AEG HK634200XB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG HK634200XB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

serve 12-02-2019

Fijne bediening, helaas net na de garantieperiode overleden

Geschreven voor: AEG HK634200XB

Op zich fijne kookplaat, na 2,5 jaar opeens een storing. De monteur in het dorp heeft hem doorgemeten: een onderdeel kapot, schade 360Euro...
Gauw een andere gekocht dus...

Arnold 29-09-2017

Grote kookoppervlak

Geschreven voor: AEG HK634200XB

De vormgeving is mooi de panoppervlakken liggen goed uit elkaar zodat je ook groten pannen kunt gebruiken erg snel warm

John 28-09-2017

Geweldige inductie kpokplaat

Geschreven voor: AEG HK634200XB

Geweldige inductie kookplaat, eenvoudig te bedienen en aansluiten
Wij zijn al wat oudere mensen en zelfs voor ons is het zeer eenvoudig om mee te koken.

Pluspunten

• Zeer eenvoudige bediening
  • Kwalitatief een prima product

Alexander 28-09-2017

Fijne kookplaat met onverwachte handige bediening

Geschreven voor: AEG HK634200XB

Ik was op zoek naar een vervanging van de defecte kookplaat, en deze leek me een handige opstelling hebben. Inderdaad staan pannen elkaar veel minder in de weg.
Ook het vermogen bevalt erg goed.
De bediening was wel even wennen. De gebruiksaanwijzing heb ik vast niet goed genoeg gelezen, maar ik kwam er zelf achter dat de + en - samen ervoor zorgt dat een kookzone wordt uitgeschakeld. Dat is handiger dan tig keer op de - toets...
Let op, het apparaat wordt geleverd met een kabel die niet voor de nederlandse markt bedoeld is. Je moet dus zelf een andere kabel (evt laten) monteren, en de aansluiting was mij niet direct duidelijk.
Het kinderslot laat zich soms niet zo maar verwijderen. Geen idee waarom

Pluspunten

• genoeg ruimte
  • vermogen
  • mooi
  • prijs

Minpunten

• handleiding niet volledig
  • aansluiten onduidelijk

Lb 28-09-2017

Prima kookplaat

Geschreven voor: AEG HK634200XB

Prima product zeer tevreden tot dusver, makkelijk te bedienen. Echte aanrader , gunstige prijs prima kwaliteit

Wilma timmer 05-01-2017

AEG inductie kookplaat

Geschreven voor: AEG HK634200XB

Een hele mooie kookplaat , slank en mooi afgewerkt. Makkelijk in gebruik en goed schoon te maken.Makkelijk in te bouwen

Wendy 05-12-2016

Goede kookplaat

Geschreven voor: AEG HK634200XB

Ik heb hem twee weken in gebruik en hij werkt prima. Makkelijke installatie, makkelijk in gebruik. Handige features zoals warmhoud-stand, power-stand en timer per kookplaat. De touchknoppen zijn wel best gevoelig, wanneer er water op de knoppen komt, registreert hij dit soms als een aanraking.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Touchknoppen soms té gevoelig

nzwiers 06-02-2013
Geschreven voor: AEG HK634200XB

Onze keramische Whirpool had het ineens begeven en omdat we graag een inductie wilde hebben kwam het misschien ook wel goed uit, na 2 uur vergelijken kwam de AEG HK634200XB voor ons als beste uit de bus,eenmaal uitgepakt was deze makkelijk te instaleren en eenmaal aangesloten wat het verbluffend en zeker als je keramisch gewend bent zo snel en goede verdeling van de ringen voor je pannen, gelukkig zijn onze pannen wel geschikt voor inductie anders hadden we deze ook moeten vervangen en wat nog extra leuk was aan de AEG is dat er nog een tijdklokje inzit, wel zo makkelijk voor een eitje te koken, kortom voor ons een super kookplaat al is hij pas 1 dag in ons bezit dus de duurzaamheid kunnen we niets over zeggen.

1 klein minpuntje, de plaat wordt geleverd zonder stekker en het snoer is erg kort, maar die konden we van de oude plaat overzetten dus geen groot probleem.

mariusjr 06-02-2013

Hoe korter die kabel is, hoe beter. Daarom zit er meestal weinig marge in. Maar inderdaad, ik vind ze vaak ook net ietsjes te kort als de inductieplaat niet direct boven de perillex staat.
Maar dat er geen stekker aan vast zit, dat is normaal, dat doen ze allemaal. Dit is geen zuinigheid, maar niet alle perillex stopcontacten zijn op dezelfde manier aangesloten namelijk.
Zo kan het zijn dat er 2 fasen 400 Volt op staat, maar heel vaak staat er gewoon 2 fasen 230 volt op. In dat geval moet hij al heel anders aangesloten worden!
Alternatief is dat de leverancier er wel een kabel MET stekker erbij levert, maar dat je die zelf moet aansluiten op de kookplaat.