Philips SHE8000WT/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SHE8000WT/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

depise 20-04-2013
Geschreven voor: Philips SHE8000WT/10

Ik heb deze oortjes een tijdje geleden gekocht. En ik moet zeggen dat de geluidskwaliteit heel erg goed is en dat de bass zeker stukke beter is dan een normaal goedkoop set oortjes. Jammer is dat de noise isolation die ze ook adverteren op het pakketje een van de slechte ooit is. Als ik op de fiets zit of gewoon op een winderig stukje loop hoor ik alleen maar geruis van de wind (ook als ik het volume op max zet). En dit is niet zomaar een klein beetje geruis, nee dit is vele malen erger. Ook is de vormgeving van de verwisselbare oordopjes erg slecht. Het doet pijn aan je oren en kunnen er snel uitvallen als je ze er niet hard genoeg induwt.

ricardo1221 14-11-2013

dat betekent dat ze gewoon niet in je oren passen want bij mij sluiten ze perfect af ik hoor echt niks anders om me heen.
en ze hebben een perfecte bass.