Bose OE2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose OE2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

fieldnewt1901 21-03-2015
Geschreven voor: Bose OE2

Ik heb deze koptelefoon begin 2014 aangeschaft en er geen moment spijt van gehad, het geluid is buitengewoon goed. Ik kan hier wel mijn mening over geven maar dit verschilt per persoon en per genre, daarom raad ik toch aan om het zelf eerst te testen in een winkel en zelf een mening hierover te vormen. Het draagcomfort is daarentegen niet geweldig, ik heb zelf een bril en luister het liefst de hele dag door muziek, maar na een uur of twee krijg je last van de druk van de bril tegen het hoofd. Met hardlopen is het ook niet de meest ideale koptelefoon.

Over het algemeen is het een goede koptelefoon, alleen de kabel kan snel kapot gaan en een nieuwe krijgen is wat lastiger tegenwoordig, en helaas is de koptelefoon bij mij, na bijna anderhalf jaar intensief gebruik, toch kapot gegaan

Motermuisje 16-01-2013
Geschreven voor: Bose OE2

Het Geluid is geweldig!!
Hoog erg goed en het miden gebied geeft ook perfeckt weer nu de lage gebiet ja kan niet anders zeggen goed. ik draag een bril ook dit is geen probleem, kneld niet zit als gegoten op mijn hoofd. ook als je hoofd beweeg op de maat van de muziek, blijft lekker zitten. ook om mee te nemen geen probleem. en de duurzaamheid er van ja hoe ga je er mee om lijkt mij!!