ATAG HG6211BA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG HG6211BA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

n**************@h******** 12-08-2021

Service atag

Geschreven voor: ATAG HG6211BA

Bij aankoop beloven goede kwaliteit goede service. Niets van dit alles blijkt waar te zijn . Slechte kwaliteit zeer slechte service
Officiele reactie van Atag 13-08-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw ervaring met de kwaliteit en onze service niet is geweest zoals verwacht. Graag willen wij even meekijken wat wij hierin nog voor u kunnen betekenen. Indien gewenst mag u uw gegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com

Claudia. Webcareteam ATAG.

Ad 19-07-2018

Roestplekken rond de gaspitten

Geschreven voor: ATAG HG6211BA

In het dagelijks gebruik zijn wij niet ontevreden, maar vanaf het begin traden er roestvlekken op rond de gaspitten. De plaat ziet er uit alsof het mooi rvs is, maar de kwaliteit is wat mij betreft echt onvoldoende. En die roestvlekken wil je niet. Vaak met watervast schuurpapier de roestvlekken verwijderd, maar het komt steeds weer terug.
Deze Atag is geen aanrader vanwege de roestvlekken. Bovendien zitten er in de plaat ook vlekken die je met geen mogelijkheid wegkrijgt.

Officiele reactie van Atag 20-07-2018

Beste Ad, wat vervelend om te lezen. We willen u erg graag helpen. Via www.atag.nl kunt u contact met ons opnemen. Groet Priscilla van webcare team ATAG.

marij01 18-03-2016

Geen fijne kookplaat met slechte kwaliteit rvs

Geschreven voor: ATAG HG6211BA

De vangschaal ziet uit als rvs maar is vlekkerig, niet weg te poetsen.
Branderopstelling en afstand is niet gelijk bij de 4 pitten :( De 2 voorste hebben veel kortere afstand dan de achterste.
Branderdoppen ( metaal? ) zijn ook vlekkerig. Helaas zat deze plaat al in het huurappartement, maar anders ...

marij01 14-07-2016

Update na 4 mnd.

Rond de gasbranders ontstaan bruine inbrandplekken.
Atag adviseert om hiervoor dure chemische middelen te gebruiken (ovenreiniger én rvs reiniger) maar dit is veel te arbeidsintensief voor dagelijks onderhoud.
Doordat de knoppen aan de voorzijde zitten zijn de pannendragers aan de voorzijde korter dan achter en is de ruimte op de voorste pannendragers daardoor te krap voor een grote pan terwijl hier wel de grootste pit cq wokbrander zit. Het is gewoon een Atag-misser!

Heb inmiddels al langer een inductieplaat geplaatst. Super !

Gieske 17-02-2015
Geschreven voor: ATAG HG6211BA

Vanwege de reviews van de RVS, heb ik gekozen voor de donkere grafiet vangschaal. Jarenlang tot volle tevredenheid een Atag gaskookplaat gehad, dus wilde ik er nu weer een.De ruimte op de voorste pannendragers is te klein, zelfs voor mijn 2 pers. huishouden. Met het aansteken van de vlam links voor moet je voorzichtig zijn.Er is nu al slijtage te zien door het schuiven van pannen over de pannendragers. De vlekken op de pitten krijg ik niet meer verwijderd.Dus een grote tegenvaller, na mijn oude gaskookplaat. Had ik mijn oude RVS uitvoering van jaren geleden nog maar. Ik kan deze kookplaat dus echt niet aan bevelen.

jolanda47 07-12-2014
Geschreven voor: ATAG HG6211BA

Deze ATAG HG6211BA zat in de standaardkeuken die in mijn koopwoning geplaatst was. Ik heb hem zelf dus niet uitgekozen.
Hij heeft veel nadelen:
* de knoppen zitten aan de voorzijden, waardoor de panhouders aan de voorzijde kort zijn. Je hebt de neiging de pan naar achteren te schuiven om omkiepen te voorkomen, waardoor dan de gasvlam niet goed onder de pan komt.
* Sowieso kun je maar max. twee grote pannen kwijt.
* Je ziet er alles op. Rond de gasbranders ontstaan ook bruine kringen. je mag dit niet met schuurmiddel reinigen (om het niet nóg erger te maken), maar moet met ingewikkelde en dure reinigers aan de slag om het weg te krijgen. En dat lukt zelfs dan ook niet helemaal.
Toch één pluspuntje: de pannendragers zijn qua materiaal wel degelijk.
maar verder: niet kopen als je zelf de keus hebt.

Annet L 18-02-2013
Geschreven voor: ATAG HG6211BA

Deze gaskookplaat van Atag is echt een ramp om schoon te maken. Er ontstaan al direct bruine vlekken rondom de branders, die je niet schoon krijgt. Atag zelf beveelt het gebruik van chemische spuitbussen aan (ovenreiniger én rvs reiniger). Dit is natuurlijk absurd als je dit na elke maaltijd zo moeten doen. Bovendien hebben andere rvs kookplaten van andere merken dit probleem niet. Ook waterdruppels geven al vlekken. Onze vorige RVS gaskookplaat van Atag van 20 jaar oud zag er mooier uit! De pannendragers zijn niet symmetrisch waardoor de voorste pannen snel wiebelen. Verder zijn de branders zo krachtig dat zachtjes koken bijna onmogelijk is. Ik zou deze RVS kookplaatvan Atag niet aanbevelen.

Gerbrand G 16-01-2013
Geschreven voor: ATAG HG6211BA

De plaat is van ruw geborsteld RVS. Zonder dagelijkse reiniging ontstaan binnen de kortste keren bruine inbrandplekken op het RVS. Dagelijks 100% reinigen en geheel ontvetten is noodzakelijk. Door de uitvoering van het staal is dit echt een zeer naar werk. De installateur (Keukenrenovatie.nl) gaf deze noodzaak en problemen ook aan, maar toen was de koop al gesloten. Ik raad dit product echt niemand aan.

hendrik25 12-07-2011
Geschreven voor: ATAG HG6211BA

fijne kookplaat, echter de rvs uitvoering is een ramp. niet schoon te krijgen en krast heel gemakkelijk.rond de branders bruine aanslag die niet weg te krijgen is. over de duurzaamheid is vanzelfsprekend na zo'n korte tijd niets te zeggen.

lichtstraal2012 27-02-2015

Om de bruine randen rond de branders weg te krijgen mag je schuursponsjes met zeep van JEX gebruiken ,wel met de richting van je rsv mee wrijven ,deze tip kregen wij van een onderhoudsman van de firma ATAG zelf