Alecto COA-26

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto COA-26 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

h*******@g******** 30-06-2023

Te korte levensduur

Geschreven voor: Alecto COA-26

Mooi design, werkt goed. Niet positief: na 2 jaar staat er 'end' in het display. De gebruiksaanwijzing geeft aan dat het apparaat vervangen moet worden. Helaas een ander apparaat moeten kopen.

• Gebruiksgemak
  • Werking

Minpunten

• Levensduur

r********@h********** 27-03-2023
Geschreven voor: Alecto COA-26

Op zich een goedwerkende CO melder
Het valt me wel tegen dat de sensor na 4 jaar al kapot is.
Daarom geen hoge score

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Na 4 jaar sensor stuk

w*******@h****** 05-04-2022

Onzeker

Geschreven voor: Alecto COA-26

Na 3 jaar gebruik en ieder jaar batterijen wissel ,blijft deze nu steeds piepen .
Waarschijnlijk stuk ,dus weggooien .
Niet meer te vertrouwen .

Bert 02-06-2020

ondeugdelijk na iets meer dan een jaar defect

Geschreven voor: Alecto COA-26

Na iets meer dan een jaar begonnen de apparaten te piepen, een teken dat de batterijen vervangen moesten worden. nieuwe batterijen in geplaatst, fluitje van een cent, daarna een constant piepend geluid , beide melders zijn nu dus kapot .

Pluspunten

• geen
  • geen

Minpunten

• slecht
  • slecht

APM van der Sanden 28-10-2018

compacte afmetingen en duidelijk display

Geschreven voor: Alecto COA-26

Een product zeker belangrijk voor de veiligheid in huis, deze geeft een duidelijk signaal en is makkelijk te monteren ook voor een leek.
ook een volledige gebruiksaanwijzing is bij het product ingesloten, al moet ik zeggen dat de letters daar van wel heel klein zijn.

Pluspunten

• compacte afmetingen
  • duidelijk display
  • makkelijke montage

Minpunten

• Kleine letters gebruiksaanwijzing

Anton Molenaar 09-06-2018

Coa-26 monoxide melder

Geschreven voor: Alecto COA-26

Onverwacht getest doordat de cv gas lekte.. fantastisch , hij sloeg gelijk aan! Makkelijk aan de muur aan te brengen en goed formaat, mooi uiterlijk, als extraatje geeft hij ook de temperatuur weer

• Handig van formaat
  • Handig batterij wisselen,normale batterij

Bumke 02-05-2018

praktisch in gebruik,snelle controle

Geschreven voor: Alecto COA-26

Is makkelijk te installeren en zit goede gebruikshandleiding bij. controle lampje of werking nog goed is. Gelukkig weet ik nog niet of deze werkt omdat we dan waarschijnlijk geen last hebben van koolmonoxide.
ga er nog paar bij bestellen. service van het bedrijf is goed. vorige was uit de handel genomen en meteen met omruilactie gratis nieuwe gekregen

L. Joosten 01-02-2018

COA-26 Koolmonoxide

Geschreven voor: Alecto COA-26

Heb de COA-22 koolmonoxide melder vandaag geinstalleerd, het apparaat is gemakkelijk te installeren en ziet er ook nog eens mooi uit !

Pluspunten

• Gemakkelijk instelbaar !

Rik 19-11-2017

COA-26 koolmonoxidemelder

Geschreven voor: Alecto COA-26

Door de firma Hesdo heb ik deze koolmonoxidemelder ontvangen, nadat ik de COA-22 heb teruggestuurd, omdat deze ondeugdelijk was. Ik vind dit een mooi gebaar van de firma Hesdo en wil hun bedanken voor de levering van de COA-26. Deze koolmonoxidemelder is perfect.

Eric 13-11-2017

Prima product

Geschreven voor: Alecto COA-26

Prima product lijkt het. Het geeft de temperatuur, je kunt aflezen wat waardes in het verleden waren. Alleen moet je even opletten met de batterijen (er zit namelijk geen specifiek klepje) en ze zitten er eigenlijk los in.

Pluspunten

• Geeft temperatuur weer
  • Waardes van het verleden af te lezen

Minpunten

• Geen specifiek batterijenklepje

Alecto Coa 26 06-11-2017
  • Product gekregen

duidelijk scherm, mooie uitvoering, makkelijk te plaatsen

Geschreven voor: Alecto COA-26

ik heb deze koolmonoxydemeter gratis ontvangen ter vervanging van de niet veilige meter coa22.
de verbeterde uitvoering ziet er goed uit , maar ik kan niet beoordelen of ie doet wat hij moet doen. in elk geval is hij grondig getest en daar vertrouw ik dan wel op. Het gaat om het levens-gevaar voor mens en dier!

Pluspunten

• degelijke uitvoering
  • lijkt mij betrouwbaar

Minpunten

• geen
  • geen

svandenhoeven 31-10-2017

Relatief goedkoop voor de kwaliteit die je krijgt

Geschreven voor: Alecto COA-26

De melder is compact en kan je hem uit het zicht installeren. Je haalt hem uit de doos, doet de batterijen er in en hij werkt. De melder is eenvoudig te bedienen en bezit ook een test functie. Hij heeft een Digitaal scherm waar de ppm en temperatuur wordt weergegeven.

Pluspunten

• Digitaal scherm
  • Temperatuurweergave
  • Compact

JennyM 30-10-2017

Goede CO melder

Geschreven voor: Alecto COA-26

Na een vergelijk met meerdere melders op de markt is mijn keuze gevallen op deze Alecto. Doorslagevend was de test van de consumentenbond waarin deze erg goed getest is. Het ophangen is heel makkelijk en de instructies zijn duidelijk. Aanrader.

T.J. Tracken 25-10-2017

Stevige koolmonoxidemelder met display

Geschreven voor: Alecto COA-26

Ik heb deze op aanraden van een kennis gekocht om bij mijn gaskachel te plaatsen. Ik kreeg de melder binnen een dag na mijn bestelling bij bol.

Over de melder: hij ziet er goed uit. Het doosje voelt ook degelijk aan. Ik heb deze gekozen omdat de prijs kwaliteit verhouding goed was. Ik kan nog niet oordelen of deze goed werkt want dit heb ik gelukkig nog niet nodig gehad.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit

Minpunten

• Weet ik nog niet

DSlootjes 24-10-2017

Makkelijke koolmonoxidemelder

Geschreven voor: Alecto COA-26

Aangeschaft obv goede review consumentenbond. De koolmonoxidemelder is makkelijk te plaatsen. Het schermpje is duidelijk en de behuizing voelt stevig aan. Het geeft mij een veilig gevoel dat ik een goede koolmonoxidemelder opgehangen heb.

Pluspunten

• Prijs / Kwaliteit
  • Goed getest

Minpunten

• nog geen kunnen ontdekken

de Boer 14-10-2017

Duidelijke installatiefolder. gemakkelijkl te installeren

Geschreven voor: Alecto COA-26

Apparaat is gemakkelijk te bedienen, eenvoudig te installeren en door het display gemakkelijk af te lezen

Pluspunten

• prijs
  • bediening

SébastienG 28-09-2017

Makkelijke installatie

Geschreven voor: Alecto COA-26

Ik had geen zin in het installeren van een moeilijke CO-meter, maar deze bleek heel makkelijk te installeren en onderhouden. Ik ben blij dat ik hem gekocht heb, het geeft een veilig gevoel.

Djamila 27-09-2017

Compacte koolmonoxidemelder. O

Geschreven voor: Alecto COA-26

Apparaat ziet er goed uit, over de werking kan ik (gelukkig) nog niks zeggen. Verder een goede prijs een koolmonoxidemelder die overal goed uit de testen komt. Hij lijkt op de afbeeldingen lomp en lelijk. In het echt valt dat erg mee. Het is compact van formaat en het display is goed leesbaar.

Pluspunten

• Overal goed getest
  • Goede prijs

Minpunten

• Lijkt op afbeelding lomp

Maik 21-09-2017

Werkt goed

Geschreven voor: Alecto COA-26

Ik heb de melder drie weken geleden gekocht. 1 voor mezelf en drie voor de kinderen. Ik ben tevreden. Installeren is eenvoudig en de werking is ook duidelijk.

Enig nadeel is dat het display niet onder een hoek is af te lezen. Logischerwijs hang je hem hoger op, maar aflezen is dan moeilijk.

Pluspunten

• Handleiding duidelijk
  • Makkelijk te installeren
  • Goede vorm
  • Goede prijs

Minpunten

• Scherm niet leesbaar onder hoek
Joris 30-03-2018

Als je de handleiding gelezen heb, dan weet je dat je de niet "logischerwijs" hoger moet ophangen.

Koolmonoxide is een gas dat zwaarder is dan zuurstof. Je zal deze dus logischerwijs lager moeten hangen.

René 11-11-2018

CO is lichter dan lucht, 1 mol CO weegt 28 gram en 1 mol lucht weegt ongeveer 31 gram.
CO2 is wel zwaarder dan lucht...

SanJagt 20-09-2017

Makkelijk te installeren en super service

Geschreven voor: Alecto COA-26

Deze melder hebben we gekregen na een omruil actie van een ander model waar we tevreden over waren.
Ik heb hem eergisteren geplaatst en dat ging erg makkelijk. Hij ziet er goed uit en voelt stevig aan. Ik hoop dat we hem nooit echt nodig hebben.

Pluspunten

• Stevig
  • Mooi Ontwerp
  • Goede prijs kwaliteit

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

John 19-09-2017

Duidelijk scherm,makkelijk te plaatsen.

Geschreven voor: Alecto COA-26

Betreft omruilactie,super service van de Fa.Hesdo!!!
Zeer snel geregeld!!
Verder de melder te kort in gebruik om er verder iets over te melden.

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Makkelijk te monteren

T. Selhorst 19-09-2017

Goed werkend apparaat, beste prijs!

Geschreven voor: Alecto COA-26

Als installateur adviseren wij onze klanten de Alecto COA-26 koolmonoxidemelder bij hun verwarmingstoestel te plaatsen.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Is niet duur

JoepW 19-09-2017

Betrouwbare koolmonoxidemelder

Geschreven voor: Alecto COA-26

We hebben deze CO melder aangeschaft ongeveer 10 maanden geleden na beoordeling als uitblinker door de consumentenbond. Hij doet zijn werk tot nu toe goed. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed; dit is een goed werkende koolmonoxide melder voor weinig geld.

Het enige jammere aan de vormgeving vind ik dat er vrij veel tekst op staat. Doordat je hem aan de wand monteert blijft hij op een witte muur een beetje onrustig afsteken.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Goedkoop
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Tekst op de voorkant

Jard1969 14-09-2017

Prima Koolmonoxidemelder!

Geschreven voor: Alecto COA-26

Goed werkend en tot nu toe betrouwbaar. Ik vond de gebruiksaanwijzing makkelijk te volgen wat bij installatie prettig was! Zo weet ik zeker dat hij op de goede plek in mijn huis hangt.

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijke
  • Goede handleiding

Minpunten

• Tot nu toe geen

Willem 05-09-2017

Koolmonoxidemelder

Geschreven voor: Alecto COA-26

Makkelijke montage van deze koolmonoxidemelderAlecto COA-26.
Verder heb ik hem te kort in gebruik om er een mening over te geven.