Bosch PPS816C91N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PPS816C91N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Esthella 14-07-2015
Geschreven voor: Bosch PPS816C91N

Het is een fijne plaat in gebruik. Het reguleren gaat makkelijk. Er zijn alleen twee nadelen. Ten eerste is het lastig om meerdere grote pannen op het fornuis te zetten als ze naast elkaar staan. Maar eenmaal aan het koken hou je er onbewust wel rekening mee. Ten tweede is het erg lastig om de glasplaat schoon te krijgen. Steeds als je hem oppoetst nadat je hem hebt schoongemaakt krijg je strepen en vegen. Ik heb al tal van producten gebruikt maar het probleem blijft. Het komt voornamelijk door de opstaande randen waar de branders op zitten. Daar gaat vocht en vuil in zitten en dat krijg je er niet uit. Dus dat veeg je steeds weer uit. En dan hebben we nog de regulatie knoppen die een rubberen rand hebben en daar komt ook steeds vuil tussen uit als je er langs gaat met je doekje. Maar eenmaal opgepoetst zonder vegen en strepen is het een prachtige plaat die glimt. Verder ben ik er heel erg tevreden over.

Jammin J 15-05-2015
Geschreven voor: Bosch PPS816C91N

De kookplaat ziet er prachtig uit en is ruim zat. het enige nadeel van het glas is dat je er veel op ziet.

emked 04-04-2015
Geschreven voor: Bosch PPS816C91N

Fijne kookplaat met knoppen zijlings naast de pitten zodat ze niet onder je pannen zitten. Ziet er heel strak uit en is makkelijk schoon te houden. Flink krachtige wokbrander en ook een sudderkapje meegeleverd, heel handig! Volgens mij gaan we hier lang plezier van hebben.

Koningin40 12-03-2015
Geschreven voor: Bosch PPS816C91N

Als ik nu opnieuw een gaskookplaat zou moeten kopen, zou ik op zoek gaan naar iets anders. Waarom?
Pitten staan te dicht op elkaar. Je kan niet met grote pannen alle pitten naar behoren gebruiken. De rechter achterpit is veel te groot. Vlammen komen onder de pan vandaan. Ook wat storend is dat er etensresten onder de kookplaat verdwijnen daar er een kier tussen kookplaat en aanrecht is. Het zou handig zijn als men verbeterpunten aanbrengt voor toekomstige kopers. Wel zou ik Bosch aanraden want alles werkt prima!

naam199 09-03-2015
Geschreven voor: Bosch PPS816C91N

prima gas op glas kooktoestel
voldoet aan alle verwachtingen
ook qua vormgeving een plaatje in de keuken
min puntje is het schoonmaken dat kost toch wat meer tijd dan dat we in eerste instantie dachten vandaar gebruiksgemak een 7