet zoveel uit omdat deze Beats echt voor on the go zijn gemaakt. Ben er echt tevreden over en raadt ze aan vanwege de funfactor, lekker dynamische bass, zien er goed uit en zijn behoorlijk stevig en transportable.

Nu maar hopen dat ze niet van je hoofd worden afgerukt want dit schijnt vaker voor te komen........

prutpraat 30-11-2011
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Studio

hoofdtelefoon gekocht , helaas viel het mij erg tegen
Het design is erg mooi , hoofdtelefoon wordt zeer compleet geleverd , alleen het geluid is bagger.
geluid is vervormd en onzuiver.

Als je voor design gaat en het geluid niet van belang is moet je deze kopen.

Als je een goede hoofdtelefoon wilt kopen die ook goed klinkt koop deze dan niet!!

goede hoofdtelefoons vind je van het merk sennheiser of akg of pioneer,of denon dit zijn nog steeds de beste merken voor hoofdtelefoons.

Bij dit merk gaat het waarschijnlijk alleen maar om het design en niet om het geluid

tomasso 09-04-2010
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Studio

Na veel gelezen te hebben op internet over deze hoofdtelefoon, kon ik het niet laten om hem ook aan te schaffen. Ik was op zoek naar een waardige vervanging voor mijn huidige Sony V900 koptelefoon die volgens mij niet meer verkocht wordt in Nederland.

Na zoveel positiefs moest de Monster Studio by Dr. Dre toch gewoon heel erg goed zijn. Na uitgepakt te hebben en de batterijen geplaatst te hebben ben ik hem meteen gaan testen op mijn set. Als bron gewoon een CD speler en geen MP3's. Je wilt toch kwaliteit testen!? De remastered cd van Steely Dan erin en luisteren maar. De techniek noise cancelling is toch wel heel apart en lijkt goed te werken in deze hoofdtelefoon. Wellicht wel iets te goed, want persoonlijk lijkt het dat zelfs het geluid hierdoor in de... ja hoe zal ik het noemen... de verdrukking komt. Hij geeft ongelofelijk veel detail weer maar het klinkt allemaal wat geknepen en niet lekker open. Wat nu... andere cd erin, totaal wat anders. The Black Eyed Peas dan maar, Album The E.N.D. Helaas pindakaas, ook hier kan ik mij er niet aan ontrekken dat ik het geluid niet open vind. Jammer genoeg is er geen mogelijkheid om de noise cancelling uit te zetten. Hij doet het qua geluidsonderdrukking prima.... maar het gaat dus echt ten kosten van het geluid wat je te horen krijgt. En ik had toch zulke hoge verwachtingen.

Uiteindelijk deze hoofdtelefoon teruggebracht. Persoonlijk heb ik qua geluidskwaliteit veel problemen met deze hoofdtelefoon. Of het nu specifiek ligt aan dat noise cancelling weet ik niet.

Dan voorlopig maar gebruik blijven maken van de V900. Nou ja dat is nog steeds geen straf. Waarschijnlijk ligt de lat al heel erg hoog

JS01 18-10-2011

Beste Tomasso,

Het is maar een idee maar Sony heeft nu een aanbieding waarbij je een nieuwe hoofdtelefoon 30 dagen mag uitproberen. Misschien iets om uit te proberen?

Gr Jordy