De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum TMO430 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,5

Maarten 29-11-2020

Miskoop

Geschreven voor: Inventum TMO430

De gebruiksaanwijzing bevat verkeerde tekening. Voorhoofdmetingen mislukken structureel met melding Lo (laag).
Oormetingen schieten alle kanten op.

John 17-06-2020

Komt niet hoger dan 32.8

Geschreven voor: Inventum TMO430

Niet erg nauwkeurig. Hoe ik hen ook gebruik, hij komt niet hoger dan 32,8 graden. Bovendien moet je hem elke keer schoonmaken met alcohol want anders doet hij het niet. Helaas een miskoop. Nu maar een infrarood thermometer gekocht en die is veel nauwkeuriger en hygiënischer in gebruik.

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Niet hygienisch
  • Onnauwkeurig

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 18-06-2020

Beste John,

Wat vervelend dat de Inventum thermometer niet aan uw verwachtingen voldoet. Ik vermoed dat de thermometer defect is, aangezien deze niet hoger komt dan 32,8 graden. Dat is namelijk niet de bedoeling.

Het beste kunt u hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen samen met u kijken of de thermometer naar behoren werkt. U kunt ze bereiken per e-mail via service@inventum.eu of op telefoonnummer 0800-4583688.

Team Inventum