AEG HG654320NM - Reviews

Energiesoort
gas
Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

Beoordeling op basis van 1 review

Diedo 13-12-2014 Product half jaar in bezit

Wij waren op zoek naar een degelijke kookplaat waar twee middelgrote pannen "naast elkaar" konden staan. Bij de meeste kookplaten kon dat niet omdat de knoppen aan de zijkant waren geplaatst.
Na veel gezocht en bekeken hebben op het internet en in shops kwamen wij deze degelijke kookplaat van AEG tegen.

UITERLIJK:

Het is echt een prachtige kookplaat, ziet er heel degelijk uit en is echt een blikvanger in onze keuken. De draaiknoppen ziet er mooi uit, zijn stevig en zijn gemakkelijk schoon te maken/houden.

GEBRUIK EN ONDERHOUD:

De pannendragers zijn super. Bij onze vorige kookplaat waren de ijzers van glad materiaal waardoor de pannen gemakkelijk heen en weer konden worden geschoven. Op deze pannendragers staan de pannen heel stevig.

Met de veiligheid zit het goed. Het aanmaken van de branders gaat met behulp van een automatische ontsteking. Wel even kort de draaiknoppen ingedrukt houden in verband met de beveiliging. Het is onmogelijk om de gaskraan open te laten staan omdat er een hittebeveiliging is gemonteerd bij elke brander. Bij mij gaat het vaak mis (ongeduldig ;-) terwijl mijn partner het heel gemakkelijk vindt.

Het schoonmaken is een fluitje van een cent. Pannendragers eraf halen, natte doek er overheen en droogmaken met een vaatdoek. Heel belangrijk om te weten: Maak de kookplaat NOOIT droog met tissue/keukenpapier. Er kunnen dan krassen ontstaan. Gewoon een droogdoek gebruiken.

De draaiknoppen kunnen tijdens het koken warm worden maar dat levert geen enkel probleem op. Het is zeer goed materiaal.

Ik ben er zeer tevreden mee.