Siemens EC945TC91N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EC945TC91N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

A Goos 21-04-2017

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: Siemens EC945TC91N

Bijzonder omdat je er alle pannen op kwijt kan. Verdeling is goed over nagedacht! 3 compartimenten zodat als er 1 pan overkookt je ook maar 1/3 deel hoeft schoon te maken. Alles kan in de vaatwasser. Trots van mijn keuken. Na 8 jaar nog steeds blij mee

Richard 19-11-2016

Ruim fornuis

Geschreven voor: Siemens EC945TC91N

Mooi strak afgewerkt met 6 branders waarvan 2 wokbranders, groot, zeer goede prijs / kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Ruim
  • 2 wokbranders

Minpunten

• nog niet ondekt

Dijkstra 11-09-2016

Mooi gasfornuis

Geschreven voor: Siemens EC945TC91N

Fijn fornuis met voldoende ruimte voor grote pannen. De wokbranders zijn ideaal. Verder een zeer mooi design en makkelijk in onderhoud.

Holapalola 27-03-2015
Geschreven voor: Siemens EC945TC91N

Mooi breed gasfornuis dat voldoende ruimte biedt voor meerdere pannen tegelijk, ook als deze groter zijn

Femke1108 23-02-2015
Geschreven voor: Siemens EC945TC91N

Prima fornuis, alleen er is niet goed nagedacht over het schoonmaken van de knoppen en het paneeltje eromheen.