FLAMINGO FA370 Koolmonoxidemelder

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de FLAMINGO FA370 Koolmonoxidemelder op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

A Clemens 12-04-2021

Koolmonoxide detector flamingoFA370

Ik heb dit product ongeveer 4 jaar geleden gekocht. Vandaag geeft hij om de 20 sec 2 korte piepjes. Na wat googlen kwam ik op handleiding.nl waar ik tientallen reacties lees met allemaal dezelfde storing. Na vervanging batterijen, niet meer aan de praat te krijgen. In het scherm komt end te staan. Einde apparaat lijkt het!! Dan is 25 euro best duur vind ik als het maar zo kort mee gaat.

Minpunten

• Korte levensduur
pgdekoning 14-05-2021

Er staat in de beschrijving dat deze maar 5 jaar meegaan. Bij mij dezelfde melding. Ik heb op de zijkant een sticker met: vervang 5 jaar na installatie. Dat klopt precies, na 5 jaar de melding in het display END.
Nieuwe kopen dus :)

FRANCOIS 15-12-2019

Heeft digitale uitlezing

Ik heb dit gekocht ( 3 zelfs ) bij de Action aan 14,95 euro ...denk dat hij uit dezelfde makelij (fabriek ) komt dan de Alecto .Momenteel doet hij wat hij moet doen ,hoop ik toch ,ik heb meerdere rookmelders van Flamingo al geruime tijd in gebruik en die doen het ook goed .Enige nadeel van deze melders is de batterij, dat moet je wel in het oog houden ....voor de Co melder geld ook een bepaalde levens duur van de sensor ...maar dat is bij andere merken ook zo.

Pluspunten

• digitale uitlzing
  • makkelijk te monteren

Minpunten

• batterijen op tijd vervangen

Maarten 27-09-2017

KoolMonoxidemelder Prima en niet té duur

Volgens de inspectieresultaten van het nvwa is deze goed. Bij de ACTION te koop!
Goed nieuws dus!
Naast dat wat ie moet doen, geeft deze ook de temperatuur aan.