Bosch PCS815C90N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PCS815C90N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Dani 21-10-2017

Voldoet niet

Geschreven voor: Bosch PCS815C90N

Kleinere pannen moeten kopen. Pannen zitten elkaar in de weg. Heel onhandig. Bij het kopen niet goed opgelet. Verkoper adviseerde deze. Nu op zoek naar een ander. Helaas hebben meer gaskookplaten dit probleem.

Minpunten

• Pannen zitten elkaar in de weg.

Rik 29-01-2017

Bosch PCS815C90N

Geschreven voor: Bosch PCS815C90N

Mooi groot gasfornuis, die wel in een 60 kastje past. Mooi uiterlijk met zeer goede prestatie. De gas capaciteit is uitstekend, zeker d 7 Kw brander maar ook de overige 4 doen zeker niet onder.

Pluspunten

• Degelijk
  • Groot
  • Zeer veel warmte

Mark 16-10-2015
Geschreven voor: Bosch PCS815C90N

Mooie, grote gaskookplaat. Wokbrander is uitstekend voor thuisgebruik. de wok blijft goed staan in de meegeleverde houder.

Bosch PCS815C90N 04-10-2015
Geschreven voor: Bosch PCS815C90N

Zeer mooie kookplaat met heel veel ruimte.
Goeie branders en makkelijk schoon te houden door het eenvoudig weg van de pannenhouder.
Super plus punt is de wokbrander, waarbij je 2 vuurringen hebt. je hebt de mogelijkheid om beide ringen te laten branden, dan heb je vol vermogen of de kleine ring te laten brand en dat is zeer handig om je eten warm te houden.

john5200 08-06-2015
Geschreven voor: Bosch PCS815C90N

erg makkelijk in gebruik en werkt goed naar behoren we hebben hier erg veel plezier van.

en we genieten iedere dag van de mooie wok mogelijkheid die we nu optimaal kunnen gebruiken.

wat ook erg makkelijk is dat je de andere kook pitten kunt blijven gebruik...

als u op zoek ben naar een nieuwe kookplaat dan raad ik u deze zeker aan dit is echt een goede investering

kokkierichard28 01-06-2015
Geschreven voor: Bosch PCS815C90N

ik ben altijd kok van beroep geweest en vind deze plaat erg gemakkelijk in gebruik en de gasregeling is ook top! Ik ben tevreden!!!

Steven1979 15-04-2015
Geschreven voor: Bosch PCS815C90N

Heerlijk kookapparaat, goede ruimte tussen de kookpitten. Hele warme wok brander.
Enige nadeel is het schoonmaken. Achteraf misschien toch liever "gas op glas" of Inductie gekocht.