Bosch PCR915C91N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PCR915C91N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wil 15-06-2016

mooie ruime kookplaat

Geschreven voor: Bosch PCR915C91N

Bij een 4-pits is de hart op hart afstand van de branders te klein.Op deze kookplaat kan je met gemak al je pannen kwijt en heb je geen last dat ze elkaar in de weg staan.

Anna 29-10-2015
Geschreven voor: Bosch PCR915C91N

Het apparaat is makkelijk te gebruiken
Hij heeft veel kracht, zelfs de klein pits
makkelijk schoon te maken

ceesjan74 08-07-2015
Geschreven voor: Bosch PCR915C91N

een fantastisch fornuis. stevig, sterk en robuust. krachtige vlam. alle pitten kunnen tegelijkertijd worden gebruikt.

MaykelS 25-03-2015
Geschreven voor: Bosch PCR915C91N

Mooie grote koopkplaat. Met een zeer grote wokbrander in het midden icm gietijzeren pannen dragers een heerlijk apparaat en makkelijk schoon te maken. Wij zijn tevreden !

frijns123 02-06-2015

Wij willen deze kookplaat ook graag aanschaffen, maar nu lees ik bij een andere review dat je de knop 30/40 sec in moet houden voordat hij gaat branden. klopt dit?

Officiële reactie van Bosch 03-06-2015

Beste frijns123,

Bij dit type apparaat moet het mechanisme kort verwarmen om de vlam te laten ontsteken. Dit is minder dan 30 seconden.

Wanneer u de pan al op de pit plaatst, alvorens deze te onsteken, zal dit verwarmingsproces stukken sneller gaan.

Boschkoker 02-03-2015
Geschreven voor: Bosch PCR915C91N

Fijne kookplaat met goed regelbare gaspitten. Wokbrander in het midden is ideaal omdat deze dan niet in de weg zit voor de andere pannen. Gietijzeren opzetroosters voor pannen zijn degelijk. Makkelijk de opzetroosters uit drie delen bestaan. Dat maakt ze gemakkelijker om schoon te maken.