De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Beyerdynamic DT 770 M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martin153 21-03-2012
Geschreven voor: Beyerdynamic DT 770 M

Deze koptelefoon is ontwikkeld om je (gedeeltelijk) af te sluiten van het omgevingsgeluid. Dat werkt voor mij uitstekend. Ik gebruik deze koptelefoon bij het drummen in een kleine oefenruimte waar het geluid van een drumstel door het formaat van de ruimte normaliter niet te verdragen is. Doordat de DT 770 M ongeveer 35Db van het omgevingsgeluid weghaalt kun je op een normaal niveau naar muziek luisteren en daarbij meedrummen zodat e.e.a. zich goed vermengt. Wellicht zijn andere toepassingen ook denkbaar. Doordat ik deze koptelefoon nu 2 jaar in bezit heb en wekelijks ongeveer 6 uur gebruik durf ik wel een 10 te geven voor de duurzaamheid. Ziet er nog uit als nieuw en vertoont geen enkele slijtage.