Miele KM 6115 - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

3,6

Piet01je 11-05-2013 Product kwartaal in bezit

3,8
Het apparaat ziet er gelikt uit. Het gebruiksgemak is slecht. Vaak loop je weer eens tegen een probleem aan op het moment dat je wilt gaan koken waar de slechte handleiding geen directe oplossing biedt. Van een keukenapparaat mag je verwachten dat dit gebruiksvriendelijk is zeker gezien de prijs die Miele hiervoor vraagt. Niets is minder waar, het is regelrecht een ramp. Zonde van de € 1.300 maar we blijven hier niet mee aan klungelen.

Pascale CC 16-06-2011 Product jaar of meer in bezit

3,5
Ik heb dit toestel een jaar geleden gekocht ter vervanging van mijn 10 jaar oude inductie kookplaat van Scholtes(waar ik heel tevreden over was). Van de eerste dag werkte het al toestel niet. Miele is dit komen herstellen (terwijl ik aangedrongen had op een nieuw) Men heeft mij een verwarrende uitleg gegeven over 'dit is nog een nieuw toestel met kinderziektes???'. Verder ben ik hier absoluut niet tevreden over. Het duurt een eeuwigheid eer het toestel aanslaat, soms tot 3 pogingen toe. Ik kan ook geen twee potten of pannen van normaal formaat (die op de kookzones passen) naast elkaar zetten want die zonens liggen te dicht bij elkaar zodat de potten tegeneen staan of er gewoon niet op geraken. Dus 4 potten tegelijk is uitgesloten. De toetsen zijn ook slecht geplaatst. Soms zet je het hele vuur uit als je per ongeluk over de aan en uit toets komt. Ik zou het niemand aanraden en hoop dat ik snel een ander merk kan kopen.(jammer dat het zo duur is anders had ik het al lang gedaan)