Indesit IPG 640 S (BK)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Indesit IPG 640 S (BK) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Thomasbriet85 11-09-2012
Geschreven voor: Indesit IPG 640 S (BK)

Sinds een paar dagen deze kookplaat in bezit. Aansluiting niet door mijzelf gedaan dus daar kan ik niets over zeggen. Gebruiksgemak is matig, de pannen glijden enorm over de plaat heen, zit geen antigrip op. Daardoor erg spannend om de pan even achter te laten. De plaatsing van de knop voor linksonder is niet geheel handig, je moet daarbij oppassen dat je niet je handen brand tijdens het bedienen van de knop. Tevens is de ruimte tussen vol vuur en een laag pitje heel klein, daardoor lastig op half vuur te zetten. Tevens hoor ik gepiep wanneer ik de pit op laag vuur zet.

De vormgeving is echter, minus de plaatsing van de knop voor linksonder, schitterend! Het glas is makkelijk schoon te houden.