Bose QuietComfort 35 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose QuietComfort 35 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lennard 11-11-2021

BOSE After Sales…om BOOS van te worden.

Geschreven voor: Bose QuietComfort 35 zwart

Ik geef een heel slecht cijfer voor het totaal pakket.
Sales, Experience, After Sales…

Het is een geweldige koptelefoon, comfortabel, kwaliteit, prima noise-cancelling, goede bediening.
Echter…na heel veel intensief genieten, was bij mij een oorkussen versleten en los geraakt.

Graag wilde ik op eigen kosten weten wat de reparatie mogelijkheden waren.
De winkel verwees mij door naar Bose…

Daar het verzoek gedaan mij dus te informeren naar reparatie mogelijkheden op eigen kosten.

Er is gewoon niemand thuis bij Bose… niet via tel. niet via WA.
Uiteindelijk op Facebook zegt het vriendelijke meisje dat ze mij niet kan helpen en dat ik toch echt moet bellen naar het nummer waar nooit iemand op neemt….

Waardeloos voor zo’n goed en duur product van zo’n exclusief Merk, zonde….

Ik loop nu met een Bose van 250Euro die met plakband aan elkaar hangt…goede reclame. ;-)
En gebruik nu veel Sennheiser en JBL…ook zeer ok en een stuk goedkoper.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruik

Minpunten

• After Sales

John 26-07-2020

Hele fijne koptelefoon

Geschreven voor: Bose QuietComfort 35 zilver

Na altijd oortjes te hebben gebruikt heb ik toch maar de overstap gemaakt naar een echte koptelefoon. En dat had ik veel eerder moeten doen; comfortabel en een geweldig vol geluid. De keuze voor deze Bose heb ik gemaakt door de hele goede ervaringen van familieleden. Hoe de kwaliteit is met bellen heb ik nog niet ervaren, echter dat heeft bij mij geen prioriteit. Natuurlijk, er zijn goedkopere opties, maar deze koptelefoon is zijn geld absoluut waard.

Pluspunten

• draagcomfort
  • geluid

Minpunten

• heb ik nog niet kunnen ontdekken

Lynn1982 26-01-2019

Super geluid en beste noise canceling!

Geschreven voor: Bose QuietComfort 35 zilver

Ideaal voor mensen die veel reizen met OV en overgevoelig zijn voor geluidsprikkels! Het geld meer dan waard! Eindelijk weer rustig thuiskomen na een lange dag werken en reizen!
Geluid is super, noise canceling is naar keuze aan te zetten op laag of hoog (of uit).

Pluspunten

• Noise canceling
  • Geluid
  • Draagcomfort

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Mn 21-08-2017

Zeer content mee

Geschreven voor: Bose QuietComfort 35 zilver

Ik heb 'm al een tijdje en het is hoog tijd voor een review. Ik gebruik 'm met een iphone 7 en ipad pro, vaak tijdens krachttraining. Hij zit lekker en goed. Geluid is gewoon erg goed. Mooie donkere tonen, niet overdreven maar goed uitgebalanceerd. Tijdens het sporten zweet ik natuurlijk veel en ik vraag me af wat dat met de earpads zal doen, maar tot nu toe ziet het er goed uit. Wat ik helemaal super vind: 1. batterij gaat erg lang mee, 2. Maakt vanzelf verbinding met zowel mijn iphone en ipad en kiest zelf het apparaat wat geluid speelt, 3. De app ondersteuning is fenomenaal. Er kwam op een gegeven moment een update zodat je een ander soort ruisonderdrukking kunt kiezen. De app werkte zelf de firmware van de koptelefoon bij. De tweede soort ruis onderdrukking is vooral handig voor buiten als het waait. Bij de standaard onderdrukking hoor je de wind nog wel is. Oh ja en de app heeft een mogelijkheid toegevoegd om te streamen met een tweede koptelefoon. Kun je samen met je partner naar dezelfde muziek luisteren. Moet alleen nog een partner vinden (met koptelefoon) :D

Pluspunten

• Goeie app
  • Snel verbinding

Roel 03-05-2017

Beste tot nu toe

Geschreven voor: Bose QuietComfort 35 zilver

Eindelijk de keuze gemaakt om voor de Q35 te gaan. na dat mijn oudere bose was gestolen en ik een tijdlang in ear beats heb gebruikt. Echter miste ik de noice canceling zo erg, dat ik besloten heb om toch weer een bose te kopen. het geluid is super. en de noice canceling nog beter dan mijn vorige bose. Als je rustig en geconcentreerd wil werken met music, ga dan voor de Q35.

Pluspunten

• compact
  • super noice canceling
  • design
  • licht in gewicht

Minpunten

• geen toch control

Hans 18-02-2017

Geweldige hoofdtelefoon

Geschreven voor: Bose QuietComfort 35 zwart

Nadat ik vorig jaar september hevig heb getwijfeld heb ik op Schiphol een on-ear hoofdtelefoon gekocht met noise canceling omdat hij ongeveer de helft goedkoper was dan de Quitcomfort van Bose. Tijdens een lange vlucht en thuis heb ik ben ik erachter gekomen dat ik er toch spijt had dat ik niet voor de Bose had gekozen.
Vorige week de herkansing op Schiphol: hij was bij de See-buy-fly shops zelfs te koop voor €349,= !!! Geen seconde spijt gehad, het geluid is geweldig en de noise canceling is ongeëvenaard. Ook de Bluetoothverbinding werkt goed.
Tip: Ik heb er wel een Bluetooth zendertje bijgekocht dat zowel in het vliegtuig te gebruiken is als in iedere willekeurige mini-jack koptelefoonaansluiting van een mobiele telefoon of de geluidsinstallatie thuis. Op die manier kun je altijd draadloos naar je favoriete muziek luisteren....

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Over-ear, sluit goed af
  • Formidabele noise canceling
  • Gebruiksgemak
  • Onovertroffen geluidskwaliteit

Minpunten

• Tot nu toe nog geen minpunten

JM 23-12-2016

Topproduct van Bose QC35.

Geschreven voor: Bose QuietComfort 35 zilver

Ik speelde al langer met de gedachte om ofwel te bose quiet comfort 35 aan te kopen of de sony mdr 1000. Beide koptelefoons worden in verschillende reviews en test hoog aangeschreven. Echter geluidsbeleving en comfort wordt door een ieder anders ervaren. Tijdens mijn vakantie in Singapore stuitte ik tijdens het winkelen op een fantastische audio zaak. Ik liep er binnen en werkelijk elke koptelefoon kon getest worden. Daar ik al een selectie had gemaakt tussen bovengenoemde koptelefoons besloot ik deze beide uitvoerig te testen.
Mijn bevinden zijn als volgt: de sony heeft een touchbediening, de bose heeft fysieke knoppen.
Alhoewel als eerder vermeld geluidsbeleving en smaak persoonlijk is is naar mijn mening qua uiterlijk de bose qc35 mooier als de sony. De QC35 is comfortabeler en compacter en ook qua geluidsbeleving vond ik de QC helderder klinken dan de Sony. Wel gezegd geluidsbeleving blijft persoonlijk. Beide koptelefoons zijn top. Uiteindelijk voor de Bose gekozen ivm betere noise cancelling, comfortabeler als de Sony, mooier uiterlijk en compacter als de Sony. Mochten jullie twijfelen, test beide koptelefoons. Na het testen maak je keuze. Beide zijn topproducten!

Kees 30-05-2017

Zoals in dit review al wordt aangegeven: ieder zijn meug. Ik heb zelf ook de QC 35 en de mdr-1000x uitvoerig getest en kwam tot een andere conclusie: ik vond de nc van de sony beter en ook het geluid. Daarom gekozen voor de sony. Heel persoonlijk, beide zijn topproducten en behoren tot het beste op de markt op dit gebied.

hboeken 16-10-2016

Prachtig geluid, top noise canceling! kwetsbare constructie

Geschreven voor: Bose QuietComfort 35 zwart

Bij de eerste keer verbinden via bluetooth op mijn chinese smartphone Oukitel was ik erg teleurgesteld, het geluid haperde continu. Gelukkig met mijn 2e smartphone (motorola) had ik dit probleem totaal niet meer. Het is dus afhankelijk van de kwaliteit van Bluetooth of de Bose het wel of niet goed doet neem ik aan. Geluidskwaliteit en draagcomfort vind ik formidabel goed. Constructie leek me ook goed maar vond wel de aan/uit schakelaar er kwetsbaar uitzien. En dat is nu ook gebleken, na amper 6 weken is die inderdaad al stuk en moet de koptelefoon terug naar Bose. Ik ben benieuwd hoe lang reparatie gaat duren en hoe de service is. Ik mag toch wel aannemen dat dat meer dan goed moet zijn gezien je de hoofdprijs betaalt voor deze Bose.

Pluspunten

• Noise canceling is van ongekende klasse
  • UIterlijk en draagcomfort
  • Uitstekende geluid, ook via bluetooth

Minpunten

• Schakelaar zwak geconstrueerd
  • Prijs
  • Bluetooth ontvangst vrij zwak

hboeken 18-12-2016

Nog even een update over de reparatie van mijn zilver/grijze Bose Quietcomfort 35. Via EP Beerepoot ter reparatie aangeboden op 16 oktober 2016, medewerker raadde aan om de hardcase erbij te doen.

Na 10 dagen op 26 oktober kon in al een nieuwe Bose ophalen, echter deze was in de verkeerde kleur (zwart) en ook de hardcase ontbrak. Dus zonder koptelefoon weer terug naar huis.

Op 4 december dan eindelijk bericht dat de koptelefoon voor me klaar lag. Dit keer in de goede kleur maar wederom was de hardcase er niet bij en moest ik het voorlopig maar doen met een kartonnnen doosje ter bescherming.

14 december jl kon ik dan eindelijk ook de hardcase in ontvangst nemen.

Al met al heeft dit dus 2 maanden! geduurd en kon ik al die tijd geen gebruik maken van mijn koptelefoon.

Geen woord van excuus van Bose voor het lange wachten en voor een dergelijk gerenommeerd bedrijf en een koptelefoon van 379 euro toch wel een teleurstellende ervaring voor mij helaas.

Officiele reactie Bose 17-10-2016

Geachte,

Bedankt voor uw review. Uiteraard vinden we het vervelend te horen dat dit zich afspeelt met uw koptelefoon en proberen we uw reparatie zo spoedig mogelijk af te werken. Voor de meest recente update over uw reparatie kan u altijd contact met ons opnemen op het nummer 088-0333 040. Dan gaan we graag de status voor u na

Bose Customer Service

Annita Dols 09-09-2016

BOSEaardig goed geluid

Geschreven voor: Bose QuietComfort 35 zwart

Verwende oren die gewend zijn aan BOSE 2.1 set in de huiskamer, een 2.1 set bij de PC zijn zeer tevreden met het geluid, draagcomfort en de bluetooth vrijheid bij het dragen van deze hoofdtelefoon. Ingebouwde accu zorgt voor uren luisterplezier. Bij onverhoopt lege accu is er ook nog de bedraade mogelijkheid. Kortom een paradepaardje met vrijheid...

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • bluetooth, accu & bedraad
  • draagcomfort, licht
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• prijs