Siemens EP616PC21N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EP616PC21N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Louis 21-12-2016

Gas op glas

Geschreven voor: Siemens EP616PC21N

Het heeft een mooi design. Het is handig schoon te maken door de glasplaat en de losse dragers. Alles werkt zoals het moet werken.

Pluspunten

• makkelijk schoonhouden
  • mooi design

Minpunten

• kwetsbaarder dan metaal

W 25-09-2016

Strak en makkelijk schoonhouden

Geschreven voor: Siemens EP616PC21N

Prachtig strakke gaskookplaat en door 4 losse roosters ipv 2 grote en de strakke glasplaat is schoonmaken zo gebeurt.

Pluspunten

• uiterlijk
  • schoonmaken

Guso54 21-05-2015
Geschreven voor: Siemens EP616PC21N

Design is goed. past in de keuken. zeer tevreden. aanrader. Kwaliteit ziet er prima uit. heb absoluut geen spijt

ronald178 13-05-2015
Geschreven voor: Siemens EP616PC21N

Een mooie kookplaat! Het design is wat ik hebben wilde.
De pitten zitten wel wat dicht op elkaar, maar soms kies je tussen mooi of praktisch.

Verder is 1 pit zeer moeilijk aan te krijgen, hier is 2 keer een monteur bij geweest.
Maar het verhaal is dat ik bij die pit de gasknop iets schuin zou houden waardoor deze niet aan blijft na ontsteking??
De andere drie kan ik perfect mee omgaan maar 1 pit krijg ik nooit aan, dit is een pit die ik veel gebruik dus erg frustrerend!