AEG HK634200XB - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

9,1

Wendy 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede kookplaat

Ik heb hem twee weken in gebruik en hij werkt prima. Makkelijke installatie, makkelijk in gebruik. Handige features zoals warmhoud-stand, power-stand en timer per kookplaat. De touchknoppen zijn wel best gevoelig, wanneer er water op de knoppen komt, registreert hij dit soms als een aanraking.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Touchknoppen soms té gevoelig

nzwiers 06-02-2013 Product paar dagen in bezit

Onze keramische Whirpool had het ineens begeven en omdat we graag een inductie wilde hebben kwam het misschien ook wel goed uit, na 2 uur vergelijken kwam de AEG HK634200XB voor ons als beste uit de bus,eenmaal uitgepakt was deze makkelijk te instaleren en eenmaal aangesloten wat het verbluffend en zeker als je keramisch gewend bent zo snel en goede verdeling van de ringen voor je pannen, gelukkig zijn onze pannen wel geschikt voor inductie anders hadden we deze ook moeten vervangen en wat nog extra leuk was aan de AEG is dat er nog een tijdklokje inzit, wel zo makkelijk voor een eitje te koken, kortom voor ons een super kookplaat al is hij pas 1 dag in ons bezit dus de duurzaamheid kunnen we niets over zeggen.

1 klein minpuntje, de plaat wordt geleverd zonder stekker en het snoer is erg kort, maar die konden we van de oude plaat overzetten dus geen groot probleem.

zultan 11-10-2012 Product paar dagen in bezit

Ik kocht deze AEG inductie plaat vanwege de prijs/kwaliteit; de 4 hoge Watt Booster zones, de "stop&go" functie (echt super) en de naamsbekendheid van AEG.

Middels kieskeurig en via "Veiligkopen.nu" deze plaat aangekocht.Levertijd 10 dgn.
Aansluiting vooraf checken door iemand die kennis heeft van elektriciteit!
Had 3phasen(380v). Nu 2(220v); van de 5 draden,1 zwarte draad uit muur omgeplooid- dus nu 4 incl. aarde voor de AEG.

2 ltr water aan de kook na circa 3 min. Top booster 3700W Biefstuk en gerookte spek smaken weer zoals het moet.
Had voordien 22j. Whirlpool keramisch/halogeen.
Deze plaat is een verschil van dag en nacht, een echte aanrader.