Sennheiser RS 4200 II zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser RS 4200 II zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

marten 01-10-2016

goede accuduur

mooi licht product , maar de dopjes in de oren gaan irriteren . na een langere tijd .
het word op den duur pijnlijk .
mijn vrouw heeft dezelfde klacht , maar mijn dochter had er minder problemen mee .
dus gebruikt zij hem .

Pluspunten

• mooi licht product

Minpunten

• irritant gevoel in de oren op den duur

Nollypolly 06-02-2015

Ziet er leuk uit maar in de praktijk niet handig. Volumeknop zit aan de achterzijde waardoor deze langs revers van kleding gaat en dan vanzelf harder of zachter gaat. Advies van winkel plakbandje over knop doen???? Ook hoofdbeugelspanning is niet in te stellen en gaat na enige tijd irriteren. Vergeleken met de oude RI 810 geen verbetering.

Nollypolly 27-05-2015

Klacht gestuurd aan Sennheiser. Deze heeft bemiddeld met mijn leverancier Beter Horen en mij. Ik heb de RS 4200 II kunnen omruilen met bij betaling voor de Sennheiser RS 840. Dit is een perfect apparaat welke op de oude RI 810 lijkt maar dan in een nieuw jasje. Toppie!!!!!

Edsenior 18-09-2015

Volume knop zit aan de achter zijde ?? Volgens mij moet u de telefoon
gewoon omdraaien dan zit hij goed om de volume knop te gebruiken rechts te gebruiken , dus als u hem van de standaard afhaalt draai u hem om .

treinscoot 21-01-2014

Duur maar mooi en goed! Uiterst licht in het dragen. Mooi design.
Snel aan te sluiten. Er worden drie soorten oordopjes meegeleverd. Ik
vind de witte het lekkerst zitten, maar dat is persoonlijk.
Wat mij iets tegenvalt is de achtergrondruis. Niet hinderlijk maar toch. Verder is het geluid overigens subliem.

dhr. J. Nijkamp Nijkamp 11-09-2012

Dit product is een echte aanrader. Het voelt echt prettig, is niet zwaar en heeft een sublieme geluidsweergave.