Sinji infrarood thermometer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sinji infrarood thermometer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

D******@h********** 17-01-2024
  • Product gekregen
Geschreven voor: Sinji infrarood thermometer

Slecht. Gekregen voor mijn pasgeborene. Meet waardes die niet kloppen. Geeft lichaamstemperatuur van rond de 33,2 graden. Het is waardeloos.

Sinji voorhoofd thermometer 04-03-2021

Niet nauwkeurig

Geschreven voor: Sinji infrarood thermometer

Deze thermometer lag in de aanbieding bij de Digros.
Aangezien hij normaal 29,95 is, nam ik hem mee ivm de leuke prijs, echter dit is weer het bewijs van goedkoop is duurkoop.
Hij geeft als normale temperatuur 36,2 graden aan.....
Totaal niet te peilen dus of er verhoging is of niet...

Karel de Stoute 08-01-2021

Volstrekt onbetrouwbare metingen

Geschreven voor: Sinji infrarood thermometer

Gekocht in de supermarkt voor € 9,99. Gelet op de prijs waren mijn verwachtingen niet hoog gespannen. Mijn vermoeden werd volledig bevestigd bij gebruik. De metingen zijn structureel veel te laag en wisselen ook nog eens per keer. Ik kom meestal uit tussen de 34 en 35 graden.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Metingen veel te laag
  • Totaal ongeschikt voor gebruik

C van de Graaf 18-12-2020

Geen

Geschreven voor: Sinji infrarood thermometer

Had geen meter meer en dit leek een goede aanbieding. Gekocht en geactiveerd. Toen meten, onmogelijke lichaamstemperatuur 33 graden. Ander persoon gemeten 33,5 graden. Beide registraties in het groene display. Resetten volgens gebruiksaanwijzing. Opnieuw meten, respectievelijk 33,8 en 27,6 graden ook nog groen display. Handmatige correctie niet mogelijk, ook niet realistisch bij dergelijke afwijkingen.
Conclusie: nutteloos apparaat. Leuk speeltje voor kinderkamer maar deze gaat retour leverancier.

Pluspunten

• Zie er leuk uit
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Volkomen onbetrouwbaar